McKenzie wanten
- kitten
Re: McKenzie wanten
Nee, Wever. Soms is je woordkeuze gewoon ongelukkig. De boodschap is niet alleen wat jij uit wil zenden, maar ook wat er bij de ander aankomt. Als dat niet is wat jij bedoelde, dan kun je niet plompverloren de schuld bij de ontvanger leggen.
- Crownless
Als 'ik vind ze wel aardig' nou het enige was wat je had geschreven, had ik er ook niets denigrerends in gelezen. Je reageert alleen maar op stukjes uit mijn posts en daardoor krijg ik weer het gevoel dat je me niet begrijpt
Maar laat maar. Door je laatste opmerking wil ik niet eens meer in discussie met je.
Om terug te komen op fixertjes vraag: ik vind vuisten er zo boxhandschoenig uit zien. Niet zo vriendelijk. Plus lijkt me krampgevoelig. Maar nogmaals, geen ervaring mee.

Maar laat maar. Door je laatste opmerking wil ik niet eens meer in discussie met je.
Om terug te komen op fixertjes vraag: ik vind vuisten er zo boxhandschoenig uit zien. Niet zo vriendelijk. Plus lijkt me krampgevoelig. Maar nogmaals, geen ervaring mee.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Peter^
- Contacteer:
Ik heb zelf ook afsluitbare wanten, zie hier een foto op ws
Geniet van de positieve momenten.
Ja, dat is inderdaad het model wat ik wens. Mooie slotjes ook trouwens.Peter^ }ml{ schreef:Ik heb zelf ook afsluitbare wanten, zie hier een foto op ws
Probleem bij mij is dat dergelijke wanten vaak te groot en te ruim is... Of zijn mijn handjes nou zo klein??
Deze heb ik!!eireann_DB schreef:ooeh! niet geheel hetzelfde als het originele plaatje, maar wel met ongeveer hetzelfde resultaat en veel leuker![]()
Al vraag ik me af waarom ze als tweede image staan genoemd bij een search op 'bdsm + mittens'
Op zich kun je er niks mee vast pakken, zeker niet met je vingers, waarvan je er sowieso al eentje mist

Heb je niks aan bokshandschoenen? Danm kun je echt niks met je handen! Misschien zijn die er zelfs wel in het roze!
Geen idee of jij wel eens boos wordt ten tijde van spel, want dan moet DB je dus wel meer vastmaken, anders zou je hem zomaar onderuit kunnen meppen met je bokshandschoenen.
Zijn armkokers ook geen optie, als je bv wel wilt dat je sub je kan strelen oid, maar niet wil dat hij/zij overal bij kan?
Dan kan ik nog beetje bedenken dat je die wellicht zelf kunt knutselen.
Als je dan er aan de onderzijde gaatjes in maakt kun je evt met een musketonhaak die kokers, met de armen erin, vastzetten aan elkaar of aan iets anders.
Ik fantaseer even hardop verder (in semi-verkeerde topic) stel je neemt een regenbuis en meet die af....de buitenzijde kun je spuiten in gewaagd roze, of doodgewoon zwart/rood/paars ofzo. Aan de einden goed schuren of een rand van zacht materiaal oplijmen zodat het niet gaat irriteren op de huid. Ebt, dan die gaten erin boren waarmee je dan dmv musketonhaak de sub met ketting aan de muur kan zetten.
Overigens...als je handschoenen neemt en de vingers op de middennaden aan elkaar naait/lijmt, is dat een optie om te oefenen met die wanten of het wat is?? Desnoods van die dikke skihandschoenen nemen. En die dingen zijn nu overal afgeprijsd!
Mooie heb ik ooit gezien, maar kan de site zo 123 niet meer vinden. Dat was toen op een site waarik terechtkwam tijdens surfen. Site over psychiatrie en hulpmiddelen, waar het ging over dwangbuizen en dergelijke. Die site linkte toen naar een medische site waar je dus ook dwangbuizen kon bestellen en volgens mij heb ik daar ooit van stof iets gezien.
Vage omschrijving (ik weet het) maar misschien dat iemand anders er een juiste term voor kan vinden en zodoende wél op die site terecht weet te komen. Mijn zoektermen zijn even op
edit: zie hier zo'n voorbeeld van webshop
Dan kan ik nog beetje bedenken dat je die wellicht zelf kunt knutselen.
Als je dan er aan de onderzijde gaatjes in maakt kun je evt met een musketonhaak die kokers, met de armen erin, vastzetten aan elkaar of aan iets anders.
Ik fantaseer even hardop verder (in semi-verkeerde topic) stel je neemt een regenbuis en meet die af....de buitenzijde kun je spuiten in gewaagd roze, of doodgewoon zwart/rood/paars ofzo. Aan de einden goed schuren of een rand van zacht materiaal oplijmen zodat het niet gaat irriteren op de huid. Ebt, dan die gaten erin boren waarmee je dan dmv musketonhaak de sub met ketting aan de muur kan zetten.
Overigens...als je handschoenen neemt en de vingers op de middennaden aan elkaar naait/lijmt, is dat een optie om te oefenen met die wanten of het wat is?? Desnoods van die dikke skihandschoenen nemen. En die dingen zijn nu overal afgeprijsd!
Mooie heb ik ooit gezien, maar kan de site zo 123 niet meer vinden. Dat was toen op een site waarik terechtkwam tijdens surfen. Site over psychiatrie en hulpmiddelen, waar het ging over dwangbuizen en dergelijke. Die site linkte toen naar een medische site waar je dus ook dwangbuizen kon bestellen en volgens mij heb ik daar ooit van stof iets gezien.
Vage omschrijving (ik weet het) maar misschien dat iemand anders er een juiste term voor kan vinden en zodoende wél op die site terecht weet te komen. Mijn zoektermen zijn even op

edit: zie hier zo'n voorbeeld van webshop
- Jezebel
Volgens mij kan je heel makkelijk zo iets van triplex in elkaar knutselen. Ik denk dat je met twee plankjes triplex (per hand), een figuurzaag, een boor en een veter al een heel eind komt. Misschien moet er nog een kussentje in voor in de palm van je hand, zodat je hand niet helemaal platgedrukt wordt. Je kan natuurlijk ook een speciaal iets maken voor de duim, maar dan wordt het weer ingewikkeld. Misschien binnenkort in de knutselhoek?
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets