Nerveus voor een date of om een andere reden...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
lotus {P}

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door lotus {P} »

balen zeg
colet

Bericht door colet »

Balen juffie!
Waarvoor wilde je eigenlijk die E?

Ik kan met mijn auto nog steeds niet achteruit inparkeren in parkeervakken. (geen fileparkeren, want dat kan ik wel)
vooruit-parkeren-in-een-parkeervak.jpg
Nooit geleerd bij rijlessen en ik durf het ook niet. Ik wil het dolgraag kunnen. Soms komt iemand aanrijden, rijdt vak voorbij, knippert en steekt hem achterui zo hoppa zonder pardon in! :shock:
Dan roep ik vaak iets gezelligs :) want dan ben ik jaloers en vindt die ander zo enorm knap!

Ik wil diep in mijn hart nog altijd een keer met vrachtwagen rijden. Niet meerijden! Neeeee, echt zelf zo'n enorm ding een stukkie rijden! Lijkt me onwijs!
Een keertje een stuk mogen doen op niet openbare weg. (ja dat bestaat in Nederland) maar dat was een ienie minie stukje en wakkerde mijn gevoel alleen maar verder aan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
kitten

Bericht door kitten »

Wie houdt je tegen, colet? :)

Balen, juffie! Mag je opnieuw op?
Illustra

Bericht door Illustra »

Jammer juffie. Helaas is er nog steeds geen mogelijkheid om tegen een beslissing van een examinator in verweer te gaan. Zou eindelijk eens geregeld moeten worden. Tevaak is het pure willekeur.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Dank jullie allemaal, lief!!

@Illustra; tja, nou ja, deels heb ik het gewoon zelf verpest hoor, ik deed een verrichting gewoon bij lange na niet goed. Als ik maar heel rustig deed, dan lukte dat bochtje achteruit wel, maar hij begon een beetje op te jutten en toen ging ik in mijn zenuwen gewoon de verkeerde kant op sturen. Wat het dus alleen maar erger maakte... Maar, het commentaar op mijn kijkgedrag vond mijn instructeur ronduit belachelijk, want hij vond juist dat ik heel goed keek, veel beter dan de meesten. Hij zat dan ook totaal niet in over het stuk 'rijden met aanhanger' maar zag ook het probleem bij de verrichtingen. En inderdaad, je kunt er niet tegenin gaan, hoe oneerlijk soms ook...

Ik moet gewoon meer uren oefenen met een aanhanger, en dat is precies wat ik eerst ga doen voordat ik weer een examen plan. Ik heb het gewoon niet goed genoeg in de vingers, zo simpel is dat.

Kortom; ik vind dat ik terecht gezakt ben, maar baal er wel van. Stom en jammer enzo. En ik voel me wel een beetje lullig t.o.v. mijn werkgever; die betalen dit tenslotte.
(@ colet; ik heb het nodig voor het werk. Rijden met iets groter materieel enzo. ;) )
MILF :grin_ani:
Illustra

Bericht door Illustra »

Is het bij E achter B (geen verstand van is niet mijn categorie en heb zelf geen eens een E) niet net als bij gewoon B dat als je een van je verrichtingen niet goed (genoeg) doet dat je m dan mag overdoen?
madeleine

Bericht door madeleine »

Balen juffie.. ik vind wel dat je het sportief opvat :kiss:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@juffie: balen
@colet: omdat ik parkeren (voor- en achteruit) haaks rechts erg lastig vind, kies ik meestal liever voor: (voor- en achteruit) haaks LINKS. Je hebt dan meer ruimte. Of ik ga haaks op de linkerrij auto's staan om dan in de rij rechts in te steken. Of gewoon op een parkeerterrein/garage een plekje zoeken waar je sowieso makkelijker in komt.
Geniet van de positieve momenten.
artemis

Bericht door artemis »

Jammer hoor!
Komt vast goed na wat meer lessen!
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

@ colet: jongste zusje vond dat juist heel makkelijk. Daar was één of ander foefje voor met achterkant auto, achterwiel en dat soort dingen. Zij vond vooruit in een vak eigenlijk veel lastiger omdat daar geen trucjes voor waren. Jongste zusje heeft overigens net een paar weken terug haar rijbewijs gehaald, in 1x na ontzettend lang lessen.

Nu ik ooit nog eens :(.

@ juffie: balen zeg..
Dan te bedenken dat mijn ouders hun E nog gewoon bij hun B kregen, en nu al die poespas. Begrijpelijk, maar het blijven soms rare ontwikkelingen ofzo.
Illustra

Bericht door Illustra »

Om vooruit file in te parkeren heb je 3 x de lengte van je auto aan vrije ruimte nodig. Om achteruit file in te parkeren slechts 1,5 keer de lengte van je auto.

En wat Feline al zegt.....voor vooruit zijn geen truckjes. Voor achteruit een hele simpele truck die altijd werkt ongeacht de auto waar je in rijdt.
kitten

Bericht door kitten »

Mijn truukje voor vooruit inparkeren is een grooooote bocht maken. :lol:
faery

Bericht door faery »

Wat vervelend van al die niet gehaalde examens!

Ik zit nu in de trein naar Amsterdam, voor de (groeps)sollicitatie bij Lush. Voelt best wel alsof ik onderweg ben naar een date met een cool iemand, positief soort spanning!
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Ow spannend faery!

Laat je weten hoe het ging? :)
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Ahhhh voel me een beetje :panic: over vanavond. Hopelijk zakt heteen beetje weg als hij eenmaal hier is.
Plaats reactie