Naja, ze had dus al zoiets van, waarom wilde je dat ik langs kwam? (omdat ze er gisteren nog was, was het vreemd dat ik haar vandaag ineens weer op de koffie vroeg) Dus zei ik dat ik zeker wilde weten dat ze niet dacht dat ik vreemd ging vanwege de uitspraken van Jongste. Begon ze te lachen en nee hoor, dat dacht ze helemaal niet en ze had nog bij Jongste nagevraagd of mama en Dacrael dan ook kusjes gaven en dat was niet zo, dus ze wist al dat ik niet vreemd ging hoor! Voor een paar seconde overwoog ik de optie om mee te lachen en haar niet wijzer te maken, maar nee, we gingen voor eerlijkheid, dus heb ik gezegd dat we wél wat hebben. Maar dat het geen vreemdgaan is en dat Heerscher van alles afwist. Dat hij ook een vriendinnetje heeft, stelde haar gerust.Cera schreef:Hoe heb je het nu eigenlijk aangepakt, kitten? Ik bedoel, hoe ben je er over begonnen?
Verder vergeleek ze me (weer) met mijn grootmoeder. Ik lijk veel op mijn Grootje. Die had 5 kinderen van 3 vaders... tijdens 1 (slecht) huwelijk.