Vrolijk!
Re: Vrolijk!
Anouk was GEWELDIG! Ik heb zo hard gedanst dat mijn voetjes dodelijk vermoeid en zo blij met een bedje zijn. Ben nog helemaal hyper-de-piep. Het zien van de lul van een onaantrekkelijk oud-bandlid was een dieptepunt maar de rest van de avond was ik in de zevende hemel.
- Dreamer74
Vanaf nu mag iedereen het weten..... na twee lange spannende maanden zijn we vorige week naar de verloskundige geweest voor de 10 weken echo van onze toekomstige kleine... jawel.. jullie lezen het goed.. Dreamer en fiona worden pappa en mamma !!
De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest met vooral veel tijd met elkaar doorbrengen en ons nieuwe geluk te delen... vandaar dat we hier niet zoveel te vinden waren... we wilden eerst de bevestiging dat alles goed ging met de kleine voor we het wereldwijd maakten...en na de eerste echo kon ons geluk niet meer op.. en dat willen we nu met jullie delen !!!
De verwachte datum is begin oktober.. dus we moeten nog wel eventjes wachten voor de kleine er is maar we zullen jullie via het vrolijk topic zeker op de hoogte houden !!
Groetjes Dreamer en fiona
De afgelopen weken zijn we druk bezig geweest met vooral veel tijd met elkaar doorbrengen en ons nieuwe geluk te delen... vandaar dat we hier niet zoveel te vinden waren... we wilden eerst de bevestiging dat alles goed ging met de kleine voor we het wereldwijd maakten...en na de eerste echo kon ons geluk niet meer op.. en dat willen we nu met jullie delen !!!
De verwachte datum is begin oktober.. dus we moeten nog wel eventjes wachten voor de kleine er is maar we zullen jullie via het vrolijk topic zeker op de hoogte houden !!

Groetjes Dreamer en fiona
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

The best way to make your dreams come true is to wake up....
- Jezebel

There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- juffie
- Site Admin
Ik had het al op Facebook gezien, maar omdat jullie hier nog niks hadden gepost... 
Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!
MILF 

- tessie
- Contacteer:
Oh wat leuk, gefeliciteerd Dreamer en fiona!!
-
Gefeliciteerd!!
- Yara
Gefeliciteerd! Wat leuk! :-D
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- madeleine
Wat ontzettend Leuk dat alles goed gaat. Heel veel geluk *gaat alle flauwe grappen over waar brandweermannen hun materiaal in steken voor zich houden
*

Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- kitten
Dikke knuffel, Dreamer. Ook wel fijn om mijn mond niet meer te hoeven houden, hihi! Je meisje straalde gewoon! Het is jullie zo van harte gegund!!
- skaoot
Gefeliciteeeeeeerd! 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!