Post hier over je dier!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
skaoot

Re: Post hier over je dier!

Bericht door skaoot »

Yup, mijn katten mogen ook niet op mn slaapkamer, begin hoop gekrabbel en gemauw, maar het negeren stug volhouden werkt, nu komt er alleen gemauw als ik op mn standaard doordeweeksedag opstatijd niet opgestaan ben :) Doen ze in het weekend ook, maar als ik me omdraai en niet reageer is het ook snel voorbij.
De enige keer dat Tim maar doooorbleef mauwen s avonds was toen ik zn broertje moest redden, die had zich laten opsluiten in de badkamer. Best schattig dat Tim dan alarm slaat :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
cinderella

Bericht door cinderella »

Wat hebben jullie lieve katten! Die van mij maakt gewoon de deur open, zelfs als de klink omhoog staat! Wij slapen dus met de complete klink uit de deur.
toen doet er nu niet meer toe
Crownless

Bericht door Crownless »

Is dat dan lief, of zijn ze nog niet op het idee gekomen? Ik kan me niet voorstellen dat Barones de kans om het bed te claimen voorbij zou laten gaan.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
colet

Bericht door colet »

IMG_5126.JPG
Na bezoekjes bij kattenmensen te hebben gebracht was ik zeer gecharmeerd van de drinkfonteinen. Dit vooral omdat mijn poes alleen uit de kraan wil drinken. Of uit de wc als ze wanhopig is. ALs ik dus niet thuis ben, drinkt ze de hele dag niks, wat weer slecht is voor het poezenlijf.
In de winkel kom ik er maar eentje tegen, op internet diverse met ook weer diverse beoordelingen.
Tja.....en nu wil ik dolgraag jullie beoordelingen!

Welke drinkfontein heb je?
Maakt het ding 'herrie'?
Als je het ding schoonmaakt is dat dan te doen of is dat een opgegeven kwestie?

Wat ik dus tegenkom is opmerkingen over lastig schoon te maken en evt nog erbij dat het in elkaar zetten lastig is. Veel opmerkingen over gebrom/gepruttel enzo (en ik denk dat fontein in mijn huiskamer gaat moeten, want ik heb in de keuken al niet genoeg stopcontact voor Senseo, magnetron, afzuigkap en koelkast samen.)(een ware ramp dit huis qua stopcontacten :()
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Crownless

Bericht door Crownless »

Wij hebben deze: http://www.zooplus.nl/shop/katten/voerb ... ats/145972" onclick="window.open(this.href);return false;

En die is supermakkelijk bij te vullen, goed schoon te maken en maakt geen herrie. Wij hadden eerst een andere, en wat een onding was dat zeg! Die had teveel hoekjes en bochtjes en dingetjes en was een crime om bij te vullen en maakte vrij snel herrie. Dat was deze: http://www.zooplus.nl/shop/katten/voerb ... ats/146093" onclick="window.open(this.href);return false; NIET KOPEN DUS!
Yara

Bericht door Yara »

Wij hadden dezelfde als de eerste link van Crownless, inderdaad prima ding. Inmiddels overleden omdat de motor oververhit raakte toen we te lang vergaten hem bij te vullen (hoeft niet zo vaak, gewoon vergeetachtig hier ;-)).
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Wij hebben die eerste, maar kat is er niet in geïnteresseerd. Als je wil, mag je hem wel eens op proef, Colet. Als jouw poezebeest 'm wel goed vind, mag je 'm voor een zacht prijsje overnemen (hier staat hij toch ongebruikt te zijn). Aan de enthousiaste reviews te lezen zijn er veel kieskeurige katten die er wel uit drinken, dus best kans dat het voor jou en jouw kieskeurige drinker wel werkt. :)
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

mijn dochter had er een, maar op advies van de dierenarts weer vervangen. Die fonteinen zijn allemaal van kunststof en haar kat haalde zn kin open aan het kunststof. Er zitten vaak scherpe randjes en gekrabde scherpe puntjes aan, hiermee haalde kattebeest zn kin open, wat resulteerde in een soort van 'katten-krentebaard' wat dan gelukking niet besmettelijk was voor de mens. Dochter is dus weer over op de glazen bakjes die ze dan weer wat vaker/regelmatiger moet vullen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
colet

Bericht door colet »

Fijn ravelijne! Dat is een goed plan, kan ik zien of ze dat wel wat vindt en 'm dan van jullie overnemen.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Prima! Moeten we even de logistiek uitvogelen, maar dat komt vast wel goed. :)

Edit: Deze heeft iig (nog) geen scherpe randjes, heb ik nog even gecheckt. :)
colet

Bericht door colet »

Overigens snap ik helemaal niks van die poezenbeesten. Neem nu dat water drinken....welk bakje ik ook neerzet, ze weigert eruit te drinken. Of het bakje nu plastic, steen, glas, metaal is....wijd of nauw....mevrouw doet er niks mee. Als een blik van medelijden omhoog naar mij werpen.

Drinkt er iemand een glas water, dan ruikt zij dat op afstand, springt op tafel en probeert zich het glas toe te eigenen. Zet iemand een vaas met bloemen neer....dan moet ze met haar kop tussen de bloemen proberen water te drinken. Staat er een zwembad in de tuin, dan klimt ze op het trappetje en buigt levensgevaarlijk voorover om chloorwater (!) te kunnen drinken. Pak ik een gieter om water bij te vullen dan loopt ze mij bijna omver omdat zij met haar kop in die gieter wil.

Kortom ik snap haar niet, maar vermoed dat zo'n fontein het einde is voor haar!
artemis

Bericht door artemis »

Wij hebben deze:
http://www.zooplus.nl/shop/katten/voerb ... aats/67765" onclick="window.open(this.href);return false;
Bevalt prima en makkelijk schoon te maken.
En het belangrijkste, ik hoef kattebeest niet meer uit de wasbak te plukken als ik mijn tanden wil poetsen. :)
Boefje

Bericht door Boefje »

Onze poezelige rooie
is voor het mooie
iets te groot voor haar mand.

Ondanks haar geprop
steekt of haar kop
of haar kont over de rand.

:mrgreen:
Crownless

Bericht door Crownless »

Lol! Mooi gedicht.
skaoot

Bericht door skaoot »

Hihi ik zie het al helemaal voor me! Lol

Tom was weer helemaal door het dolle dat ik vandaag op werk een nieuw beesie had gevonden :D beesie vliiiiegt!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie