het beweeg-topic
-
het beweeg-topic
Ik krijg ook zin om te rennen... Maar ik geloof niet dat het een heel slim plan is met mijn wiebelenkels. Ik fiets wel eindelijk weer, gewoon naar de stad enzo, maar als ik heen en terug fiets, heb ik bijna 12 km gefietst.
- tessie
- Contacteer:
Re: het beweeg-topic
Ik heb ook slechte enkels, en ook nog een slechte knie. Maar met rennen nooit last van gehad...
- kitten
Ik waag me er ook niet aan, vanwege de gewrichten. Normaal een dag lang lopen (dagje Efteling bijvoorbeeld) red ik ook alleen op speciale zolen en met extra zitten. En ik waag me er niet aan omdat het me saai lijkt. Ik fiets nu wel meer, maar niet genoeg om verschil te merken in mijn conditie. De stukjes naar school zijn daar te kort voor. Maar ook dat begint alweer saai te worden.
- cinderella
Dat het saai zou zijn was voor mij ook de reden om het lange tijd niet te doen, maar ik vind het tot nu toe erg meevallen. En tegen de tijd dat ik het eigenlijk niet leuk meer vind - dat is na 13 minuten al - weet ik dat ik nog maar 3 minuten moet hardlopen. En 3 minuten van de 9 relativeert dan wel genoeg om het vol te houden. Je bent na zo'n 25 minuten al weer thuis, en kunt binnen 45 minuten weer fris gedoucht verder gaan met waar je mee bezig bent. Maar als je last hebt van je gewrichten moet je misschien wel uitkijken ja. Ik heb wel slappe enkels, maar zolang ik maar niet hard probeer te rennen of heel erg vermoeid ben heb ik daar eigenlijk niet zo'n last van. In de afgelopen lessen heb ik mij nog niet een keer verstapt, terwijl me dat gewoon lopend toch regelmatig gebeurt.
toen doet er nu niet meer toe
- Crownless
En ik baal dat ik wel last krijg tijdens rennen. Maar met de schoenen is dat waarschijnlijk opgelost. Saai vind ik het niet. En het duurt ook niet zo lang. Het is weinig gedoe, ff omkleden, iPhone aan en je bent aan het sporten.
En, ik kan het! Dat is mijn grote boost, dat 'heej, ik kan dit!'. Zeker omdat mijn zelfvertrouwen niet heel hoog is, is dit een mooie oefening. In mijn eentje had ik meteen veel te hoge eisen gesteld. Evy takes it easy. Het is niet makkelijk, maar niet onmogelijk. Ik vind het leuk!
Vandaag weer, rond 5 uur. Yay!
En, ik kan het! Dat is mijn grote boost, dat 'heej, ik kan dit!'. Zeker omdat mijn zelfvertrouwen niet heel hoog is, is dit een mooie oefening. In mijn eentje had ik meteen veel te hoge eisen gesteld. Evy takes it easy. Het is niet makkelijk, maar niet onmogelijk. Ik vind het leuk!
Vandaag weer, rond 5 uur. Yay!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- eireann
- Site Admin
- tessie
- Contacteer:
Ja, dat vond ik ook het koelste eraan Crownless!
Net voordat ik stopte de vorige keer, kon ik een half uur rennen, met maar 1 minuut wandelen in het midden. Hoe koel is dat! Dat is echt goed voor je zelfvertrouwen!
Net voordat ik stopte de vorige keer, kon ik een half uur rennen, met maar 1 minuut wandelen in het midden. Hoe koel is dat! Dat is echt goed voor je zelfvertrouwen!
- Crownless
Yay!
Halverwege afgehaakt vanwege pijn in schenen. Blijkbaar toch te snel begonnen. En ik heb ook veel gewandeld, dus echt rust kregen mijn benen niet. Ik baal wel, maar rennen met pijn lijkt me niet verstandig. En is ook niet goed voor je doorzettingsvermogen, zo'n 'zou het nog pijn moeten doen daar?' twijfel. Dus maandag les drie nog eens, hopelijk zonder pijn en wel gewoon uitrennen. Ik wil ook een half uur kunnen rennen verdorie!
Vind het wel bikkel dat ik doorga. En als ik volgende week vrijdag nog pijn heb (en dus niet heb kunnen rennen), dan ga ik de huisarts bellen. Zo, kijk, een plan. Hah!
Halverwege afgehaakt vanwege pijn in schenen. Blijkbaar toch te snel begonnen. En ik heb ook veel gewandeld, dus echt rust kregen mijn benen niet. Ik baal wel, maar rennen met pijn lijkt me niet verstandig. En is ook niet goed voor je doorzettingsvermogen, zo'n 'zou het nog pijn moeten doen daar?' twijfel. Dus maandag les drie nog eens, hopelijk zonder pijn en wel gewoon uitrennen. Ik wil ook een half uur kunnen rennen verdorie!
Vind het wel bikkel dat ik doorga. En als ik volgende week vrijdag nog pijn heb (en dus niet heb kunnen rennen), dan ga ik de huisarts bellen. Zo, kijk, een plan. Hah!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- tessie
- Contacteer:
Jammer dat het nog pijn deed Crownless. Maar rennen met pijn lijkt me idd niet verstandig. Goed plan om de huisarts te bellen als je er last van blijft houden.
En dta half uur rennen ga je ook kunnen hoor! Alleen even geduld. Komt goed, jij kan dat!
En dta half uur rennen ga je ook kunnen hoor! Alleen even geduld. Komt goed, jij kan dat!
- juffie
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
Mopper! Ben ik naar het natuurgebied gewandeld met de hond, dacht ik: nou, laat ik evy ook maar eens gaan proberen... Heeft Jerry serie 2 op mijn foon gezet. 

MILF 

- eireann
- Site Admin
Kom op juffie! Gewoon gelijk een uur gaan rennen! (grapje) jammer ja! Ben je in de benen... Maar wel lekker gewandeld?
**Self Rescuing Princess**
- tessie
- Contacteer:
Oh jammer juffie. Morgen weer proberen? Met de goede serie dan :p
Ik ben net in de sportschool geweest. En voor t eerst ever op de loopband gerend. Dat durfde ik nooit. Rent wel gek, en heb ook alleen maar 2 x 2 minuten gedaan. Mss neem ik volgende keer mn foon mee zodat ik een lesje evy kan doen op de loopband...
Ik ben net in de sportschool geweest. En voor t eerst ever op de loopband gerend. Dat durfde ik nooit. Rent wel gek, en heb ook alleen maar 2 x 2 minuten gedaan. Mss neem ik volgende keer mn foon mee zodat ik een lesje evy kan doen op de loopband...
- skaoot
Ik zou vandaag gaan rennen maar moet even dingen regelen en doen voor mijn Plan... damn you deadlines! Morgen dan maar weer.
Lopende band durfde ik ook nooit! Raar ding.
Lopende band durfde ik ook nooit! Raar ding.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- skaoot
En dat was les5 van Evy. Ging prima! 3 minuten lijkt alweer een stuk korter dan de eerste keer 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)