KUDT! Gisteren gemaild naar Universiteit Utrecht voor meer informatie ivm mijn plan om docent maatschappijleer te worden. Ben nog in orientatiefase, heb een idee, nu nog hoe het uit te voeren.
Krijg ik vandaag mail terug dat ik VANDAAG de deadline is voor inschrijfverzoeken.

Heb net 2 emails verstuurd, hopen dat die mensen lief/gek genoeg zijn om dit weekend een aanbevelingsbrief te schrijven. En dan rest van het weekend voor een motivatiebrief, en CV aanpassen. Bewijzen van relevante ervaring en goede beoordelingen... uhhh, hebbiknie?
Maandag op werk kopie maken van diplomas, cijferlijsten, vakkenpakket etc. (dit weekend bij elkaar zoeken). En dan maandag snel op bus en hopen dat het dinsdag arriveert.
En dan geen garantie dat ze het nog meenemen! Maar niet geschoten is altijd mis. Wel schieten is een heeeeelehoop stress. En net was ik op site van UU aan het kijken, en toen dacht ik even dat die deadline toch niet voor mij was. Dus ontspan. En toen bleek van toch wel! Dubbelstresss!
Maar straks wel naar Almere, even relaaaaxen. In trein aan brief werken.
Hier mensen nog even goede suggesties waarom het een briljant idee is skaoot voor de klas te zetten? Mijn hoofd is beetje all over the place.
OMG damn you Plan!
Want dan zit ik ook nog met vakdeficienties en blaaa... Achja, anders eerst jaartje HBO deeltijd en dan master. Ofzo.

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!