het beweeg-topic
- shareen_G
Re: het beweeg-topic
Les 1 weer gedaan. Ging weer goed. Alleen loopt saya wel wat sneller dan ik.
Dinsdagavond gaan we voor les 2
Dinsdagavond gaan we voor les 2
Waar een wil is, is een weg
toppie renners! Helaas zit dat er niet in voor mij en heb deze week ook al weer een keer sportschool moeten overslaan vanwege die stomme knie van mij.
We gaan maandag weer proberen. Misschien dan niet het fietsen en steppen, maar alleen de andere spieren aan het werk zetten.
We gaan maandag weer proberen. Misschien dan niet het fietsen en steppen, maar alleen de andere spieren aan het werk zetten.
- tessie
- Contacteer:
Koel dat je al merkt dat het makkelijker gaat skaoot! En leuk dat jullie samen rennen shareen en saya :-)
Balen van je knie lotus, hopen dat je er snel minder last van hebt.
Ik ga morgen weer naar de sportschool, heb er best zin in hahaha!
Balen van je knie lotus, hopen dat je er snel minder last van hebt.
Ik ga morgen weer naar de sportschool, heb er best zin in hahaha!

-
het beweeg-topic
Hoe doen jullie het eigenlijk met het plannen van een route voor het rennen? *twijfelt nog steeds om toch te gaan rennen*
- tessie
- Contacteer:
Ik ren gewoon, en dan zegt ze op een gegeven moment iets van: weet je dat we al halverwege zijn? En dan draai ik om en ren ik weer terug
En de volgende keer ben je ongeveer net zo lang bezig, dus weet je waar/wanneer je ongeveer om moet keren.
Tis maar 18 minuten ofzo de eerste keer, waarvan een heel groot gedeelte gewoon wandelen is. Je komt echt niet zo ver :-)

Tis maar 18 minuten ofzo de eerste keer, waarvan een heel groot gedeelte gewoon wandelen is. Je komt echt niet zo ver :-)
- skaoot
Ja ik ren ook maar beetje, met als het langer wordt een blokje extra of wat meer kriskras het parkje door. eindig doorgaans ook mooi weer voor de deur 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
-
het beweeg-topic
Mjah ik wil eigenlijk niet door de buurt rennen, dat is zo saai! Dus ik wil dan eigenlijk naar de duinen of naar het recreatiegebied ofzo...
*meld zich ook*
Ik was vorig jaar begonnen met hardlopen, omdat ik toch wel wat meer conditie wil en een paar overtollige kilootjes eraf kan ook geen kwaad. En met paardrijden en wandelen alleen kom je er dus niet.
Maar ik was toch niet zo heel tevreden met de iphone app die ik gebruikte.
Vandaag zijn we naar de stad geweest en een ipod gekocht. Ik heb daar net de mp3's van start to run op gezet en het plan is om morgen echt weer te beginnen.
Dus, hopelijk heb ik nu genoeg stok achter de deur om ook echt te gaan..
Ik ging altijd in het park hier vlakbij rennen. En het eerste stuk is een lang, recht fietspad. Dus ik rende dan dat pad af tot ik halverwege was en keerde daarna om.
Ik was vorig jaar begonnen met hardlopen, omdat ik toch wel wat meer conditie wil en een paar overtollige kilootjes eraf kan ook geen kwaad. En met paardrijden en wandelen alleen kom je er dus niet.
Maar ik was toch niet zo heel tevreden met de iphone app die ik gebruikte.
Vandaag zijn we naar de stad geweest en een ipod gekocht. Ik heb daar net de mp3's van start to run op gezet en het plan is om morgen echt weer te beginnen.
Dus, hopelijk heb ik nu genoeg stok achter de deur om ook echt te gaan..
Ik ging altijd in het park hier vlakbij rennen. En het eerste stuk is een lang, recht fietspad. Dus ik rende dan dat pad af tot ik halverwege was en keerde daarna om.
- JerryM
@chell Terug wandelen naar je beginpunt is niet echt inspannend, dus dat kan je altijd doen.
kijk desnoods even op googlemaps en maak een kaartje, de eerste paar lessen zijn ong 2-3 km op het tempo dat wij doen
kijk desnoods even op googlemaps en maak een kaartje, de eerste paar lessen zijn ong 2-3 km op het tempo dat wij doen

"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- tessie
- Contacteer:
Maar dan ga je toch gewoon naar de duinen? Je zet je fiets ergens neer, begint te rennen, als ze zegt dat je op de helft bent, keer je weer om. En net misschien kom je dan niet helemaal goed uit, en dan moet je idd nog een klein stukje wandelen, maar dat is toch niet zo erg?
-
het beweeg-topic
Ja, denk dat ik idd gewoon beetje op Google maps ga kijken
Of idd geen rondje maar gewoon omkeren en dezelfde weg terug.

- tessie
- Contacteer:
Je doet ongeveer 2,5 tot 3 km geloof ik, de eerste paar lessen. Dus als je een rondje wil uitstippelen, kan je daar rekening mee houden :-)
meh... zwemmen is erbij ingeschoten vandaag.. 
Qua routes probeer ik ook maar gewoon uit. De eerste tijd was het voornamelijk de straat(is een hele lange weg) op en neer en een rondje flat, maar nu heb ik een veel leukere route gevonden. Tenminste, hij is tof met mooi weer. Ik houd niet van wind, en langs die route al helemaal niet. Maar ik heb ook al ideeen voor door de wijk als het weer wat minder is.

Qua routes probeer ik ook maar gewoon uit. De eerste tijd was het voornamelijk de straat(is een hele lange weg) op en neer en een rondje flat, maar nu heb ik een veel leukere route gevonden. Tenminste, hij is tof met mooi weer. Ik houd niet van wind, en langs die route al helemaal niet. Maar ik heb ook al ideeen voor door de wijk als het weer wat minder is.

- tessie
- Contacteer:
Ik ben vanmiddag bij de sportschool geweest en ik vond t echt leuk! Daarna nog ff de sauna in geweest. Het is echt zo ontspannend en ik word er gewoon echt vrolijker van. Ik had me een jaar geleden al moeten inschrijven.
- Voleuse
Fijn dat je alsnog de stap genomen hebt dan! 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa