zegeltjes en punten ruil topic
- kitten
Re: zegeltjes en punten ruil topic
Plus is een rotwinkel! Bij mijn vorige huis was dat de enige die een beetje op fietsafstand lag. Alles was altijd op, minimaal assortiment en een krappe, muffe winkel. Ik deed daarom weekboodschappen met de auto bij een winkel verder weg. Zelfs als ik alleen maar even melk moest hebben, ging ik liever niet naar de Plus, want die presteerden het om zelfs de melk uitverkocht te laten zijn!
- phedre
- Contacteer:
dat hebben we hier bij de AH ook.. t is een supermarkt die op de kleintjes let, maar vergeet de laaggeprijsde artikelen aan te vullen of op tijd te bestellen, zodat je toch de duurdere artikelen mee moet nemen of weer door moet naar andere supermarkt
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Vind ik hier in de AH's wel meevallen eigenlijk.. De schappen zijn meestal wel vol, tenzij het spitsuur is geweest net. Dan kunnen zij het zelf ook niet bijhouden. Of een product is opeens populairder dan daarvoor, en er is daardoor niet genoeg voorraad. Maar eigenlijk geen problemen bij de AH hier
Ik kom bij de C1000 en zeg elke keer braaf ja als ze vragen of ik een zegeltje wil. Maar 't gaat niet heel hard. Op de lentemeet neem ik ze voor je mee colet!!
- shareen_G
Hier wel C1000 en ik kom er met enige vorm van regelmaat. Meestal alleen voor de kleine boodschapjes. Gewone boodschappen haal ik bij de Lidl. Een paar dingen komen standaard bij C1000 omdat dat bij Lidl of niet lekker is, of ze hebben het niet.colet schreef:Dat is waarschijnlijk omdat je uiteindelijk toch nog gewoon moet betalen. En het gaat ook wel hard omdat je al bij 5 euro een zegel krijgt.
Gaat er niemand naar de C1000? *zegeltjes van de C1000 spaart*
Zouden toch eens meer mensen moeten doen
Zal volgende keer wel zegeltjes meenemen voor je.
Waar een wil is, is een weg
- phedre
- Contacteer:
heeft er iemand nog artis zegeltjes van dekamarkt voor mij?
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- cinderella
Ik heb zelf al m'n kaarten vol, dus helaas niks voor je over. We plannen hier een dagje voor de familie, en ik heb dus flink ingeslagen, maar dus ook niks over. Mochten de plannen toch geen doorgang vinden, heb ik misschien wel aan het einde van de zomervakantie nog die volle kaarten over.
toen doet er nu niet meer toe
- phedre
- Contacteer:

- juffie
- Site Admin
Zijn er mensen die (af en toe) producten van Olvarit, Nutrilon of Bambix gebruiken? Zouden jullie dan voor mij de streepjescodes willen afweken/uitknippen? Er is een spaarprogramma waar je met korting voor baby/kinderartikelen kunt sparen.
MILF 

- Daantje
- Contacteer:
Sorry, onder invloed van ex ben ik van de bambix afgekickt en eet ik nu iedere morgen braaf en heel volwassen brinta.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ik zal eraan denken, maar veel verder als dan Liga, aan kinderprodukten, kom ik eigenlijk niet meer.
- shareen_G
- puppie
Ik zag net op de reclame dat je nu bij AH kan sparen voor mini producten.
Zijn hier toevallig mensen die er niks mee doen en willen helpen sparen voor in het keukentje van mijn mini's?!
Zijn hier toevallig mensen die er niks mee doen en willen helpen sparen voor in het keukentje van mijn mini's?!

ik zal eens even lezen wat het inhoudt puppie en dan wil ik eventueel wel helpen sparen.
- Yara
Ik zal de zegels aannemen, puppie! Heb ze trouwens nog niet gezien.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth