Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Knuffelt Anne.
Zou het voorjaarsmoeheid kunnen zijn?
Slecht slapen sucks big time!
Zou het voorjaarsmoeheid kunnen zijn?
Slecht slapen sucks big time!
- phedre
- Contacteer:
knuff anne...
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Wat vervelend dat je zo moe bent! Dikke knuffel.
- thaliya
*knuffelt Anne*
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- phedre
- Contacteer:
kutzooi...
zolang je niet over klachten praat, bestaanze toch ook niet?
zolang je er zelf niet overmatig last van hebt, ga je er dus ook niet mee naar n dokter
zolang je er zelf mee kunt leven, vooral als je toch al weet wat n dokter gaat zeggen...
'ga eens beter eten, let op wat je eet, leef regelmatiger, maar te verhelpen is t niet, dus of t allemaalg aat helpen weten we ook niet' ga je toch gewoon door met je eigen leven...
toch??
waarom is een dokter dan boos als je vertelt dat je al zeker 35 jr ergens last van hebt, maar t nu toch wel de spuigaten uitloopt.. (en vertelt ie vervolgens dat er eigenlijk weinig tot niks aan te doen is.. dat wist ik toch al.. daarom kwam ik al niet eerder)
zolang je niet over klachten praat, bestaanze toch ook niet?
zolang je er zelf niet overmatig last van hebt, ga je er dus ook niet mee naar n dokter
zolang je er zelf mee kunt leven, vooral als je toch al weet wat n dokter gaat zeggen...
'ga eens beter eten, let op wat je eet, leef regelmatiger, maar te verhelpen is t niet, dus of t allemaalg aat helpen weten we ook niet' ga je toch gewoon door met je eigen leven...
toch??
waarom is een dokter dan boos als je vertelt dat je al zeker 35 jr ergens last van hebt, maar t nu toch wel de spuigaten uitloopt.. (en vertelt ie vervolgens dat er eigenlijk weinig tot niks aan te doen is.. dat wist ik toch al.. daarom kwam ik al niet eerder)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Voleuse
Omdat het wel eens iets anders had kunnen zijn en het dan slecht had kunnen aflopen? Hij hoopt misschien dat je nu de volgende keer eerder komt bij iets wat wel baat heeft bij vroege hulp?
35 jaar met iets rondlopen is toch wel erg lang! Ik weet niet wat het is, maar ik hoop voor je dat er goed mee te leven valt
35 jaar met iets rondlopen is toch wel erg lang! Ik weet niet wat het is, maar ik hoop voor je dat er goed mee te leven valt

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Peter^
- Contacteer:
Wat verdrietig pluis, sterkte. En ook knuffel voor boefje. Ik ben ook erg moe op dit moment. Wisseling van zomer/wintertijd, onzekerheid over werk, weer dat van 'slag' is (ene week 18 graden en zon, andere week 8 graden en regen). Strooi wat zonnestralen en energiedruppels in het rond.
Geniet van de positieve momenten.
- phedre
- Contacteer:
er valt wel mee te leven, anders was ik wel al veel eerder heen gegaan. Nu het sociaal beperkend gaat worden en overlast te groot wordt, ga ik echt wel naar n dokter. t is pds.. dus niks levensbedreigend. Wel nu medicijnen gekregen om te proberen het weer beheersbaar te maken, zodat sociale beperkingen opgeheven of verminderd worden.Voleuse schreef:Omdat het wel eens iets anders had kunnen zijn en het dan slecht had kunnen aflopen? Hij hoopt misschien dat je nu de volgende keer eerder komt bij iets wat wel baat heeft bij vroege hulp?
-
Grom
Het zat er dik in dat er een keer iets mis zou gaan met de sleutelroutine nu we hier met z'n tweetjes zitten. Mijn eigen routine was feilloos, dus ik vergat nooit m'n sleutels ofzo.
Nu ging het dus mis, één bos in de deur laten zitten en toen weggegaan met de andere bos. En dan gaat de deur dus niet meer open....
Wat dan wel weer leuk was, was de slotenmaker. Wat een figuur! En een vakman! Zonder schade is de deur weer open. Nou ja, met de opoffering van één voordeursleutel. En een boel centjes..dat dan weer wel...
Het zat er dik in dat er een keer iets mis zou gaan met de sleutelroutine nu we hier met z'n tweetjes zitten. Mijn eigen routine was feilloos, dus ik vergat nooit m'n sleutels ofzo.
Nu ging het dus mis, één bos in de deur laten zitten en toen weggegaan met de andere bos. En dan gaat de deur dus niet meer open....
Wat dan wel weer leuk was, was de slotenmaker. Wat een figuur! En een vakman! Zonder schade is de deur weer open. Nou ja, met de opoffering van één voordeursleutel. En een boel centjes..dat dan weer wel...
- eireann
- Site Admin
oooohh dat is lastig ja chell.
Wij nemen altijd allebei onze sleutels mee.
Wij nemen altijd allebei onze sleutels mee.
**Self Rescuing Princess**
-
Wij normaal ook, maar we gingen alleen "even" naar de Mac samen, dus nam ik niks mee. Ik had ook niet gezien dat mijn sleutels er nog in zaten, want remie had de deur open gedaan (anders had ik ze er wel uitgehaald)
Was sowieso al een pechavond, want remie was ook al z'n pinpas vergeten, dus we stonden voor niks bij de Mac. Denk dattie met z'n hoofdje al op de Showboat zit
Was sowieso al een pechavond, want remie was ook al z'n pinpas vergeten, dus we stonden voor niks bij de Mac. Denk dattie met z'n hoofdje al op de Showboat zit

- eireann
- Site Admin
Past ie beter in z'n corset
Yay voor
chell!

Yay voor

**Self Rescuing Princess**
- kitten
Ik moest pds even googlen, maar veel sterkte, phedre! Dat lijkt me inderdaad erg lastig! Ik hoop dat de medicijnen het genoeg beperken voor je!
- phedre
- Contacteer:
dank je kitten:)
Ik ook, ik kende het als IBS. Ik ben blij dat je nu weet wat het is. Toen je je "zo moe" draadje postte zei ik al dat ik het heel erg herkende van voor ik wist dat ik glutenintolerant was. Andere darmziekte, deels zelfde gevolg. Malabsorptie is een bitch.kitten schreef:Ik moest pds even googlen