Nerveus voor een date of om een andere reden...
Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...
ok, bedankt. Weet ik iets meer wat er gaat gebeuren. Ik zie er echt zo tegenop....
-
Ohja bloeddruk idd ook enzo
Je hoeft je voor dat gesprek echt nog niet druk te maken hoor lotus, dat stelt niet zoveel voor!
(ik vond mijn operatie overigens ook écht héél erg meevallen!)

Je hoeft je voor dat gesprek echt nog niet druk te maken hoor lotus, dat stelt niet zoveel voor!

(ik vond mijn operatie overigens ook écht héél erg meevallen!)
ik ben toch wel erg nerveus en heb vannacht nauwelijks geslapen. Zal komende nacht ook wel weer een ramp worden.
- phedre
- Contacteer:
jaaaaaaaaaaaaaaaa.. ik ben er nog:) Breathplay in bad (echt.. daar ben/was ik zo vreselijk bang voor), snijden, naalden, neukmachine, met twee vuisten gefist, maar ik heb het overleefd en het was helemaal harstikke gaaf en geweldig en zo:):)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- kitten
Wauw, gefeliciteerd!!

- phedre
- Contacteer:

heerlijk!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- tessie
- Contacteer:
She's alive! ALIVE!! *O*
- phedre
- Contacteer:
lol
- Ravelijne
W00T!!!
Klinkt als een heel heftig avondje. 

- phedre
- Contacteer:
waar ik dus echt heel erg bang voor ben/was is gedwongen onder water zijn. Klinkt misschien hartstikke stom, ben tenslotte zweminstructrice, kom op.. als iemand zich als een vis in t water voelt in zwembad ben ik twel, zolang t vrijwilligis idd. Dan heb ik ook geen problemen met onder water zijn, na beetje oefenen zwem ik weer 30-40 mtr onder water, speel ik onder water, niks mis mee. Maar gedwongen onder water zijn is toch van heel andere orde, misschien dat twee bijna verdrinkingen, de een wat heftiger dan de ander, er wel iets mee te maken hebben, al kan ik me de eerste niet eens herinneren.
en nu weet ik wel, zo in bad onder water gehouden worden door iemand die toch echt niet dood laat gaan, is nog weer heel wat anders dan onder water getrokken worden door een wildvreemde in een zwembad of zo, maar toch, mind doet af en toe rare dingen met mensen.
Maar ik werd heel rustig met zijn hand op mijn mond/neus/gezicht en zijn andere hand in mn haren, die me samen onder water hielden.
en nu weet ik wel, zo in bad onder water gehouden worden door iemand die toch echt niet dood laat gaan, is nog weer heel wat anders dan onder water getrokken worden door een wildvreemde in een zwembad of zo, maar toch, mind doet af en toe rare dingen met mensen.
Maar ik werd heel rustig met zijn hand op mijn mond/neus/gezicht en zijn andere hand in mn haren, die me samen onder water hielden.
- kitten
Wat mooi...
En doodeng trouwens...
Maar gaaf dat je er zo rustig van werd!

- juffie
- Site Admin
oh, ik vond de verzuipmeet ook zoooo gaaf! Ik werd er ook rustig van, heerlijk. die worsteling tussen 'overleven' en je overgeven. 

MILF 

- phedre
- Contacteer:
idd.. die overgave, t idee van: als ik ga. ga ik in ieder geval gelukkig:) ik vind t prima:)
-
- Contacteer:
Over een klein uurtje controle bij de tandarts. Vorige keer stond ik zo weer buiten, deze keer vrees ik van niet. Door (o.a.?) bijwerking van medicijnen afgelopen maanden vaak een droge mond gehad, en dat schijnt niet zo super te zijn voor je tanden (& ook niet voor je mondodeur, al het tongschrapen met speciaal spul en spoelen met listerine & chloorhexidine ten spijt
). Plus dat kaakklemmen en/of knarsen door de stress die loskomt door therapie..
Bluh, ik vrees dat ik straks niet meer gaatjesloos ben. En dan komt de angst voor de bijbehorende behandeling, die ik dus nog nooit meegemaakt heb. Jaja, ik loop weer eens op de zaken vooruit. Maar niet geheel onrealistisch.
*probeert zichzelf rustig te houden*

Bluh, ik vrees dat ik straks niet meer gaatjesloos ben. En dan komt de angst voor de bijbehorende behandeling, die ik dus nog nooit meegemaakt heb. Jaja, ik loop weer eens op de zaken vooruit. Maar niet geheel onrealistisch.
*probeert zichzelf rustig te houden*
- Voleuse
De gaatjesbehandeling valt echt heel erg mee, Feline. Het is heel erg routine en met verdoving erbij doet het geen pijn. Het is even eng, maar snel weer over. En wie weet valt het mee en heb je geen gaatjes 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa