Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Jezebel

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Jezebel »

:knuf: voor jou, Colet! Stomme gebonden mannen... Waarom reageren ze dan, als ze al iemand hebben :| (retorische vraag, poly's niet meegerekend)
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
colet

Bericht door colet »

Hij heeft een gezin en zijn vrouw wil geen BDSM. Dat wil hij, zonder haar medeweten, buiten de relatie.

En wéér voelde het goed....qua serieuze noot, maar ook wist hij mij soms onderhuids even te triggeren in een mail. Niet overdreven of teveel, maar heel soms.. Nu gaf hij aan dat hij erg enthousiast werd, het té leuk ging vinden, enz.... En toen kwam dus het verhaal over zijn thuissituatie.

Gisteravond twee vrindinnen op bezoek die allebei zo blij en vrolijk vertelden over hun vriendjes...de seks....het heerlijke samenzijn....
Dus nouja....ik ben nu gewoon even verdrieitg. Ik vind het leven alleen gewoon niet leuk. Ik vind met iemand samen veel leuker!
Ik mis het kunnen praten, lol hebben, spanning, samen plannen maken, iets samen ondernemen... En ja, ik mis ook mijn sub zijn. Juist als er veel heftigs is, dan zou ik zo graag klein wegkruipen....spelen...nog kleiner mogen zijn...vergeten....voelen...

Nouja, jullie kunnen je er vast iets bij voorstellen :)

Soms krik ik mijzelf dan op. Belt net een vriendin dat de zwanenhals van haar wasmachine lekt en moppert over haar man die dat niet meteen wil maken. Dan denk ik dus....tjee...ik moet zulke dingen ook allemaal zelf doen. Mijn schutting is in elkaar gedonderd :( nou dan is er niet iemand die hem overeind zet en met paar schroeven weer vastzet.

Goed....ik zit dus in verdrietige dip. Sorry.... Vind het ook zo stom van mijzelf dat ik dan zo moedeloos wordt. Dan weet ik zo zeker dat ik altijd alleen zal blijven. En dan denk ik....zo vreselijk ben ik toch niet? Maar nouja...het mag gewoon blijkbaar niet. En dat voelt rot. En eenzaam.

*keukenrol gaat zoeken*
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Daar is geen sorry voor nodig. Je mag best vedrietig zijn en als ik een toverstokje had, toverde ik zo een leuke, ongebonden, dominante man voor je. Want ik, en ik denk velen met mij, gunnen jou het geluk ook.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

1x is wel genoeg toch?:P stomme pc.
Laatst gewijzigd door phedre op 13 apr 2012, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

Guilty schreef:
kitten schreef:Ik moest pds even googlen
Ik ook, ik kende het als IBS. Ik ben blij dat je nu weet wat het is. Toen je je "zo moe" draadje postte zei ik al dat ik het heel erg herkende van voor ik wist dat ik glutenintolerant was. Andere darmziekte, deels zelfde gevolg. Malabsorptie is een bitch.
1 mei glucosetolerantietest, wordt standaard gedaan bij pds, maar ik weet dus nog niet of malabsorptie een oorzaak is, dat is nog ff afwachten.

Ik had het al veel vaker gemeld bij huisarts, want met elke serieuzere klacht waarmee je bij huisarts komt, wordt wel gevraagd hoe je ontlastingspatroon is. Toen ik destijds bij de huisarts kwam met die extreme vermoeidheidsklachten heb ik het, idd nav de posting van guilty ook heel duidelijk en nadrukkelijk genoemd, maar nooit is men er op in gegaan. Pas nu ik de gevolgen van pds dermate vond ingrijpen op mijn sociale leven en er dus een aparte afsrpaak voor maakte, moest ik opeens met spoed naar de internist.

Nu eerst maar eens zien of ik binnenkort weer eens een stuk kan lopen langs de dijk of t strand zonder onderweg 10x naar de wc te moeten met krampaanval (en dus niet meer gaan lopen, of het beperken tot de stad waar altijd wel ergens wc te vinden is), of weer gewoon de auto in durf te stappen voor een langere rit, zonder van te voren hebben uitgezocht hoeveel wc's we tegenkomen en hoeveel rij-tijd daartussen zit.

Verder is er met pds goed te leven hoor, zijn er honderden mensen met min of meer gelijke klachten, maar als t zo ingrijpt in je normale dingen wordt het gewoon vervelend:(
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
kitten

Bericht door kitten »

Dikke knuffel, colet! Je bent niet vreselijk, je bent en keitof mens!!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

Geef colet ff dikke knuffel!! snap zo goed wat je voelt, ben het zo met je eens meis, herken het zo goed.
hele dikke knuffffffffffffffel
JJV

Bericht door JJV »

mja, soms snap je niet waarom mensen zich echt dusdanig grof anders voordoen dan ze zijn
(want t komt toch uit uiteindelijk)
maargoed.. wie weet dan dat ene moment van aandacht 'want ze klinken zo leuk'
de dames in kwestie gaan er intussen helemaal voor, evt andere kandidaten bruuskerend

tot dit of ander 'bedrog' uitkomt en iedereen in de kou staat.

(dat dames meerdere mensen gelijktijdig leren kennen is dan .. nou ja, nog begrijpelijk, zeg maar.)

niet dat colet er iets aan heeft,
maar ik ben de afgelopen tijd ook de nodige 'dames' tegengekomen . die pas na weken communiceren pas aangeven dat de positie alleen in cyber bedoeld was .. oid..
of..
nou ja, ik zal vast ook de nodige 'dames' gesproken hebben die nieteens dame waren.. al wil ik dat niet weten eigenlijk.
~\v/~
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

hmm. de auto doet raar... Dat is altijd jammer... Gelukkig staat de auto nu bij Skaoot voor de deur, gratis parkeren :) en kan je vanaf daar makkelijk met de bus naar huis. DB is aan het troubleshooten. Blij dat ik thuis ben!
**Self Rescuing Princess**
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

oh. Drie afzonderlijke bronnen vermoeden hetzelfde probleem. Dat is dan wel waarschijnlijk. Jammer dat dat een arbeidsintensief probleem is. Dat is duur.

Dit weekend de fietsband maar plakken :)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Vervelend anne! Ligt het aan mijn geheugen of gaat die auto wel vaker kapot? :S

Ik heb een oogtest gedaan omdat ik van ver weg niet zo scherp meer zie. En nou kreeg ik als resultaat -0.75 en -0.75 cylinder in elk oog. Is dat erg? Veel? En wat is cylinder? Moet ik een bril? :nopompom:

De mevrouw van de oogtest zei dat ze wel een bril aanraadde maarja, zij wou een bril verkopen natuurlijk. Ik heb er geen last van eigenlijk, alleen bij kleine letters ver weg, maar misschien heb ik nu wel vaker vermoeide ogen/hoofdpijn ofzo?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Deze auto nog niet, maar de vorige en die daarvoor wel ja...
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Vervelend van de auto Anne!

@ Voleuse, -0.75 is een kleine afwijking. Het wel of geen bril nemen zou ik laten afhangen van je klachten. Heb je er last van dat je dingen niet scherp ziet? (Ik kan me daar bv heel erg aan storen) Heb je zelf het idee dat je snel hoofdpijn hebt?

Je kan natuurlijk ook overwegen een bril aan te schaffen en deze gewoon nie altijd op te zetten, maar alleen wanneer het nodig is.

Als je aanvullend verzekerd bent kun je een bril vaak (deels) vergoed krijgen.
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb ook die afwijking en zie nog genoeg om veilig auto te kunnen rijden e.d. Maar ik heb geen hoofdpijn. Dat kan wel eens extra reden zijn om toch die bril te overwegen.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Mij werd bij die sterkte aangeraden om een bril voor autorijden en tv te dragen. Het is een lichte afwijking. Ik heb er eerst even mee gewacht. Langzaam wordt het toch erger. Toen toch maar bril op de neus gezet. Sindsdien gingen mijn ogen wel sneller achteruit (of dat leek zo) ondertussen draag ik de bril altijd en zit ik aan -3 en -2,75. Nu zijn dingen wel serieus troebel als ik geen bril opheb ;)
Plaats reactie