Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Deleted User 178

Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken

Bericht door Deleted User 178 »

Wat jammer! :nopompom:
vode

Bericht door vode »

Ik vind maar geen bbl werkplek :( ondertussen wel aan t solliciteren binnen t bedrijf. Voor coach en andere voor medewerker training en quality. Hopelijk word dat wat. Anders eens kijken naar deeltijd hbo. Daar heb je geen speciale werkplek voor nodig, alleen een semi relevante volgens mij.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

jammer anne
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Wat balen Anne. :( Hopelijk groeien ze snel en kan je er over niet al te lange tijd alsnog terecht.
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Ja balen Anne! Maar misschien komt er over een tijdje wel iets goeds uit?

Je hebt indruk op ze gemaakt en het lijkt me dan ook, dat wanneer ze iemand zoeken voor de functie die zij in gedachten hebben, ze je dan wel gaan bellen.
JerryM

Bericht door JerryM »

Wat is een bbl werkplek, vode?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

deeltijd doe je toch gewoon naast je werk? Duaal heb je wel een werkplek voor nodig. Zo heb ik het altijd voor hbo begrepen
vode

Bericht door vode »

BBL is 4 dagen werken, 1 dag studeren. En dat met een relevante werkplek waar ook begeleiders rondlopen voor je. Duaal is hetzelfde maar dan voor HBO. Deeltijd is ook 4 dagen werken 1 dag studeren oid maar dan heb je geen erkend leerbedrijf nodig alleen een relevante werkplek. Wat dus makkelijker is qua een studie beginnen want dan hoef ik geen werkplek te zoeken die erkend leerbedrijf is maar bv een studie in het HBO kan zoeken die aansluit met mijn huidig werk.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik kom 't baanzoekenden-topic ook binnenrollen. Huidige werkgever heeft wel de interesse, maar waarschijnlijk niet de uren, dus moet ik toch om me heen gaan kijken. Nou ja, of besluiten niet te werken en even 'alleen' een voltijdstudie te doen volgend jaar... :nopompom:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Deeltijd op hbo is wisselend per opleiding, ik doe ook deeltijd hbo maar werk er niet naast, is ook niet verplicht, als je maar gaat stage lopen. Veel mensen doen dat op hun werk (die werken als onbevoegd leraar, bij mijn opleiding dan he), maar ook best een aantal die nog geen werk in onderwijs hebben.
Muis77

Bericht door Muis77 »

Jammer anne. Het was je gegund.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ohjee, ik zit nu te kijken wat ik allemaal moet inleveren als ik me wil aanmelden voor de prestigieuze zeer moeilijke alleen voor elite studenten - master. En daar zitten ook twee(!) aanbevelingsbrieven bij, waarvan een academisch moet zijn... Ik kan mijn bachelorprojectbegeleidster wel vragen, maar die tweede zou ik niet weten... betekent "waarvan een academisch" dat ik de ander door mijn vader mag laten schrijven?

En ik heb ook een CV nodig.. hoe maak ik een CV voor een master? Wat moet ik daar in zetten? Ik neem aan dat dat ene zomerbaantje bessen plukken niet relevant is.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
pluis

Bericht door pluis »

Volgens mij mag het wel, mmaar ik zou iets professionelers kiezen. Je baas bij je bijbaantje, bijvoorbeeld, of een oud-stagebegeleider.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

@leonietje, hoe is het nou met jou? heb je al een plan?
**Self Rescuing Princess**
leonietje

Bericht door leonietje »

Gister na flink aandringen kwam eruit dat baas het wel heel onmenselijk vind me er zo uit te knikkeren zonder me de kans te geven naar iets anders te zoeken. Dr is een mogelijkheid in mijn cao om nog 1x een tijdelijk contract te geven. Juridisch loket heeft dit bevestigd. Maar hoe en wat verder weet ik nog niet want baas is druk ivm collega die op vakantie is. Dus ik ga nu zoeken naar een andere baan. En hoop dat ik zo snel mogelijk weg kan hier. ik hou ogen ook open voor een baan in brabant maar zit dan nog wel met een: ik heb daar nog geen huis probleem.
Plaats reactie