Vrolijk!
-
Re: Vrolijk!
Hey dat wilde ik net typen! Yay voor leuke verrassingen!
- Crownless
De oogst van koninginnedag 2012:
Heroquest (nieuwe editie)
Lederen jackje
Boek van Stephen King
Dvd shawshank redemption
Dvd Munich
Xbox spel Lego Starwars
Frutseltjes voor op de frutseltjesplank op het toilet
Lelijke puzzel 1000 stukken (om weg te geven)
3D puzzel van een kasteel (om weg te geven)
Bouwpakket skelet T-rex (om weg te geven)
Boek flauwe woordspelingen (al weg gegeven)
Boek van janosh (om weg te geven)
Hele berg beessies voor kat Skaoot (al weg gegeven)
Al met al: yay!!! Vooral heroquest! Dat was ook in de eerste minuut van de markt, dus daar sjouwde ik de rest van de dag mee. Totale schade: 27 euro. Ok, volgens mij ook nog iets van 6 euro aan eten en drinken nadat onze eigen fles cola op was.
Maar een dag lol. Yay!!!!
Heroquest (nieuwe editie)
Lederen jackje
Boek van Stephen King
Dvd shawshank redemption
Dvd Munich
Xbox spel Lego Starwars
Frutseltjes voor op de frutseltjesplank op het toilet
Lelijke puzzel 1000 stukken (om weg te geven)
3D puzzel van een kasteel (om weg te geven)
Bouwpakket skelet T-rex (om weg te geven)
Boek flauwe woordspelingen (al weg gegeven)
Boek van janosh (om weg te geven)
Hele berg beessies voor kat Skaoot (al weg gegeven)
Al met al: yay!!! Vooral heroquest! Dat was ook in de eerste minuut van de markt, dus daar sjouwde ik de rest van de dag mee. Totale schade: 27 euro. Ok, volgens mij ook nog iets van 6 euro aan eten en drinken nadat onze eigen fles cola op was.
Maar een dag lol. Yay!!!!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Crownless
Oeh, en een tweede mr Happyface!!! De tweede groene smiley pollepel. A whole world of hurt voor 20 cent 

- juffie
- Site Admin
Cool!
Ik vind Koninginnedag hier in het durp altijd zo gezellig én het is een traditie (ik ben 28 jaar en heb pas 1 keer Koninginnedag ergens anders doorgebracht, dit omdat mijn opa stierf op 30 april...) maar al die verhalen over vrijmarkten enzo maken dat ik dat ook wel eens een keer wil.
Optocht hier was weer leuk, diverse keren is me gevraagd waarom ik niet meeliep met de wagen, vanmiddag waren er een aantal leuke demonstraties om naar te kijken. De playbackshow heb ik net ff geskipt, maar wellicht dat ik nog wel even ga feesten vanavond. Alhoewel ik niet los kan gaan qua drank en tijd, want ik moet morgen werken. Dat is ook iets nieuws!
Ik vind Koninginnedag hier in het durp altijd zo gezellig én het is een traditie (ik ben 28 jaar en heb pas 1 keer Koninginnedag ergens anders doorgebracht, dit omdat mijn opa stierf op 30 april...) maar al die verhalen over vrijmarkten enzo maken dat ik dat ook wel eens een keer wil.
Optocht hier was weer leuk, diverse keren is me gevraagd waarom ik niet meeliep met de wagen, vanmiddag waren er een aantal leuke demonstraties om naar te kijken. De playbackshow heb ik net ff geskipt, maar wellicht dat ik nog wel even ga feesten vanavond. Alhoewel ik niet los kan gaan qua drank en tijd, want ik moet morgen werken. Dat is ook iets nieuws!

MILF 

Was het druk in de sauna? Toen ik vanmorgen richting Thermen Holiday in Schiedam ging verheugde ik me op een rustig dagje sauna. De rest van Nederland leek Koninginnedag elders te vieren. Helaas waren er nog héél veel mensen over die hetzelfde plan als ik hadden gemaakt. Het was zo druk dat zelfs het personeel verrast was met onderbezetting en slechte service tot gevolg. Een beetje teleurgesteld en niet helemaal ontspannen ben ik nu op weg naar huis.
- kitten
Jammer Cera! Hier waren ook wel veel mensen, maar het is er zo groot, dat je dat niet merkt. Voor mij heeft de Veluwse bron Sauna Houten verslagen. Mooi, groot, veelzijdig.
@nijntje: ik denk niet dat je nu nog visite wil.
We zijn nu pas op weg naar huis...
@nijntje: ik denk niet dat je nu nog visite wil.

-
#happy 

- eireann
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
- Crownless
Er vroeg iemand naar het recept van de kwarktaart! Yay!