WS valt af!
- kitten
Re: WS valt af!
Ik vind het niet veel hoor. 

- Voleuse
Ik vind het zelfs weinig 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- puppie
Ik vind het ook eerder weinig dan veel 

Agreed, eerder weinig dan te veel.. ik zou daar mijn dag niet op doorkomen. Zeker niet als je er ook bij gaat sporten. Zit er ook sport bij jouw dieet-plan? Doorgaans als je wilt afvallen is een niet-zo-streng-dieet met veel beweging beter dan een streng-dieet-zonder-extra-beweging.
Okay, fijn om andere meningen te horen, ik weet af en toe niet meer wat een normaal eetpatroon is :p
Overigens voel ik me niet slap of hongerig met dit eetpatroon. Ik kom mn dag goed door en heb net voor elk eetmoment wel trek maar de honger is dan meteen weer gestild.
Overigens voel ik me niet slap of hongerig met dit eetpatroon. Ik kom mn dag goed door en heb net voor elk eetmoment wel trek maar de honger is dan meteen weer gestild.
- kitten
Dat is de kracht van dat systeem he, honger voorkomen.
Goede zaak dus!

- Sabrina
Bij mij ging 't bij Stevia om het poeder in een pot, van Natrena. Daar zat echt zo'n aspartaam-achtige bijsmaak aan, wat ik juist zo vies vind aan zoetjes... 

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- juffie
- Site Admin
- kitten
Ja, brrrrr! Maar de nieuwe stevia vind ik dus nog viezer dan zoetjes!
- Ravelijne
Vandaag heb ik zo'n lekker toetje gegeten! Misschien ook wel een tip voor de mensen die een dieet volgen: men neme een banaan, snijdt die in stukjes en legt die een paar uur in de vriezer. Dan even in de blender of keukenmachine of iet dergelijks tot de bevroren banaan gepureerd is en that's it! Smaakt als roomijs. Goddelijk, zoet, volvet romig roomijs! Enige ingrediënt = banaan. Dus als een banaan in je dieetplan past, kun je die ook gebruiken als verwentoetje. 

- tessie
- Contacteer:
Helaas lust ik geen banaan, maar zelfs ik vind het bijna lekker klinken ;-)
Ik had magere yoghurt, aardbeitjes en een beetje zoetstof, en dan in de blender. Lekkere aardbeienshake!
Ik had magere yoghurt, aardbeitjes en een beetje zoetstof, en dan in de blender. Lekkere aardbeienshake!

- Ravelijne
Dat klinkt ook lekker!
Ik ben 3 kg afgevallen maar ik voel me niets beter in mijn vel. Mijn buik voelt nog steeds humongous.
TMI!
Sinds het dieet ga ik maar om de 3 dagen of langer voor een grote boodschap naar de WC en vaak is het niet echt veel. Ik heb t gevoel dat als ik een vezels supplement zou nemen dat het allemaal wat vlotter ging en misschien het afvallen ook. Klopt dit? Iemand ervaring mee?
TMI!
Sinds het dieet ga ik maar om de 3 dagen of langer voor een grote boodschap naar de WC en vaak is het niet echt veel. Ik heb t gevoel dat als ik een vezels supplement zou nemen dat het allemaal wat vlotter ging en misschien het afvallen ook. Klopt dit? Iemand ervaring mee?
gewoon goede darmflora nemen (orthiflor ofzo) en inderdaad vezelrijk eten.
Lijkt me logisch dat je buik humongous is als er zo weinig naar buiten komt
Lijkt me logisch dat je buik humongous is als er zo weinig naar buiten komt