Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Cera

Re: Vrolijk!

Bericht door Cera »

Het verjaardagscadeau voor mijn vader, een prachtige foto van mijn moeder en mijn neefje op plexiglas, is vandaag bezorgd en ik ben zo blij met het resultaat! Canvas is zo 2011! Mijn volgende project wordt ook op plexiglas. Ik kan bijna niet wachten tot 19 mei a.s. Dan mag ik het cadeau pas geven.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik kan me daar helemaal geen voorstelling van maken, maar ik geloof je best.
Ik kan morgen het moederdag cadeautje ophalen bij de juwelier en nu moet ik het dan nog geheim houden tot het zover is. En dat is niet mijn sterkste kant.
kitten

Bericht door kitten »

Heerscher en ik hebben een nieuw servies! :static: 12-persoons (yay, polyvriendelijk!) en met een compromis waar we beiden tevreden over zijn vwb de vorm! Hij wilde vierkant en ik vond dat vreselijk. Nu hebben we rechthoekige grote borden met ronde hoeken en bijpassende ronde diepe en ontbijtbordjes! :static: Ik ben er zo blij mee!! Want van de diepe borden van mijn set waren nog maar 5 borden over, waarvan er 2 of 3 op het punt stonden ook te breken. Die hadden een flinke barst. En de ontbijtbordjes en grote borden had ik inmiddels ook aangevuld met nét andere borden... En mja, je gaat samenwonen, dus dan is het logisch om dan het servies van Heerscher te gaan gebruiken. Dan ga je er geen geld aan uitgeven. Maar op deze was Heerscher ook verliefd! :static:
servies.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik heb ook 12-delig (al heel wat jaartjes terug gekregen voor de uitzet) en zelfs toen ik nog alleen was greep ik nog weleens mis. Nu met zijn 3-en gaat het nog harder, kun je nagaan!
En wij zijn mono! :P
MILF :grin_ani:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Crownless schreef:Er vroeg iemand naar het recept van de kwarktaart! Yay!
Ben ik ook benieuwd naar! Ik wou het net vragen, ik ben al een tijdje op zoek naar een recept dat niet 'een mix voor kwarktaart' in de ingredienten heeft staan.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

@Juffie: ja, maar mijn vaatwasser draait gewoon dagelijks. Dus het hoeft maar 1 "ronde" mee te gaan. Alleen als alles schoon was, grepen we nóg mis. Nu niet meer.
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ziet er leuk uit, aardig compromis. (dat servies)
Geniet van de positieve momenten.
Cera

Bericht door Cera »

Vandaag ga ik mijn pauze shoppen. Normaal word ik niet blij van shoppen maar nu het ter voorbereiding op onze vakantie naar Kreta van aanstaande woensdag is heb ik zin in shoppen. Heel veel zin! Nog maar drie dagen werken! Jeeeeh!
shareen_G

Bericht door shareen_G »

:static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static:

Vanmiddag 2-wekelijks overleg gehad met m'n werkgever. Zegt ze tegen het einde van het overleg dat ze nog leuk nieuws heeft.
Ik krijg een mega loonsverhoging. :static: :static: :static:
Omdat ik erg gegroeid ben en haar zo goed help en werk uit handen neem. En bezig ben met collega inwerken wat ik ook heel goed doe.

:static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static:
Whhhooooeeeeiiiiiii
Waar een wil is, is een weg
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ah, een werkgever die je waardeert! en in meer dan woorden! Goed gedaan Shareen!
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wat fijn, Shareen!!!
MILF :grin_ani:
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

dat klinkt goed shareen, veel beter dan poos geleden!!:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Wat leuk voor je!
shareen_G

Bericht door shareen_G »

Dank jullie wel!!! :static: :static:
Waar een wil is, is een weg
kitten

Bericht door kitten »