Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- madeleine
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Wat een rotherinneringen cinderella.
Chell wat een dappere beslissing van je. Ik heb met mijn vorige kat wel gekozen voor de behandelingen en me achteraf wel eens afgevraagd of ik daar goed aan gedaan heb. Knap van je.. en sterkte.
Chell wat een dappere beslissing van je. Ik heb met mijn vorige kat wel gekozen voor de behandelingen en me achteraf wel eens afgevraagd of ik daar goed aan gedaan heb. Knap van je.. en sterkte.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Gecondoleerd, chell! Poesjes zouden ook gemiddeld tachtig jaar moeten kunnen worden.
-
Ik vond het wel echt zoooo lastig! Ik heb echt enorm getwijfeld of ik haar niet tóch aan het infuus moest laten leggen, kijken of ze zou opknappen. Maar alle waardes waren zo hoog en ze ging echt zó hard achteruit...madeleine schreef: Chell wat een dappere beslissing van je. Ik heb met mijn vorige kat wel gekozen voor de behandelingen en me achteraf wel eens afgevraagd of ik daar goed aan gedaan heb. Knap van je.. en sterkte.
En..hoe lullig ook misschien: het prijskaartje ging ook meewegen. Ze had minimaal 3 dagen moeten blijven en dat had me zo'n 500 euro gekost. Zónder enige prognoses en met de wetenschap dat ze nooit meer helemaal beter zou gaan worden.
Ik denk dat het de moeilijkste beslissing van m'n leven is geweest, maar op de een of andere manier leek het ook alsof ze het er mee eens was: nadat ik had gezegd dat ik het goed vond zo en haar wilde laten gaan, ging ze spinnen terwijl ik haar aaide. En dat deed ze eerder op de dag niet eens meer...
-
- Contacteer:

*zal ook ff moeten wennen eraan*
- Crownless
Awww... wel een mooi moment, dat ze dan gaat spinnen. Geeft denk ik wel wat rust. En de dame vond het vast heel fijn in jouw huis. Sterkte.
@ cinderella: ik kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt en dat je haar nog steeds mist. Lijkt me wel een leuke herinnering. Sterkte.
@ cinderella: ik kan me voorstellen dat je daar verdrietig van wordt en dat je haar nog steeds mist. Lijkt me wel een leuke herinnering. Sterkte.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
-
Ja, zal voor jou ook raar zijn als je hier weer komt oppassen Feline...
Nikki lijkt er gek genoeg eigenlijk weinig last van te hebben. Hoewel ze wel heel veel bij me wil zitten.
Kiara krijgt wel een mooi plekje straks. Ik vond het een naar idee om haar gezamelijk te laten cremeren of achter te laten ofzo, dus ze wordt individueel gecremeerd en dan krijg ik de as terug. Die strooien we uit in de tuin van mijn ouders, bij één van hun katten die ook al is overleden. Kan ze lekker buiten spelen. Sort of.
Nikki lijkt er gek genoeg eigenlijk weinig last van te hebben. Hoewel ze wel heel veel bij me wil zitten.
Kiara krijgt wel een mooi plekje straks. Ik vond het een naar idee om haar gezamelijk te laten cremeren of achter te laten ofzo, dus ze wordt individueel gecremeerd en dan krijg ik de as terug. Die strooien we uit in de tuin van mijn ouders, bij één van hun katten die ook al is overleden. Kan ze lekker buiten spelen. Sort of.
Awww, sterkte Chell
En ook voor jou cinderella. Maar goed dat je leuke herinneringen hebt.
En ook voor jou cinderella. Maar goed dat je leuke herinneringen hebt.
- Sabrina
Heel veel sterkte chell, heel triest om afscheid te moeten nemen van één van je poezels...
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- cinderella
Tijdens het opruimen een cd-rom gevonden met foto's van de vierdaagse van 2005. M'n moeder is toen met haar werk gaan lopen, dus een grote groep (een man of 60-80), en veel foto's (honderden) om door te nemen.
Het erge vind ik, is dat er maar 1 foto op die hele cd-rom staat waar m'n moeder als onderwerp op staat, en dat is tijdens het eten ofzo. Hooguit een stuk of 5 extra waar ze herkenbaar op staat, ook tijdens het eten. Verder staat ze uiteraard op de groepsfoto (waar ze ook een paar keer weggedoken lijkt te zijn), maar geen enkele foto kan ik vinden waarop ze daadwerkelijk aan het lopen is. Het is net alsof ze daar wel was, maar ook weer niet, alsof ze geen contact met de groep heeft kunnen maken en daar buitenstaander is gebleven. En ergens had ik dat kunnen weten, want zo is was mijn moeder wel, maar het benadrukt zo pijnlijk dat ze zich zo moeilijk kon openstellen voor anderen en het zich daarom zo vreselijk moeilijk heeft gemaakt.
En ergens baal ik er wel van dat ik nu alweer hier over haar schrijf. Nu met de verhuizing binnenkort zal ik wel meer spullen van haar nog tegenkomen (het meeste zit gelukkig wel al in een aparte doos, en die ga ik alleen maar openmaken om er nieuwe dingen in te stoppen, niet om door te nemen of weg te gooien).
Het erge vind ik, is dat er maar 1 foto op die hele cd-rom staat waar m'n moeder als onderwerp op staat, en dat is tijdens het eten ofzo. Hooguit een stuk of 5 extra waar ze herkenbaar op staat, ook tijdens het eten. Verder staat ze uiteraard op de groepsfoto (waar ze ook een paar keer weggedoken lijkt te zijn), maar geen enkele foto kan ik vinden waarop ze daadwerkelijk aan het lopen is. Het is net alsof ze daar wel was, maar ook weer niet, alsof ze geen contact met de groep heeft kunnen maken en daar buitenstaander is gebleven. En ergens had ik dat kunnen weten, want zo is was mijn moeder wel, maar het benadrukt zo pijnlijk dat ze zich zo moeilijk kon openstellen voor anderen en het zich daarom zo vreselijk moeilijk heeft gemaakt.
En ergens baal ik er wel van dat ik nu alweer hier over haar schrijf. Nu met de verhuizing binnenkort zal ik wel meer spullen van haar nog tegenkomen (het meeste zit gelukkig wel al in een aparte doos, en die ga ik alleen maar openmaken om er nieuwe dingen in te stoppen, niet om door te nemen of weg te gooien).
toen doet er nu niet meer toe
- kitten
Het zijn allemaal stapjes in je verwerking, cinderella.
Sterkte!

- juffie
- Site Admin
Herkenbaar meis! En daar moet je zeker niet van balen, ik heb ook van die periodes... Laat het toe en laat jet eruit. 

MILF 

- Peter^
- Contacteer:
Ik vind het mooi dat je een aparte doos hebt om je herinneringen aan je moeder in te bewaren. Laat bij het door je handen laten glijden van spullen je emoties de vrije loop. 

Geniet van de positieve momenten.
Knuffel Cinderella, lijkt me zwaar.
- eireann
- Site Admin
Zo, dappere Anne geweest. Ziek gemeld met als reden 'lichamelijke klachten door spanning op het werk'. Was bang dat het detacheerburo moeilijk zou doen, maar dat viel mee. Nu nog even een overdrachts mailtje naar collega sturen en dan een paar dagen uitrusten.... Hoop dat dat genoeg is.
En m'n best doen me niet druk te maken over werk dat nu blijft liggen. Spugend van misselijkheid met hoofdpijn van de stress en een op hol geslagen hartslag hebben ze ook niks aan me.
En m'n best doen me niet druk te maken over werk dat nu blijft liggen. Spugend van misselijkheid met hoofdpijn van de stress en een op hol geslagen hartslag hebben ze ook niks aan me.
**Self Rescuing Princess**
Knuffel! Hopelijk kun je in die paar dagen even een beetje bijkomen!