Blinddoek is yay! Hoewel ik éigenlijk een volledige hood nog véééél meer yay vind
Ik ben sowieso een beetje overgevoelig voor licht tijdens een spel (en ook tijdens normale seks). Eén lamp die me iets te fel schijnt en ik vind het al afleidend. Oók met mijn ogen dicht of misschien wel júist met mijn ogen dicht. Een blinddoek voorkomt dat en zorgt ervoor dat ik veel makkelijker een beetje weg kan zweven. Nadeel van een blinddoek: je kunt onder de randjes gluren, er valt vaak toch licht onderdoor en ze verschuiven. Oh, en je kunt ze stiekem omhoog tillen als je niet vast zit en wel veeeeel te nieuwsgierig bent
Vroeger vond ik volledige maskers/hoods he-le-maal niks. Eng, lelijk, belachelijke dingen. Tot ik er een keertje eentje op kreeg... ik was meteen verkocht. Net een coconnetje

Je hoort minder, je ruikt minder (of zelfs alleen nog maar de geur van het masker), je ziet echt niks meer, om je hele hoofd heen voel je het masker... mijn eigen wereldje. Ik vind het dus ook niet vernederend, het helpt me juist
Máár, ook oogcontact kan érg yay zijn. Hem verplicht aan moeten kijken, niet weg mogen kijken, niet mijn ogen mogen sluiten... yep! Yay!