Glijmiddel. Dat is het meest essentiele ook, want zonder dat kan ik niet pijnloos seksen. Maar qua leukst.. ik denk 'mister happyface', de groene pollepel met smileygezicht. Ik kan nu in stereo, want op de koninginnemarkt nog een gevonden
Wat denk jij als je naast de computer op de grond een tandenstoker ziet liggen?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Stel dat je vakken zou moeten kiezen voor je opleiding, wat zou je kiezen: vakken die aansluiten op wat je al doet en weet, of vakken die iets heel nieuws voor je zijn?
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Ik zou vakken kiezen die iets nieuws zijn en mijn interesse pakken (En dan niet op vrijdagavond zijn ofzo). Mijn opleiding is al een geheel dat op elkaar aansluit, het kan geen kwaad om een brede interesse te laten zien en eens wat buiten je vakgebied te denken. Maar het moet wel nog ergens zijdelings iets met mijn opleiding te maken hebben blijven, ik ga geen cursus spaans doen 'omdat het kan'.
Hoe vaak wisser jij je ruiten?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ehm.... Geen idee. Ik weet niet of die gesteld is (en of die met de hele twilight dinges nog wel kan) maar 'als je moest kiezen, werd je dan een weerwolf of een vampier?'
Wat is je favoriete knuffel?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!