Ongecontroleerde rant topic!
- Sabrina
Re: Ongecontroleerde rant topic!
Ik snap je rant helemaal, taika! Ik had laatst ook zo'n lekkere. Jochie in kwestie, M., moest met wat groepsgenootjes een filmpje maken (een zelfbedachte scène uit een al even zelfbedachte superheldenfilm). Ze hadden gefilmd terwijl één jongen afwezig was, en die jongen zat er dus niet in. Dan kan ik de spreekvaardigheid moeilijk beoordelen... Ik had de heren dus de opdracht gegeven om desnoods even een scène toe te voegen, maar om te zorgen dat iedereen genoeg tekst had. Vond iedereen prima, behalve M. dus. In de klas was hij al gaan schoppen met z'n tas en hartstikke agressief geworden, toen ik er met hem over wilde praten, was hij te druk met stoer doen voor zijn vriendjes, en vervolgens had ik mama op m'n dak. Gigantisch mailtje met allerlei aantijgingen, "voor ons geldt namelijk wel afspraak = afspraak", "de persoon die niets doet, wordt niet op zijn verantwoordelijkheden gewezen", "deze aanpak is onacceptabel voor ons", "U raad (zonder t ook nog eens) hem zaken aan die volledig tegen onze opvoeding in gaan", "u dreigt hem vanuit een hiërarchische positie met een strafmaatregel, zonder enige reële moeite te doen zijn standpunt te begrijpen" en zo ging 't door en door en door. Ik kan 't mens wel villen!
En dan nam ze geen genoegen met kort antwoord van mijn kant waarin ik over de meeste aantijgingen heen gestapt ben, maar alleen toegelicht heb wat de gang van zaken was (op advies van collega, anders zou 't alleen maar welles-nietes worden), dus binnenkort heb ik nog een gesprek met 't mens erover ook. Aaaargh!
En dan nam ze geen genoegen met kort antwoord van mijn kant waarin ik over de meeste aantijgingen heen gestapt ben, maar alleen toegelicht heb wat de gang van zaken was (op advies van collega, anders zou 't alleen maar welles-nietes worden), dus binnenkort heb ik nog een gesprek met 't mens erover ook. Aaaargh!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Jezebel
Leuke ouders...
Moet zelf ook even een rant kwijt:
Lieve roostermaker. Ik studeer geschiedenis, dat is een studie met weinig contacturen. Heel fijn is dat, want dat betekent dat ik twee dagen in de week niet in Groningen hoef te zijn omdat ik gewoon geen college heb. Maar, lieve roostermaker, hoe krijg je het dan in vredesnaam voor elkaar om te zorgen dat ik de overige dagen, waarop ik dus maar 12 uur college heb, 26 uur in Groningen moet zijn (+ reistijd, maar daar kunt u dan weer niks aan doen) of zelfs tussendoor weer naar huis kan omdat het gat zó groot is? Lieve roostermaker. Ik snap dat u heel veel roosters heeft te maken en moet zorgen dat alles past, maar ik vind dit echt wel heel knap. Volgend jaar een nieuwe en betere poging?
Moet zelf ook even een rant kwijt:
Lieve roostermaker. Ik studeer geschiedenis, dat is een studie met weinig contacturen. Heel fijn is dat, want dat betekent dat ik twee dagen in de week niet in Groningen hoef te zijn omdat ik gewoon geen college heb. Maar, lieve roostermaker, hoe krijg je het dan in vredesnaam voor elkaar om te zorgen dat ik de overige dagen, waarop ik dus maar 12 uur college heb, 26 uur in Groningen moet zijn (+ reistijd, maar daar kunt u dan weer niks aan doen) of zelfs tussendoor weer naar huis kan omdat het gat zó groot is? Lieve roostermaker. Ik snap dat u heel veel roosters heeft te maken en moet zorgen dat alles past, maar ik vind dit echt wel heel knap. Volgend jaar een nieuwe en betere poging?
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- Daantje
- Contacteer:
@Sabrina, geef haar de hotelschool repliek: het groepsproces en de samenwerking hebben gefaald en daar zijn alle groepsleden even schuldig aan.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- cinderella
Helaas fixertje, daar nemen ouders dus ook geen genoegen mee. Laatst is een 10-minutengesprek van mij daar ook een half uur over gegaan.
toen doet er nu niet meer toe
- Sabrina
Dat je die een half uur laat duren! Ik ben er toch heel duidelijk in naar ouders toe: Als de bel gaat, komen de volgende ouders er alweer aan, dus moeten we het gesprek helaas toch afkappen. (in iets andere woorden)
En fixertje, iets van die strekking wordt 't ook wel
.
En fixertje, iets van die strekking wordt 't ook wel

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- cinderella
Ze waren mijn laatste, ze hadden alleen zelf hun volgende gesprek gemist 

- cinderella
En het ging om een leuke meid, dat scheelt ook wel.
- JJV
Lees toevallig net een toepasselijk artikel in t aob blad van deze maand over boze ouders. men verloot boeksjes " de trein van boos naar middel" en er zit voor dat boek een kortingsbon bij.
...ik ga t boekje halen. in ieder geval.
valkuil die t artikel noemt is doorgaan op t middel. (gekozen straf)
...ik ga t boekje halen. in ieder geval.
valkuil die t artikel noemt is doorgaan op t middel. (gekozen straf)
~\v/~
- Peter^
- Contacteer:
Ik had een kaartje van de ns om op zaterdag/zondag een dag 1e klas te reizen, in combinatie met een 2e klas vervoersbewijs. Omdat ik dit maandag 2e pinksterdag graag wilde gebruiken (Groningen => Utrecht) had ik gevraagd of dit op die 2e pinksterdag ook geldig is:
1. zaterdag: Servicemedewerkster Utrecht CS => ja meneer, dat is voor de ns een zondag.
2. zaterdag: Loketmedewerker Utrecht CS => ja meneer, dat is voor de ns een zondag.
3. zaterdag: Conductrice in trein naar Groningen => ja meneer, dat is voor de ns een zondag.
4. maandag: Conducteur in trein (1e klas) naar Utrecht => Nee meneer, dat kaartje is vandaag NIET geldig, u kunt kiezen: of een boete of u naar de 2e klas verplaatsen. Aangegeven dat zijn collega's en ns'ers in Utrecht anders beweerden. Hij was de baas op de trein en besliste anders.
Door drukte in de trein in 2e klas vanaf Meppel op klapstoeltje gezeten.
bah, "NS zit deze zomer op London Centraal" => dienstverlening in Nederland bestaat niet meer.
1. zaterdag: Servicemedewerkster Utrecht CS => ja meneer, dat is voor de ns een zondag.
2. zaterdag: Loketmedewerker Utrecht CS => ja meneer, dat is voor de ns een zondag.
3. zaterdag: Conductrice in trein naar Groningen => ja meneer, dat is voor de ns een zondag.
4. maandag: Conducteur in trein (1e klas) naar Utrecht => Nee meneer, dat kaartje is vandaag NIET geldig, u kunt kiezen: of een boete of u naar de 2e klas verplaatsen. Aangegeven dat zijn collega's en ns'ers in Utrecht anders beweerden. Hij was de baas op de trein en besliste anders.
Door drukte in de trein in 2e klas vanaf Meppel op klapstoeltje gezeten.
bah, "NS zit deze zomer op London Centraal" => dienstverlening in Nederland bestaat niet meer.
Geniet van de positieve momenten.
Klacht indienen.... Ik ben bang dat die vierde gelijk heeft, ondanks dat 2e pinksterdag als weekenddag geldt voor veel abbo's enzo. Maar het moet niet kunnen dat 3 het een zeggen en een laatste wat anders. Want wie moet je dan nog vertrouwen van de NS?
- Jezebel
Inderdaad een klacht indienen: tweede pinksterdag geldt als een zondag, in ieder geval voor de verschillende abo's. En als je daarvoor geen klacht kan indienen, kan dat alsnog voor de verkeerd verstrekte informatie. 

There's a room inside your gut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
pfff, ik ben ziek. Al een aantal keren mijn maag geleegd en daardoor nu ben ik klaar wakker. Ik wil gewoon slapen, heb morgen ook weer een drukke dag.
- shareen_G
En de server op het werk ligt er voor de afwisseling weer eens uit.
Zomaar weer een harde reset.
Sjucht...

Zomaar weer een harde reset.
Sjucht...
Waar een wil is, is een weg
- shareen_G
aarghhhhh!!!!!
Server is opnieuw opgestart, eindelijk.
En nu lopen de programma's die ik wil gebruiken aan alle kanten vast.
Ik word hier echt zo schijt ziek van. Het gebeurd ondertussen bijna wekelijks.
En dan hangt er in de server ruimte dus een briefje met wat te doen als die server voor de boordnodige afwisseling weer eens down is. Staat dus ook een mobiel nummer op de systeembeheerder. Neemt die lul zijn telefoon niet op.
aaaaarrhrhhghghhgghghghhghg
Server is opnieuw opgestart, eindelijk.
En nu lopen de programma's die ik wil gebruiken aan alle kanten vast.
Ik word hier echt zo schijt ziek van. Het gebeurd ondertussen bijna wekelijks.
En dan hangt er in de server ruimte dus een briefje met wat te doen als die server voor de boordnodige afwisseling weer eens down is. Staat dus ook een mobiel nummer op de systeembeheerder. Neemt die lul zijn telefoon niet op.
aaaaarrhrhhghghhgghghghhghg
Waar een wil is, is een weg
-
Het is die tijd van de maand en ik was door mijn voorraad Always heen. Dus gisteren gewoon blind de varianten gepakt die ik altijd heb, wel gezien dat er weer iets nieuws aan was, maar het zal allemaal wel...
Blijkt mijn maandverband naar BLOEMETJES te ruiken!!! Bloemetjes, I tell you!
WAAROM?!? Er zit dus blijkbaar een of andere anti-luchtjes meuk in het maandverband tegenwoordig en daar doen ze een beetje bloemetjesgeur op/in. Echt, WTF! Ten eerste: als je je maandverband op tijd wisselt, stink je heus niet. Daarnaast, als ik wil dat mijn doos naar bloemetjes ruik, dan spuit ik ZELF wel bloemengeur in m'n onderbroek. Dan ruikt het tenminste nog lekker, ipv naar pleeverfrisser.
Iew!
Blijkt mijn maandverband naar BLOEMETJES te ruiken!!! Bloemetjes, I tell you!
WAAROM?!? Er zit dus blijkbaar een of andere anti-luchtjes meuk in het maandverband tegenwoordig en daar doen ze een beetje bloemetjesgeur op/in. Echt, WTF! Ten eerste: als je je maandverband op tijd wisselt, stink je heus niet. Daarnaast, als ik wil dat mijn doos naar bloemetjes ruik, dan spuit ik ZELF wel bloemengeur in m'n onderbroek. Dan ruikt het tenminste nog lekker, ipv naar pleeverfrisser.
Iew!