Het Stuitertopic
- miss_meeko
Re: Het Stuitertopic
Gefeliciteerd tante chippie!
-
Gefeliciteerd chip wat fijn dat ze helemaal gezond is! Gaat het met je schoonzus ook goed?
- kitten
Gefeliciteerd chippie!!
nu wel weer hoor...leonietje schreef:Gefeliciteerd chip wat fijn dat ze helemaal gezond is! Gaat het met je schoonzus ook goed?

maarok, wij zorgen er wel voor dat ze rustig aan blijft doen...
-
- eireann
- Site Admin
-
Gewoon stomme stuiters ik heb een hartstikke leuk weekend gehad met Heerscher, terrasje gedaan, beetje zonnen op leuke plek, fijn gespeeld en ik dacht echt dat ik er weer ff tegen kon qua stuiteren. En nu is rupsje nooitgenoeg wakker geworden.. En dat is stom! En het resultaat is dat ik beetje dom aan het bankhangen ben en niets uit handen krijg op mn vrije dag terwijl ik best wat dingen had willen doen... En nu weet ik gewoon ff niet zo goed wat ik met mezelf aan moet.. *zucht* Iemand knuffels over?
- eireann
- Site Admin
Zucht... Net op het moment dat ik denk dat ik begin te begrijpen hoe het nou zit met stuiters enzo.... kom ik weer een stuiter tegen en zie ik door de bomen het bos niet meer....
Wil iemand zo vriendelijk zijn om uit te leggen wat er bedoeld wordt met stuiteren?
En hoeveel soorten stuiters zijn er eigenlijk?

Wil iemand zo vriendelijk zijn om uit te leggen wat er bedoeld wordt met stuiteren?
En hoeveel soorten stuiters zijn er eigenlijk?

- Voleuse
Met stuiteren word bedoeld dat je verlangt naar SM.
Hoeveel 'soorten' daarvan zijn is een kwestie van persoonlijke interpretatie, maar grofweg kan je er leuk naar verlangen (zin hebben in een speelafspraak) of er niet-leuk naar verlangen (zin hebben in een speelafspraak maar die niet hebben).
Dat chippie 'stuitert' over haar schoonzus is eigenlijk geen stuiter in de strikte zin van het woord. Het wordt soms ook in een meer algemenze zin gebruikt als in: ik ben zo vrolijk, of: ik hou het niet meer van de zenuwen. Maar das niet echt stuiteren als in waar dit topic eigenlijk voor bedoeld is.
Topic erover: http://wanderingspirits.nl/forum/viewto ... =12&t=2102" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoeveel 'soorten' daarvan zijn is een kwestie van persoonlijke interpretatie, maar grofweg kan je er leuk naar verlangen (zin hebben in een speelafspraak) of er niet-leuk naar verlangen (zin hebben in een speelafspraak maar die niet hebben).
Dat chippie 'stuitert' over haar schoonzus is eigenlijk geen stuiter in de strikte zin van het woord. Het wordt soms ook in een meer algemenze zin gebruikt als in: ik ben zo vrolijk, of: ik hou het niet meer van de zenuwen. Maar das niet echt stuiteren als in waar dit topic eigenlijk voor bedoeld is.
Topic erover: http://wanderingspirits.nl/forum/viewto ... =12&t=2102" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Voleuse op 29 mei 2012, 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Stuiteren is gewoon erg graag willen spelen, en sommigen hebben daardoor problemen met concentratie of worden chagerijnig. Soms kunnen stuiters vrolijk zijn, als in "yay, ik wil spelen, en het wordt vet!", vergelijkbaar met vrolijke zenuwen voor een leuke activiteit. Ze kunnen echter ook vervelend zijn, als je bijvoorbeeld weet dat je even niet gaat spelen.
edit: ninja'd door Voleuse.
edit: ninja'd door Voleuse.
Bedankt voor de uitleg!
Ehm... kan je een positieve stuiter een beetje vergelijken met een 'nilla met een geile bui?
Of ga ik nu erg kort door de bocht?
Ehm... kan je een positieve stuiter een beetje vergelijken met een 'nilla met een geile bui?
Of ga ik nu erg kort door de bocht?
-
Ja denk het wel maar niet helemaal.. bdsm is voor mij ook vaak grenzen opzoeken en de angst om naar mijn grenzen toe te gaan. Wat kan ik wel hebben en wat niet (qua pijn of qua vernederingen). En net op dat randje gaan zitten tijdens spel. En dan achteraf het gevoel hebben van WOW deed ik dat? Liet ik dat met me doen? Dat gevoel geeft me een kick dat ik toch meer aankon dan ik vooraf had gedacht. En vooraf is het ook best wel eng want in mijn hoofd is het wel een leuke fantasie maar is die in real life wel net zo leuk? het is voor mij dus een gevoel van leuk ik heb er zin in en ik heb dit nodig maar aaarrgghhh het is eigenlijk ook wel heel erg eng en waarom wil ik dit? maar ook proberen jezelf gerust te stellen en vertrouwen te hebben in de ander dat het wel goed komt en daar zit ook wel een stukje geilheid bij in want het moet uiteindelijk toch nog leuk blijven. (Als je erop terug kijkt)
En volgens mij klinkt bovenstaande best wel een beetje bizar voor iemand die er zelf niets mee heeft. Zo van: DAT WIL JE TOCH NIET? Maar ik krijg het eigenlijk even niet beter het toetsenbord uit dus hoop dat je het wel een beetje snapt
En volgens mij klinkt bovenstaande best wel een beetje bizar voor iemand die er zelf niets mee heeft. Zo van: DAT WIL JE TOCH NIET? Maar ik krijg het eigenlijk even niet beter het toetsenbord uit dus hoop dat je het wel een beetje snapt
Dat heb je heel mooi onder woorden gebracht, leonietje. Heel persoonlijk; dankjewel.
Hoewel ik er idd voor mezelf niet aan moet denken, snap ik dat het voor jou de trigger en de kick is.
Dus vanuit die invalshoek snap ik je antwoord!
Hoewel ik er idd voor mezelf niet aan moet denken, snap ik dat het voor jou de trigger en de kick is.
Dus vanuit die invalshoek snap ik je antwoord!