Ik kan slecht tegen dingen tegen me aan voelen rinkelen en sleutels tussen kleding lijkt me zo prikken ofzo.
@juffie: ik heb er twee nodig om mn huis weer in te komen
Denk dat ik die twee op aparte ring hang die ik dan makkelijk los kan maken en wel bij mp3 kan stoppen...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
vandaar het niet helemaal doorhalen Daardoor zit de ring vast, bewegen de sleutels dus niet en de sleutels liggen op je bhband. Dus prikken kunnen ze ook niet.
Balen, dames! Ik had mijn knieën overbelast met yoga (of technisch, yoga gevolgd door ritje hobbelige bus zonder zitplaats). Gaat nu net weer een beetje, maar kon even een paar dagen geen trappen meer lopen en zo. Lijkt wel een blessure topic, zo.
Zo, net weer les 1 gedaan. Helemaal kunnen uitlopen.
Ik had zo'n zin om te lopen, maar vanwege knie problemen wil het niet echt gaan. Nu maar besloten om gewoon les 1 te doen. Is in ieder geval iets en niet zo belastend voor mijn knie.
Het was gewoon weer heerlijk. Blij dat ik deze keuze heb gemaakt.
Zo even het zweet van mijn lichaam spoelen.
ben met les 6 bezig, maar gisteren waaide het zo hard en dat in combinatie met de maandelijkse lichamelijke last ben ik eerder gestopt. Dus die gaat nog een tweede keer.
al weken niet gezwommen ivm enkels.. te veel last van om ze nog extra te belasten was t zo stellig van plan en nog maar twee keer kunnen doen Hondje vraagt ook best veel van mn enkels natuurlijk, dus ik beweeg toch al wel meer dan ik deed, maar toch
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Ik heb me er eindelijk toe kunnen zetten om te beginnen met hardlopen! Net terug van de eerste les Evy, en ik hoop dat mn schenen het houden....
Qua conditie ging het prima, maar ik voelde halverwege de eerste minuut mijn schenen alweer steken, net als de vorige keer dat ik probeerde hard te lopen (en dat te lang gedaan heb - blessure...)
Iemand goede tips om mn schenen te warming-uppen? Ik denk dat ik in ieder geval de eerste les nog een keer doe, zodat mn schenen wat kunnen 'wennen' aan hardlopen.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Voor het eerst sinds de bevalling weer naar de sportschool gegaan. De simpele apparaten gaan nog wel, als ik alles een standje lager zet dan in gewend ben. Maar heb ook weer voor het eerst op de hardloopband gestaan en ik hou het in totaal 3 minuten vol, en dan nog op een slakkentempo. Vroeger kon ik 10km hardlopen!
Ik wist dat koters kweken niet goed voor je conditie is maar het is toch wel even confronterend.
Moet het weer op gaan bouwen, blerg!! Dat is heel NAAR als je conditie slecht is. Hardlopen is best lekker als je een tempo kunt vinden waarin je gewoon lekker vooruit kachelt en je blik op oneindig kunt zetten en lekker kunt gaan dagdromen terwijl je benen doorgaan met lopen. Maar als je aan het opbouwen bent dan kan dat niet...
Ik heb vroeger ook steunzolen gehad. Dus ik was al veeeel eerder oud ende versleten
Net weer (eindelijk) les 17 uitgerend. En nu gaan we weer voor de stijgende lijn! Zondag les 18! Geen suffe wondjes meer, examendrukte, constant prutweer ´s avonds of blaren. Maar gewoon weer om de dag rennen. Zo.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!