Borsten martelen

eireann
Site Admin

Borsten martelen

Bericht door eireann »

hmmm toch klinkt 'tit torture' leuker :)

Naar aanleiding van de slowchat.

Elise houdt er niet van
en colet heeft er vrees voor geloof ik :)

Zelf houd ik wel van tepel martelen, goed draaien en zeer doen, en knijpen en lief zijn en bijten en al dat. Echt de hele borst martelen houd ik niet van. Hier en daar een mep, met hand of implement mag best, een kras met nagels is ook leuk.

Maar geen blauwe plekken op mijn borsten. Ik draag meestal een shirtje met decolete dus dan zou ik andere kleding moeten vinden. Ik vind foto's van blauwe billen ook veel makkelijker om te zien dan die van blauwe borsten. Borsten 'horen' -voor mij mooi te zijn en niet blauw en paars.

Misschien verander ik nog wel eens van gedachten, wie weet :)

en jullie? als D speel je graag met borsten en als sub heb je een grens op hoe ver er met je gegaan borsten mag worden?
**Self Rescuing Princess**
colet

Re: Borsten martelen

Bericht door colet »

Hahaha, je bent me voor!! :D
Ik was al een topic aan het typen.....

Nee, colet heeft er geen vrees voor! Zeker niet zelfs. Ik maakte alleen het vergelijk dat ik vroeger al reageerde op de minste aanraking en die me heel veel deed.
Nu hebben ze meer te 'lijen' en zijn ze ook minder gevoelig.
In ieder geval anders nadat ze rood en warm zijn ;)

Copy uit luiigheid:
Onderwerp: slowchat
colet schreef:Het is bij mij heel raar. (maar ik heb wel meer rare dingen, geloof ik)
MIjn borsten en vooral tepels waren altijd heel erg gevoelig, in de tijd dat ik gewone lieve mannen in bed had....die aaiden en streelden en zelfs de geringste aanraking schoot door mijn lijf. En toen mijn ex-vriend ooit één keer echt hard had geknepen op mijn dwingende gesmeek, toen kon ik die nacht niet op mijn buik liggen.
Dus ik dacht, help hoe moet dat als ik ooit een Dominante vent tref :shock: ? Ik kan niet vergelijken, want dat gestreel en ge-aai wordt overgeslagen, het schijnt nu altijd meteen harder te moeten :roll: .
Daarna is alles wel gevoelig, maar hé op een compleet andere manier, dan is er niet meer die opwindende geleiding richting onderbuik :oops:
En ik kan gewoon op buik slapen daarna. Er verschijnt hooguit na een dag of drie ineens een gele plek op mijn borst.
elise

Bericht door elise »

Hou er niet van is niet helemaal goed, ik hou gewoon in het geheel niet van pijn :)
Ik ben een watje, aaisub en veel te lief om pijn te doen.

Ik was in vooral die periode nogal angstig, want ten eerste waren ze nog flink aan het groeien, wat vrij pijnlijk is, en ten tweede was degene die ze martelde nou niet iemand die zachtjes pijn deed.... maarja, dat was nou ook juist de aantrekkingskracht natuurlijk, een echte sadistische gemenerik die zich van mijn gejammer niks aan trok. :)

Maar angst is voor mij een trigger, en ik was bij haar gewoon bij voorbaat al bang omdat ik wist dat ik die dag of avond hoogstwaarschijnlijk niet zonder auw door zou komen.
En dat maakt mij poeslief :)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik vind 't best fijn, eigenlijk. Knijpen, bijten, likken, zuigen, draaien... Allemaal niet goed voor me :oops:. Slaan ook niet trouwens. Ik heb regelmatig mooie blauw/rood/paarse tieten, omdat ik 't heerlijk vind als Romanticide met z'n platte handen vol uithaalt erop.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
colet

Bericht door colet »

Eerste vind ik ook allemaal errug lekker :oops:
Dat plat uithalen dan weer niet! De kleurschaeringen van rood, paars blauw...nee dat sla ik dus eigenlijk over, ik ga na een dag of drie over in een vage gele vlek.

Met shirt oid heb ik (nog) geen rekening hoeven houden.
En grenzen aangeven...Hm, nee heb ik geloof ik niet gedaan... :oops:
elise

Bericht door elise »

Even het stukje opgezocht waarmee ik mijn borstendraadje ooit op Next startte.
Ik was toen druk op zoek naar geldige redenen waarom mijn poezelige borstjes niet gemarteld konden worden.

Helaas, na een lange draad vol reacties was de conclusie dat het gewoon moest kunnen :icon_confused:
En dus is er op geslagen en in geknepen en natuurlijk deed dat zeer en vond ik mezelf hardstikke sielug :)

Elise schreef:Een vraagje over het martelen van borsten.
Niet ongewoon binnen de BDSM, men knijpt er in, bind ze af, slaat ze met de hand of met zwepen, knijpt er knijpers op en steekt er naalden in en weet ik wat nog meer.

Ik heb nog nooit gehoord dat het kwaad kon, hooguit eens een striem of blauwe plek.

Maar mijn vraag gaat ook niet over de gebruikelijke borsten, maar over nog groeiende borsten. Die kom je binnen de SM natuurlijk een stuk minder vaak tegen, aangezien ze meestal vast zitten aan een minderjarig meisje en die zijn zeldzaam in de BDSM wereld.

Maar ik ben echt meerderjarig, doch heb op dit moment ook ontluikende borsten.
Door de hormoonbehandelig ga ik door de zelfde fases die ieder meisje in de puberteit doorloopt (qua borsten dan) en dus groeien ze rustig en gestaagd. Iets waar ik, als dame in aanbouw, natuurlijk erg blij mee ben. :P

Maar nu vraag ik me af of het verschil maakt of je borsten martelt die uitgegroeid zijn of dat ze net bezig zijn met groeien. Of het de ontwikkeling en groei kan remmen bijvoorbeeld of misschien juist wel niet, de natuur zit raar in elkaar soms. :?

Ik vraag dat natuurlijk niet zonder reden, want een zekere wredelievende Dame is van plan om ze flink te martelen. :shock:
Toen ik opwierp dat dát niet hoefde omdat groeiende borsten van zichzelf al zeer genoeg doen, maakte dat haar alleen nog maar vrolijker en melde dat ze dat al wist. :shock:

Dus als er iemand een medisch wetenschappelijk natuurkundig biologische verklaring heeft dat het heel onverstandig is om dat te doen met nieuwe borstjes, dan zou ik dat niet zo héél erg vinden :)

In ieder geval hielp het noemen van de vierde geneefse conventies niet.
rubyvita

Bericht door rubyvita »

ahhh....tit torture!

Volgens mij concentreerd het zich meestal toch uiteindelijk wel op de tepel...eerst wat gemep op de borsten en dan langzaam richting tepel...auw. ( dat is tenminste mijn ervaring met tit- torture)
Oehhh...het lekkerst vind ik het als de klemmen eraf gehaald worden en er meteen aan gezogen word..dat zorgt ( bij mij) meteen voor die scheut in de onderbuik waar colet het over had.
Helaas voor mij vergeten sommige Dominanten nogal eens dat je aan tepels ook kan zuigen ( of liever sabbelen) nadat ze gemarteld zijn :icon_sad:

Ik weet niet precies waar mijn grens wat betreft tit- torture ligt. Ik kijk meestal wel weg van plaatjes waarop de borsten echt bont en blauw zijn, op een of andere manier kan ik me niet voorstellen dat je borsten zo blauw kunnen worden zonder dat er schade aan het weefsel ontstaat, en daarvoor houd ik teveel van mijn allereigenste lieve boobies :inluv:

Een flinke blauwe plek of meedere, en mooie striem geen probleem, mar echt dieppaars...ril :crownless:
JJV

Bericht door JJV »

rubyvita schreef: Helaas voor mij vergeten sommige Dominanten nogal eens dat je aan tepels ook kan zuigen
;) heb je zelfs komplete suction cups voor
(die vreemde reacties kunnen oproepen op tepels overigens)
~\v/~
Crownless

Bericht door Crownless »

Oh? JJV, vertel!

Tit torture... mwah... Niet meer of minder lekker dan het martelen van de rest van mijn lichaam ;) . Hoewel bijten op tepels wel erg fijn kan zijn.

Ik ben sowieso niet zo van de blauwe plekken, en volgens mij is mijn pijngrens ook niet zo hoog dat ik mezelf dieppaarse borsten zou laten meppen.

Overigens ben ik wel heel erg fan van het martelen van zijn tepels, daar reageert ie lekker op :inluv:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
ericadventure

Bericht door ericadventure »

lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr mjammie borsten en tepels. Ik vind het heerlijk om ermee te spelen en te sabbelen en bijten en draaien en en en en slaan zowel met de hand wat meestal wel effect heeft qua kleur. En ja dna ook nog mijn passie met naalden waar tepels bij uitstek geschikt zijn om te playpiercen ach ja en een mooie borstbondage is natuurlijk ook niet erg om te zien. Ik vind het mooi als er iemand wordtr opgetakeld aan borsten maar lijkt mij erg ongezond dus doe ik daar zelf maar niet aan mee.

Dus tit torture yeahhhhhhhhhhhhhhhhhh :twisted:
Tári

Bericht door Tári »

Ik moet er niet aan denken!
Heb afgelopen februari een borstverkleining gehad. Ik zit serieus tegen het plafond aan als er aan mijn tepels gezeten wordt, laat staan dat ze gemarteld worden. Ik zeg geen "nee" tegen pijn maar betreffende mijn tepels en huid rondom de littekens zeg ik: laat maar even zitten.
rubyvita

Bericht door rubyvita »

JJV schreef:rubyvita schreef:
Helaas voor mij vergeten sommige Dominanten nogal eens dat je aan tepels ook kan zuigen

heb je zelfs komplete suction cups voor
Ja klopt...maar nothing...and may i say nothing...beats the real thing! ( dus gewoon mond en tong op tepel/borst) :kwijl:
Dominus-D

Bericht door Dominus-D »

GEWELDIG!!!!!!

Borsten zijn zo verschikkelijk leuk om mee te spelen.
Bijten, knijpen, draaien, zuigen, klemmen, violet wand noem het maar op, in alle gevallen zijn borsten gewoon heerlijk om mee te spelen.
Tot groot genoegen van boefje (meestal dan) en tot euh...... minder groot genoegen van nijntje :twisted:
CraZaay

Bericht door CraZaay »

Dominus-D schreef:Borsten zijn zo verschikkelijk leuk om mee te spelen.
Eensch! Ze hebben altijd een mateloze aantrekkingskracht op me (en hier al het zuigwerk puur natuur ;)).
NatyaBE

Bericht door NatyaBE »

Alleen al de titel doet mij zwijmelen :twisted:
Gesloten