Vrolijk!
- phedre
- Contacteer:
Re: Vrolijk!
YEAHH.. trots mama hier.... ondanks gebrek aan officiele GO voor presentatie toch vanmorgen presentatie gedaan, en ondanks dat er wel wat aan te merken was op de presentatie toch geslaagd met een 8 omdat het ontwerp/uitvoering/uitwerking/keuze zo geweldig goed was. Jongste is klaar met studie bouwkunde HBO, richting restauratie/renovatie
@tigerlily: gefeliciteerd!
@tigerlily: gefeliciteerd!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- kitten
Gefeliciteerd Tigerlily en gefeliciteerd phedre! 

- JerryM
cool, dat wilde ik vroeger toen ik klein was ook gaan doenphedre schreef:YEAHH.. trots mama hier.... ondanks gebrek aan officiele GO voor presentatie toch vanmorgen presentatie gedaan, en ondanks dat er wel wat aan te merken was op de presentatie toch geslaagd met een 8 omdat het ontwerp/uitvoering/uitwerking/keuze zo geweldig goed was. Jongste is klaar met studie bouwkunde HBO, richting restauratie/renovatie

"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- skaoot
Gefeliciteerd allebei!
En ik ben vrolijk na een briljant goed concert van Rise Against
supersfeer, geweldige muziek, yay!
En ik ben vrolijk na een briljant goed concert van Rise Against

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Peter^
- Contacteer:
Gefeliciteerd beide. En ik blijf een vrolijke skaoot zien hier.
Geniet van de positieve momenten.
Morgen ben ik officieel een maand Candida-vrij terwijl mijn lief en ik de beste en hardste seks ooit hebben. Vriendje heeft zich ontpopt tot een geil seksbeest die de kunst van het versieren goed onder de knie heeft. Ik heb hem in de drie jaar dat ik hem ken nog nooit zo geil, lekker, flirterig en attent gezien. En het geeft me zo'n sexy gevoel! Heerlijk! En ik kan hem klaar neuken! Iedere keer! Dat is me niet eerder gelukt. Eerst moest hij altijd bij het neuken de controle hebben om tot een orgasme te komen. *Blij* 

- kitten
Fijn cera! Dan was het toch wel de moeite waard allemaal. 

- skaoot
Yay voor cera!
En ik ben weer vrolijk want "even naar de stad voor een zwarte broek" eindigde in een middagje shoppuh! En waar ik normaal een schurfthekel aan de drukke schuifelende massa heb, zat ik nu soort van in mijn eigen kleine wooooo lekker winkelen bubbel waarbij ik de rest grotendeels negeerde
En kwam vanalles leuks tegen! Vond al snel een zwarte broek. En toen lage nepconverse in mooi paars! En turquoise hakken (gewoon, zonder plateau, kan ik eens wat meer oefenen)! En nieuwe BH´s! En een cadeautje voor Jay! En een rode broek (even wennen maar best tof, en dat bloemetjesrandje binnenin negeer ik maar)! Ook nog wat shirtjes geprobeerd maar dat viel tegen. Maar voor mijn doen op een zaterdag enorm geslaagd 
En ik ben weer vrolijk want "even naar de stad voor een zwarte broek" eindigde in een middagje shoppuh! En waar ik normaal een schurfthekel aan de drukke schuifelende massa heb, zat ik nu soort van in mijn eigen kleine wooooo lekker winkelen bubbel waarbij ik de rest grotendeels negeerde

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- Peter^
- Contacteer:
IK heb stralende/vrolijke skaoot vanmiddag ontmoet. Zo te lezen is ze goed thuis gekomen met die vele tassen die ze bij zich had. Dit is het vrolijk topic he? Het onverwachts zien van skaoot maakte mijn dag al beter, en na het zien van Anne kon mijn dag niet meer stuk.
- Sabrina
Ik heb ook een vrolijk! Gisteren na de 2-1 voor Portugal lekker met Romanticide bed in gedoken en goeeeeeeeeeie seks gehad. Zijn rug is nog steeds rood van de krassen!

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gister om 23:59 mijn portfolio ingeleverd
Heel hard voor moeten bikkelen maar het is me gelukt...

Heel hard voor moeten bikkelen maar het is me gelukt...
- Peter^
- Contacteer:
Wat een prestatie Tigerlilly! Ben je nu klaar voor dit studiejaar?