de oneindige vraag
- Mack
Re: de oneindige vraag
Ehhh, leeftijd? Hoe werkt dat precies?
Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt, maar je wordt oud omdat je stopt met spelen.
Wat is je favoriete sport om zelf te doen (ongeacht of je die sport nu zelf beoefend)?
Je stopt niet met spelen omdat je oud wordt, maar je wordt oud omdat je stopt met spelen.
Wat is je favoriete sport om zelf te doen (ongeacht of je die sport nu zelf beoefend)?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Daantje
- Contacteer:
Re: de oneindige vraa
Ik heb een paar keer wandgeklommen. Dat was leuk. Fysieke uitdaging en instant gratification als je boven bent. En tuigjes. 
Ik vind kanoën/kayakken ook wel leuk. Heb ooit nog het plan gehad te gaan roeien, blij dat mijn knieën en de huisarts daar een stokje voor gestoken hebben.
Wat is een minder leuke beslissing die je hebt moeten maken waar je achteraf heel blij om bent?

Ik vind kanoën/kayakken ook wel leuk. Heb ooit nog het plan gehad te gaan roeien, blij dat mijn knieën en de huisarts daar een stokje voor gestoken hebben.
Wat is een minder leuke beslissing die je hebt moeten maken waar je achteraf heel blij om bent?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Voleuse
De beslissing om dat ene leuke huisje toch maar te laten gaan, want later kregen we een nog beter huis 
Vin jij ook niet dat een kat echt heel leuk zou zijn en mijn vriendje moet ophouden met twijfelen?

Vin jij ook niet dat een kat echt heel leuk zou zijn en mijn vriendje moet ophouden met twijfelen?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Nee, ik vind katten vreselijk. 
Wat vind jij van de langstudeerboete?

Wat vind jij van de langstudeerboete?
- Daantje
- Contacteer:
Verdeeld. Ik ben voor een flinke trap onder de kont van eeuwige studenten en die lamballen die alleen maar feesten en zuipen en tussendoor nog wel eens een college volgen. Maar ik ben bang dat het die vreselijke zesjescultuur nog meer zal stimuleren.
Wat heb je ooit gelaten, omdat 'men' zou vinden dat het 'niet hoort' terwijl je zelf wel graag had gewild?
Wat heb je ooit gelaten, omdat 'men' zou vinden dat het 'niet hoort' terwijl je zelf wel graag had gewild?
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Ik denk en denk en graaf en graaf... maar... niks. Ik wijk af van "de norm", op zoveel manieren! Het enige dat ik kan verzinnen, misschien, is dat ik graag opener zou zijn over mijn levensstijl. Met name mijn relatie met Dacrael. Maar dat doe ik niet vanwege de welpjes.
Hoe ziet je bed eruit?
Hoe ziet je bed eruit?
- miss_meeko
Op dit moment nog veel te lekker waardoor ik zin heb om er weer terug in te gaan. (blauwe boxspring, 1.80-2.20, momenteel zonder hoofd en voetenbord aangezien we tijdelijk op de logeerkamer slapen omdat we de slaapkamer aan het opknappen zijn)
Als alles mogelijk was, en je weinig rekening met de realiteit hoefde te houden, wat voor huisdier zou je dan willen?
Als alles mogelijk was, en je weinig rekening met de realiteit hoefde te houden, wat voor huisdier zou je dan willen?
- kitten
Eentje die je een paar dagen uit kan zetten, zodat je wel gewoon een weekendje weg kan of op vakantie kan, zonder dat je er oppas voor moet vinden. En eentje die ook gezond blijft, zodat het niet te duur wordt! Dat zijn namelijk de twee redenen dat ik geen hond heb.
Wat was je eerste auto?
Wat was je eerste auto?
- miss_meeko
Mijn eerste auto is een paarse volkswagen polo, en daar rij ik nu ook nog steeds mee.
Waar ging je voor het eerst zelf heen op vakantie en waarom daarheen?
Waar ging je voor het eerst zelf heen op vakantie en waarom daarheen?
- pluis
Mijn eerste "echte" eigen vakantie was 12 dagen Ierland ond mijn 19e verjaardag. Want.. nou ja.. het land van de Ierse folk, ik spreek de taal en ze hebben er mythen en sagen en sprookjes en het is er mooi en er is cultuur en en en..
Toenmalig vriendje ook meegesleept. Die was toen, behalve wat kleine dagtripjes in Duitsland nog nooit naar het buitenland geweest en had ook nog nooit gevlogen, dus ik moest wel alles alleen regelen en organiseren, maar vooruit.
Was echt wel een hele toffe vakantie.
Waar ga jij dit jaar allemaal nog heen op vakantie?
Toenmalig vriendje ook meegesleept. Die was toen, behalve wat kleine dagtripjes in Duitsland nog nooit naar het buitenland geweest en had ook nog nooit gevlogen, dus ik moest wel alles alleen regelen en organiseren, maar vooruit.
Was echt wel een hele toffe vakantie.
Waar ga jij dit jaar allemaal nog heen op vakantie?
Ik ga nog naar Noorwegen en naar Disneyland Parijs.
Met wie zou jij absoluut niet op vakantie willen?
Met wie zou jij absoluut niet op vakantie willen?
- Crownless
Met een bepaalde vriend van Bryan. En eigenlijk ook niet met de vader van Bryan, maar daar kom ik niet onderuit (weekendje weg met hele gezin, hoera
) Ik denk trouwens ook niet dat ik blij zou worden van op vakantie met Paul de Leeuw of Patty Brard. Of Geert Wilders! Nee! Iek! Overigens ook niet met Rutte of Balkenende of Bos. Goh, eigenlijk wil ik met heel veel mensen echt niet op vakantie.
Als je moest kiezen, nooit meer chocola of nooit meer seks?

Als je moest kiezen, nooit meer chocola of nooit meer seks?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Voleuse
Aaaaah wat een keuze.... Ik zou gaan voor nooit meer chocola, maar alleen omdat geen seks meer ook geen goede relatie meer zou betekenen.
Wat voor snoep vind jij echt zo lekker dat je er teveel van eet als het er is?
Wat voor snoep vind jij echt zo lekker dat je er teveel van eet als het er is?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Jezebel
Chocolate Chip Cookies! Als daar een pak van opengaat, gaat ie ook leeg, of ik dat nou in mn eentje doe of met hoeveel we op dat moment ook in de buurt zijn.
Wat voor sporten heb je allemaal gedaan/doe je nu?
Wat voor sporten heb je allemaal gedaan/doe je nu?
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- Mack
Rotsklimmen, boogschieten, (lucht)pistoolschieten, badminton, aikido, zeilen,
Welke sport vind je te stom voor woorden. (en ja besteed ajb toch een paar woorden aan je "waarom")
Welke sport vind je te stom voor woorden. (en ja besteed ajb toch een paar woorden aan je "waarom")

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.