Het grote WTF-topic
- Daantje
- Contacteer:
Re: Het grote WTF-topic
Ik moet het ook gewoon allemaal zelf bekostigen. Dat zal een flinke drempel zijn. Een doorsenee FFS (facial feminisation surgery) kost al snel € 20.000.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
ouch!
- Mack

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- pluis
Die 'culturen' (voor zover die fastfoodcultuur al echt bestaat) verhouden zich redelijk rechtstreeks tot sociale klassen.
- shareen_G
- Crownless
Ok, ik zocht wat op over ontlasting (ze mogen wel eens op het potje zetten dat je van ijzerpillen donkere ontlasting krijgt). Maar zoals dat gaat op internet ga je uiteindelijk dreggen in obscure informatie. Zoals deze website: http://www.zonneschakel.nl/klachten_men ... chten.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Het begint met een heel bangmaakverhaal over parasieten die zorgen voor allerlei kwaaltjes, en omdat deze parasieten vaak muteren.... Sorry, maar hoe dan? Eerder stond er dat alle parasieten zich vermenigvuldigen door deling, daar ontstaan bijzonder weinig mutaties mee en al helemaal geen grote genetische diversiteit die zorgt voor resistentie tegen medicatie. Maar wat weet ik nou met mijn middelbare school biologie kennis
. In ieder geval, omdat ze vaak muteren niet je naar dat centrum want speciale technologie bla. Overigens komen ze ook nog met de bewering dat diezelfde parasieten verantwoordelijk zijn voor de ziekte van Crohn en dat je er darmkanker van krijgt. De ziekte van Crohn is een auto-immuunziekte waarbij het lichaam de cellen van de dikke darm aanvalt waardoor je nare ontstekingen krijgt, en waarvan nog niet precies bekend is wat daar de oorzaak van is. En darmkanker... Dus ze willen me vertellen dat de aanwezigheid van parasieten ervoor zorgt dat cellen op hol slaan en zich daarom oneindig vaak gaan delen? Maar natuurlijk.
Maar, dan komt de mooiste claim:
Kijk, dat je mollen kunt verdrijven van je gazon door een fles in de molshoop te zetten met de flesopening in de windrichting klopt. Maar het lijkt me toch verdomde vergezocht dat parasieten en masse je lichaam verlaten als je er maar de goede vibratie naar toe stuurt. En sowieso, hoe werkt dat dan? Ga maar met een fles in je hol richting een ventilator staan? Of blaast de 'therapeut' er zelf in?
In welke eeuw zijn jullie blijven hangen?!? Ja! Ontdoe de darm van eeeeevil micro-organismen en weg depressie! Weg dyslexie! Weg autisme! Weg ADHD! Ga in vredesnaam terug naar het medische rariteitenkabinet van de 19e eeuw en blijf daar! Ik weet zeker dat je prima staat tussen de aderlatingen en lobotomie.
Fucking hell.
Het begint met een heel bangmaakverhaal over parasieten die zorgen voor allerlei kwaaltjes, en omdat deze parasieten vaak muteren.... Sorry, maar hoe dan? Eerder stond er dat alle parasieten zich vermenigvuldigen door deling, daar ontstaan bijzonder weinig mutaties mee en al helemaal geen grote genetische diversiteit die zorgt voor resistentie tegen medicatie. Maar wat weet ik nou met mijn middelbare school biologie kennis

Maar, dan komt de mooiste claim:
Autisme?!? Je kunt autisme niet genezen met een fucking darmspoeling! Oh, pardon, met 'Ultra Moleculaire Frequentie Therapie' waarvan verder op de hele site niets is terug te vinden.4. Maag en darmen als onafhankelijk zenuwstelsel: the second brain
De maag en darmen hebben een complex en onafhankelijk zenuwstelsel, dit heet ENS wat Enteric Nervous System betekent. Hier is zeer weinig over bekend, wat het heel moeilijk maakt om hier uit te leggen. Wat zeker is is dat de functie van maag en darmen niet alleen het verteringsproces betreft. Maag en darmen geven ook signalen naar de hersenen door via het ENS. Verstoring van dit systeem geeft klachten zoals dyslexie, ADHD, depressiviteit en bijvoorbeeld autisme. Wij hebben door de jaren heen vele kinderen en volwassenen met deze klachten mogen behandelen en goede resultaten behaald. Simpelweg door het maag-darmkanaal weer in balans te brengen.
Kijk, dat je mollen kunt verdrijven van je gazon door een fles in de molshoop te zetten met de flesopening in de windrichting klopt. Maar het lijkt me toch verdomde vergezocht dat parasieten en masse je lichaam verlaten als je er maar de goede vibratie naar toe stuurt. En sowieso, hoe werkt dat dan? Ga maar met een fles in je hol richting een ventilator staan? Of blaast de 'therapeut' er zelf in?
In welke eeuw zijn jullie blijven hangen?!? Ja! Ontdoe de darm van eeeeevil micro-organismen en weg depressie! Weg dyslexie! Weg autisme! Weg ADHD! Ga in vredesnaam terug naar het medische rariteitenkabinet van de 19e eeuw en blijf daar! Ik weet zeker dat je prima staat tussen de aderlatingen en lobotomie.
Fucking hell.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Sabrina
Epiphany!!!!!!!!
Ik ga maar een fles in m'n anus steken en goed voor de ventilator staan, dan ben ik meteen genezen! Tenzij ik onderweg afgeleid raak en vergeet de ventilator aan te doen, natuurlijk...
My goth, wat een debielen! Ik geloof nog best dat mijn maag en darmen denken, ik hoor ze regelmatig "Oeh, omnomnom" denken als ik honger heb, of "Nooooes, none shall pass!" als ik vol zit, maar daar houdt 't toch wel een beetje op.
Anyhoe, linkt iemand dit even naar Romanticide als hij mij na z'n werk slapend voor de ventilator aantreft met een fles up my ass? Surprise buttbottle!
Ik ga maar een fles in m'n anus steken en goed voor de ventilator staan, dan ben ik meteen genezen! Tenzij ik onderweg afgeleid raak en vergeet de ventilator aan te doen, natuurlijk...
My goth, wat een debielen! Ik geloof nog best dat mijn maag en darmen denken, ik hoor ze regelmatig "Oeh, omnomnom" denken als ik honger heb, of "Nooooes, none shall pass!" als ik vol zit, maar daar houdt 't toch wel een beetje op.
Anyhoe, linkt iemand dit even naar Romanticide als hij mij na z'n werk slapend voor de ventilator aantreft met een fles up my ass? Surprise buttbottle!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Ravelijne
Dat van een zenuwknoop in het maag/darm stelsel die groot genoeg is om de naam 'brain in the gut' te verdienen is waar. Dat dysfunctie daarvan gelinkt lijkt aan depressie (of omgekeerd) is ook waar. De rest van die claims... 

Trust me, je kunt van kapotte darmen heel wat nare dingen krijgen, inclusief flinke vermoeidheid, concentratieproblemen etc. die door sommige leken best eens voor autisme of add versleten zouden kunnen worden. Geef me een weekje gluten en ik kan mijn hoofd geen twee minuten meer bij een boek houden. Maar als je daar info over wilt zou ik idd. niet afgaan op de zonneschakel, maar op mensen die wel kunnen googlen. Een moleculaire frequentie klisma gaat ook dan de oplossing niet zijn.
- Sabrina
@Guilty: Dat heb ik met een vitamine B12-tekort wel gemerkt inderdaad (dat eindigt in kapotte zenuwen, killervermoeidheid, concentratieproblemen, afasie, you name it), maar vibratieyaddablaaaat?
Ik ga inderdaad liever voor fatsoenlijke info.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Daantje
- Contacteer:

What a big load of crap! (pun heel erg intended). Gut dit is echt de grootst mogelijke onzin. Die kunnen we gelijk voordragen voor Meester Kackadoris prijs.
Hier komt trouwens gelijk één liedje in mij op:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TCeD_6Y3GQc[/youtube]
- Sabrina
Lol @ Daantje! 
Good vibrations will never be the same again!

Good vibrations will never be the same again!

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1257 ... cht__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sabrina

- Daantje
- Contacteer:
Dat was toch de componist die een paar duizend euro richting de voorzitter van de Buma/Stemra moest schuiven om zijn belangen behartigt te krijgen?