WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
puppie

Re: WS valt af!

Bericht door puppie »

Ik drink juist heel veel water, maar dat water nergens naar smaakt ben ik het ook niet mee eens hoor!
Ik heb wel degelijk voorkeur en spa drink ik absoluut niet!
xAmberx

Bericht door xAmberx »

Geen water lusten lijkt me inderdaad lastig! Ik kan me wel heel veel lekkerdere dingen bedenken om te drinken, maar heb er totaal geen moeite mee, gelukkig.
Ik vind alleen kraanwater lekker, behalve dat van Rotterdam. Anders Evian, want Spa vind ik echt smerig. En vooral géén bubbels. Maar Zweeds water uit een beek is het allerlekkerst.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

@Kitten Maar vruchtensap bevat voor dezelfde hoeveelheid suikers wel meer voedingsstoffen en de suikers zijn wat complexer dan die in limonade wat een lagere glycemic index oplevert. Smaakt natuurlijk niet hetzelfde, maar wel het overwegen waard. Ik zie ook recepten online voor low glycemic limonade, wat dus 'verantwoordere' calorieën zijn dan ranja uit de winkel. Daar is eventueel nog winst te behalen zonder dat je water hoeft te drinken.

Tof dat je je kids toch het goeie voorbeeld geeft! Vind ik knap!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

waarom ik ben begonnen.... eigenlijk in Phee's, als het druk was, ff in de rookruimte zitten waar het rustig was, eerst zonder sigaret, maar al snel toch even trekje van andermans sigaret, sigaret bietsen bij iemand, met als hoogtepunt laatst 2 dagen achter elkaar een heel pakkie doordat ik mezelf over de rooie zat te jagen. Vanmorgen uit t ziekenhuis drie sigaretten direct achter elkaar :( :( Soms ook dagen achter elkaar helemaal niet, maar dan s avonds na t eten, thuis op de bank, dochter pakt sigaret en dan heb ik ook opeens wel weer trek, terwijl ik t vies vind als ik sigaret rook. (en dus weer reden om mezelf zwak te vinden, dat ik er niet van af blijf :()
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Heb jij eerder gerookt?
MILF :grin_ani:
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik vind water ook niet echt lekker. Ja, op een hele, hele warme dag of als ik zoveel dorst heb dat het me niet meer uitmaakt. Maar ik verkies cola light in 99% van de gevallen boven water!

Thee drink ik gelukkig zonder suiker. Maar mijn favoriete frisdranken, ginger-ale en drPepper, zijn er niet in light :nopompom:

Overigens is er ook aanlenglimo zonder suiker. Slimpie heet het, en te koop in de supermarkt.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik blow sinds jaar of vier, niet veel, maar wekelijks toch wel 1-3 jointjes. Daarvoor nooit gerookt en sinds ik rook, blow ik niet meer
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Cera

Bericht door Cera »

@ kitten: water heeft in mijn beleving ook wel degelijk smaak. Water rechtstreeks uit de kraan lust ik niet meer sinds ik een waterkan met filter heb. Mogelijk heb je gefilterd water al geprobeerd maar ik vind water uit die kan echt een hele neutrale, zelfs bijna geen smaak, hebben. Ik voeg soms vers citroensap toe voor wat smaak of een klein laagje limonadesiroop van Carvan Cevitam (weet niet of ik het juist schrijf). Deze siroop bevat uitsluitend fruitsuikers en bestaat ook nog eens voor 75% uit fruit. Ik maak daar ook waterijs mee.
Crownless

Bericht door Crownless »

Ja, water heeft echt wel smaak! Ik moet zeggen dat ik jouw kraanwater ook minder lekker vond dan die van mij :shutup:

Edit: bedoel je deze kannen cera? http://www.waterfilterwinkel.com/waterf ... annen/p-1/" onclick="window.open(this.href);return false;
Cera

Bericht door Cera »

@ Crownless: iets soortgelijks. Ik heb een kan van AEG. Kost circa € 15,00 bij Redcoon (online winkel). Ik zit nu op mijn smartphone dus kan link niet doorsturen.
faery

Bericht door faery »

Water heeft wel smaak inderdaad, en Spa vind ik ook minder lekker dan ander bronwater. In het kader van "waarschijnlijk heb je het advies wel al gehad, maar dan heb ik ten minste het gevoel dat ik wat kan bijdragen: maakt het soort water wat je drinkt nog uit? Heb je verschillende merken bronwater geprobeerd? En water waar citroen/limoen, of munt of komkommer aan toegevoegd is? En lustte je spa rood nu wel? Dan is misschien zo'n ding dat je zelf bubbels in je water kan maken een idee?
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik vind spa rood echt heel vies! Daarvan snap ik weer niet wat er lekker of verfrissend aan is. Wat dat betreft ben ik meer een 'ik lust alles' qua eten, maar qua drinken vind ik meer dingen echt vies. Koffie, bier, Spa rood, rode wijn, veel alcoholsmaak... Nope, niets voor mij.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Bij mij is de dalende lijn nog steeds aanwezig, nu bijna twee kilo kwijt in ongeveer 2 weken. Ik weet niet precies waar het door komt, maar het motiveert om door te gaan en zelf ook beter op te letten! Het argument 'trouwjurk' helpt daar ook heel veel aan :)
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

De ranja zonder suiker zit vol zoetstoffen. ;)
faery schreef:Water heeft wel smaak inderdaad, en Spa vind ik ook minder lekker dan ander bronwater. In het kader van "waarschijnlijk heb je het advies wel al gehad, maar dan heb ik ten minste het gevoel dat ik wat kan bijdragen: maakt het soort water wat je drinkt nog uit? Heb je verschillende merken bronwater geprobeerd? En water waar citroen/limoen, of munt of komkommer aan toegevoegd is? En lustte je spa rood nu wel? Dan is misschien zo'n ding dat je zelf bubbels in je water kan maken een idee?
Ik heb meerdere merken geprobeerd. Heerscher houdt van Bru, maar die hebben ze niet in elke supermarkt, dus er is wel vaker een ander merk in huis. Ook water uit andere regio's geprobeerd en 'plat water' uit een flessen. Ik vind het niet lekker. Wat ik nu wel doe, is bronwater bestellen als ik uit eten ga, want als ik fris bestel, zit mijn buik vol suiker voor het eten er is. Van bronwater kan ik afblijven. :lol: Dus ik probeer het wel met regelmaat. En zo hoopte ik bronwater ook te associeren met iets leuks. :)
JerryM

Bericht door JerryM »

spa rood heeft iets metaligs vind ik altijd
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Plaats reactie