Nope. Ik ben daarmee opgehouden in.. eh.. halverwege 2009 toen ik door een probleem met internetproviders een half jaar lang op gestolen internet van de buren leefde. Toen merkte ik dat ik door geen msn te hebben veel productiever was, heb ik m nooit meer aangezet. Ik heb nu helemaal geen online messenger. Lekker rustig
Hm. Als ik dat zou weten, kon ik gaan solliciteren. Punt is dat een hoop dingen me snel weer gaan vervelen. Iets is leuk zolang het nieuw is. Maar zodra ik het "trucje" erachter ken, ben ik er niet meer in geïnteresseerd. De ideale baan zou dus blijvend boeiend moeten zijn.
Stel je mag een ritje maken met een tijdmachine. Naar welke tijd zou je dan willen en waarom?
Eentje die er voor zorgt dat we snel goedkope, veilige, duurzame teleportatie algemeen beschikbaar hebben! Ik vrees alleen een beetje dat dat alles wat het hele tijd-ruimte continuüm bij elkaar houdt is, zo ongeveer...
Welk voorwerp (dat daar niet voor bedoeld is), zou jij het liefst bij iemand anders of bij jezelf (laten) inserten?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You