Oeh, dat is balen zeg... Ik heb het meerdere keren in mijn vakantie gehad dat een kies afbrak, maar gelukkig geen pijn deed, Succes morgen!miss_meeko schreef:Bah, gisteren mijn kies afgebroken en kan pas maandag naar de tandarts. Gisteren viel het nog wel mee, maar vanochtend wordt de pijn alleen maar vervelender.
Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Ravelijne
Ik was zo blij dat ik de dag voor we weg zouden gaan nog dezelfde dag terecht kon! Hoop dat het wachten een beetje meeviel, miss_meeko!
@Marijke Ik kan me dat gevoel nog zo goed herinneren van toen ik op kamers ging! Tip die iemand me toen gaf voor echt moeilijke OMG-ik-woon-op-mezelf momenten: radio. Dat is anders dan gewoon muziek of een audioboek opzetten, want het is een realtime verbinding met de buitenwereld en dat Is Gewoon Anders. Was heel lief, want degene die me de tip gaf, gaf me ook meteen een oude transistor radio omdat ik er zelf geen had.
Maar via internet luisteren werkt vast net zo goed. 
@Marijke Ik kan me dat gevoel nog zo goed herinneren van toen ik op kamers ging! Tip die iemand me toen gaf voor echt moeilijke OMG-ik-woon-op-mezelf momenten: radio. Dat is anders dan gewoon muziek of een audioboek opzetten, want het is een realtime verbinding met de buitenwereld en dat Is Gewoon Anders. Was heel lief, want degene die me de tip gaf, gaf me ook meteen een oude transistor radio omdat ik er zelf geen had.

- juffie
- Site Admin
@Marijke; ik heb precies hetzelfde gehad! Wat mij heel erg geholpen heeft, is dat ik heel bewust nog een laatste nachtje in mijn ouderlijk huis heb geslapen voordat ik op mezelf ging wonen. Ik was eigenlijk al een paar dagen verhuisd, maar ik heb ook niet anders gedaan dan gejankt. Ik voelde me ook verloren, alleen en ontheemd. Bovendien was ik te snel, abrupt, ineens over-verhuisd en dus had ik het niet goed afgesloten.
Heel goed van je dat je naar jezelf luistert en naar Hengelo bent gegaan. Het went echt wel, maar het heeft wel eventjes tijd nodig om van nieuw huis naar nieuw thuis te gaan.
Heel goed van je dat je naar jezelf luistert en naar Hengelo bent gegaan. Het went echt wel, maar het heeft wel eventjes tijd nodig om van nieuw huis naar nieuw thuis te gaan.
MILF 

- JerryM
Het is nog niet jouw huis dus. Je schrijft:
terwijl je je ouders bedoelt.Marijke schreef:ik ga gewoon naar huis.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- miss_meeko
Thnx voor de support. Kiespijn is eigenlijk alleen erger geworden van het weekend dus deze keer erg blij dat ik straks naar de tandarts mag
Wat mij wel hielp toen ik nogal veel moeite had om te wennen in mijn nieuwe huis was bewust de tijd nemen voor eigen "vaste" dingentjes. Bij ons thuis waren er nogal veel dingen op vaste tijden (ongeveer 20.00 koffie drinken, 18.00 eten, kon ook weleens een half uurtje verschillen, maar het waren wel vaste dingen). Ik miste dat toen ik op mezelf ging dus ben ik voor mezelf vaste dingen gaan doen waar ik me happy bij voelde. En vooral ook mijn eigen huis mooi maken met dingen waarvan ik ging ontspannen.
Door moeite te doen voor mezelf en voor het huis werd het toen steeds meer een thuis. Succes met je nieuwe huis!

Wat mij wel hielp toen ik nogal veel moeite had om te wennen in mijn nieuwe huis was bewust de tijd nemen voor eigen "vaste" dingentjes. Bij ons thuis waren er nogal veel dingen op vaste tijden (ongeveer 20.00 koffie drinken, 18.00 eten, kon ook weleens een half uurtje verschillen, maar het waren wel vaste dingen). Ik miste dat toen ik op mezelf ging dus ben ik voor mezelf vaste dingen gaan doen waar ik me happy bij voelde. En vooral ook mijn eigen huis mooi maken met dingen waarvan ik ging ontspannen.
Door moeite te doen voor mezelf en voor het huis werd het toen steeds meer een thuis. Succes met je nieuwe huis!
Radio of fijne muziek aan in je nieuwe huis werkte bjj mij altijd wel goed. Ik kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zit Marijke. Het is ook allemaal in een sneltreinvaart gegaan! Als je niet bij de dude(ttes) wil chrashen kun je ook hier komen lamballen. Gewoon tv kijken of internetten of slapen zonder " klets of gezelligheids" verplichting.
Knuffel!
Knuffel!
Hoe was het bij de tandarts Miss Meeko?
- miss_meeko
Heb om 11.30 een afspraak, dus nog niet geweest
- Daantje
- Contacteer:
Die overgang is moeilijk altijd. Radio of TV hielp mij ook altijd. Een connectie met de buitenwereld en iemand die tegen je praat al is het.aar Mart Smeets.
Ik kom zelf ook even verhuisgerelateerd op het bankje. Ik zit er gewoon doorheen. Mijn energie. Is bijna op ruim het .instellingen wordt ik chagerijnig. Mijn vader merkte gisteren op dat er een keukenkastdeurtje nog niet gesteld was. Im heb me echt in moeten om niet kwaad te worden, kon het gewoon even niet meer hebben. Ik wil zó snel mogelijk over en ben al mijn vrije tijd bezig met mijn huis en toch gaat het voor mijn gevoel veel te langzaam. Als ik me een dag vrij gun ben ik toch bezig met mijn huis. Dingen uitzoeken enzo. Het is een obsessie die zelfs ik zelf zat begin te worden.
Toen ik aandacht over een eventuele kampeermeet zag ik ook alleen maar de nadelen, de stress en de energie die het zou kosten. Dat wordt 'm dus echt niet.
Ik kom zelf ook even verhuisgerelateerd op het bankje. Ik zit er gewoon doorheen. Mijn energie. Is bijna op ruim het .instellingen wordt ik chagerijnig. Mijn vader merkte gisteren op dat er een keukenkastdeurtje nog niet gesteld was. Im heb me echt in moeten om niet kwaad te worden, kon het gewoon even niet meer hebben. Ik wil zó snel mogelijk over en ben al mijn vrije tijd bezig met mijn huis en toch gaat het voor mijn gevoel veel te langzaam. Als ik me een dag vrij gun ben ik toch bezig met mijn huis. Dingen uitzoeken enzo. Het is een obsessie die zelfs ik zelf zat begin te worden.
Toen ik aandacht over een eventuele kampeermeet zag ik ook alleen maar de nadelen, de stress en de energie die het zou kosten. Dat wordt 'm dus echt niet.
Laatst gewijzigd door Daantje op 30 jul 2012, 10:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
This too shall pass... 

- Heerscher-vd-nacht
Ik denk dat ik iets van een sub drop heb of zo #meh
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- eireann
- Site Admin
Knuffels voor Marijke, Daantje en Heerscher!
@ Marijke, wij hebben ook kopjes koffie voor je als je wilt, maar het is iets waar je toch doorheen moet...
@ Marijke, wij hebben ook kopjes koffie voor je als je wilt, maar het is iets waar je toch doorheen moet...
**Self Rescuing Princess**
- kitten
En ook richting een dorp verderop mag je gerust een gil geven! We slepen je er wel doorheen!
- miss_meeko
Tandarts viel een beetje tegen. Er was een hoekje van een kies afgebroken omdat er een ontsteking zat en die heeft 2 kiezen aangetast. Eentje is nu af en gevuld, de andere daar wilde door de ontsteking de verdoving niet goed pakken dus daar zit nu een noodvulling in en moet ik terug voor een wortelkanaalbehandeling nadat ik klaar ben met de penecilinekuur.ruby-vita schreef:Hoe was het bij de tandarts Miss Meeko?
Ik heb nog nooit zoveel prikken voor 1 behandeling gehad (en dit wordt mijn zoveelste wortelkanaalbehandeling) dus toen ik op de maximale dosis gaf die hij mocht geven is hij maar gestopt. Volgende keer beter. Nadeel is dat nu nog steeds niet de hele verdoving is uitgewerkt, meestal gaat dat wel sneller.
Knuffels voor Daantje en Heerscher!
- Daantje
- Contacteer:
Ik ga mijn agenda voorlopig maar even leegvegen, of er in ieder geval niet meer aan denken aan sociale verplichtingen tot ik niet meer zo vermoeid ben en weer rationeel kan denken. Bij het idee dat ik moet nadenken over hoe ik in september bij het WS Pheestje kom en of ik daar blijf slapen of een lift kan vinden zie ik alleen maar beren op de weg en stress en paniek en meer van dat soort vervelende dingen. De tranen staan ervan in mijn ogen.
Het is maar een feestje. Dat leuk gaat zijn en waar ik plezier ga hebben. Ik heb veel grotere en heftigere dingen gaande in mijn leven. Ik heb een huis gekocht en in een paar weken zou ik aan mijn real-life-experience moeten beginnen en dan maak ik me druk en schiet in de stress over een fucking feestje.
Ik moet het met verhuizen maar even rustig aan doen. Dan duurt het maar een paar weken langer. Mijn energie is gewoon haast op, ik kan geen mooi weer meer spelen.

Het is maar een feestje. Dat leuk gaat zijn en waar ik plezier ga hebben. Ik heb veel grotere en heftigere dingen gaande in mijn leven. Ik heb een huis gekocht en in een paar weken zou ik aan mijn real-life-experience moeten beginnen en dan maak ik me druk en schiet in de stress over een fucking feestje.

Ik moet het met verhuizen maar even rustig aan doen. Dan duurt het maar een paar weken langer. Mijn energie is gewoon haast op, ik kan geen mooi weer meer spelen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl