reacties op contactadvertenties e.d.
- lunaaa
-
Re: reacties op contact advertenties e.d.
Op zich een hele normaal privé-berichtje...
Paper cuts are soooooooo kinky!
Alleen.. degene die deze reactie heeft ontvangen is mijn STRIPFIGUURTJE Roos. Hij wil mijn stripfiguurtje beter leren kennen. WTF!!!!Erg leuk profiel heb je. Zou het leuk vinden je beter te leren kennen. Ik ben xxxx uit xxx 27 jaar en nog vrij nieuw op deze site. Vind je het goed als ik je als vriendje toevoeg?

- eireann
- Site Admin
Roos heeft een fetlife profiel? Leuk! ga ik zoeken!
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Een pareltje van Fetlife:
En hij kan dus nog steeds geen profielen lezen...
written about 2 years ago:
Goedendag ,
Toen ik uw advertentie las, herkende ik meteen mezelf erin en ik zou het mezelf nooit vergeven indien ik U geen berichtje zou sturen, in de hoop nader kennis met elkaar te maken. Ik hoop dan ook dat U nader met mij kennis wensen te maken om te kijken of wij iets voor elkaar kunnen betekenen. Wellicht klikt het wel en worden we goede vrienden misschien ook helemaal niet.....wie weet wat de tijd voor ons in petto heeft ;-)
Ik hoop mezelf een keer aan U te mogen voorstellen met Uw goedvinden. Ik heb wel ervaring maar realiseer me ook dat ik nog veel moet leren en ben gelukkig goed in leren. Heb zowel dominante als onderdanige gevoelens.
Ik ben weggepoetst@yahoo.com en ben ook in t bezit van een webcam indien u zich ervan wilt vergewissen dat ik echt ben. Naast onderdanig zijn, heb ik ook een sterk gevoel dominant te zijn dus vandaar ook dat ik op u reactie reageerde. Want ik zag dat uzelf ook onderdanige gevoelens had dus dacht ik dat we eens kunnen bekijken wat voor relatie we zouden kunnen opbouwen. Ik ben niet van one night stands...wil eerst iemand rustig beter leren kennen
Zo niet dan wens ik U toch een hele fijne dag toe.
Nederige Groet,
weggepoetst
_kitten_ 35F
welke advertentie?Kun je hem aanwijzen?
weggepoetst 33M
gewoon je profiel op fetlife... hey maar als je niet wilt chatten dan even goede vrienden toch
_kitten_ 35F
Ik hou niet zo van standaard verhaaltjes. Ik vraag me oprecht af waar je jezelf zo sterk in herkende. Het feit dat ik al een sub heb en op zoek ben naar een Mr misschien?Zal ik jou dan met U gaan aanspreken? Oh pardon! Ik bedoel, zal ik U dan met U aanspreken?
Meester?
WTF!? Hij mist ons contact!? Die twee berichtjes?? Na TWEE JAAR??weggepoetst 33M
written about 2 hours ago:
hey hey het is weer een tijd geleden sinds we spraken ik mis ons contact best wel erg... en zou weer graag in contact met je willen komen vooral omdat ik nu ook mijn dominante kant heb ontdekt en dit graag samen met jou zou willen laten bloeien....
hoop snel iets van je te mogen horen....
Liefs
Weggepoetst, nu met Hoofdletter

En hij kan dus nog steeds geen profielen lezen...

- eireann
- Site Admin
Ik zie wel dat hij nog geen jaar ouder geworden is, hahaha.
- kitten
Nee, maar ik ook niet. Komt omdat het systeem de huidige informatie ophaalt over de afzender.
Ah, dus daar zit dan het middel om eeuwig jong te blijven 

-
Die had kitten toch ook gehad?
- kitten
Hij mist ons. 

- skaoot
Weer eens wat moois in mn FL inbox:
My task
Good day to you young lady .
I have been tasked by my Mistress and Owner to find for her a local female slave / sub to serve her for her gratification , pleasure and amusement .
Please i honestly say this but any one who has been fortunate enough to have been granted her attention would never need to look any further .
I came across you in my task and i think she would like and be pleased with you .
She is a very kind , experienced and considerate almost mesmirising Black goddess who will care for your needs both phsycally and mentally .
She really knows what is best .
I do hope you take or are interested in this unique proposal and look forward to your response .
her user name here is Mistress Xxxxx and she is fully aware i am writing to you
Please feel free to clarify with her and communicate privatly .
Respect , slave xxxxx
My task
Good day to you young lady .
I have been tasked by my Mistress and Owner to find for her a local female slave / sub to serve her for her gratification , pleasure and amusement .
Please i honestly say this but any one who has been fortunate enough to have been granted her attention would never need to look any further .
I came across you in my task and i think she would like and be pleased with you .
She is a very kind , experienced and considerate almost mesmirising Black goddess who will care for your needs both phsycally and mentally .
She really knows what is best .
I do hope you take or are interested in this unique proposal and look forward to your response .
her user name here is Mistress Xxxxx and she is fully aware i am writing to you
Please feel free to clarify with her and communicate privatly .
Respect , slave xxxxx
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
-
reacties op contact advertenties e.d.
Oh die heb ik ook al eens gehad op collarme!
- skaoot
Awww ik ben dus niet speciaal

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)