WS valt af!
- Crownless
Re: WS valt af!
Heej lotus, hoe is het nu? Khoop niet dat je je aangevallen voelde door mijn posts (maar ik zou het me wel kunnen voorstellen).
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
het gaat wel weer. Heb me kunnen inhouden, zelfs toen ik langs 3 (!!!) snackbars (en dan hebben we het nog niet eens over de eettentjes daar) kwam nadat ik Peter naar het station had gebracht. Heb trouwens vanochtend wel stiekem op mijn weegschaal gestaan en volgens mij is die stuk.
En nee, ik voelde me niet aangevallen door jouw post Crownless, jij hebt hele wijze opmerkingen gemaakt.
En nee, ik voelde me niet aangevallen door jouw post Crownless, jij hebt hele wijze opmerkingen gemaakt.
Stuk in positieve of negatieve zin potje? Dapper dat je je kon beheersen. Hulde
- kitten
Lotus!! Goed van je!! 

- Peter^
- Contacteer:
Mijn lotus heeft het heel erg zwaar gehad. Ze heeft zelfs onmogelijke voorstellen gedaan om toch maar naar AH te kunnen gaan. Ik begrijp nu dat ik haar posts gelezen heb, hoe groot de behoefte is geweest. Ik ben apetrots op haar, dat ze zich in heeft kunnen houden.
Geniet van de positieve momenten.
- tessie
- Contacteer:
Het afvallen gaat hier heel traag, maar ja, beter traag dan helemaal niet he.
Vind het zo leuk dat jurkjes nu ook beter staan, en dat ik er meer pas! In maat 46 heb je toch een stuk meer keus dan 1 of 2 maten daarboven.
Had een heel leuk jurkje besteld, wat helemaal uit china moest komen. Dus duurde heeeel lang, maar donderdag komt ie eindelijk, als het goed is. En net nog een ander, eigenlijk veel te duur maar zo mooi, jurkje besteld, en die komt ook donderag
En ik had laatst ook al allemaal nieuwe jurkjes geshopt. Woei!
Dat maakt het afzien, al dat lekkers en het brood en patatjes enzo laten staan, het wel waard! 
Vind het zo leuk dat jurkjes nu ook beter staan, en dat ik er meer pas! In maat 46 heb je toch een stuk meer keus dan 1 of 2 maten daarboven.

Had een heel leuk jurkje besteld, wat helemaal uit china moest komen. Dus duurde heeeel lang, maar donderdag komt ie eindelijk, als het goed is. En net nog een ander, eigenlijk veel te duur maar zo mooi, jurkje besteld, en die komt ook donderag

En ik had laatst ook al allemaal nieuwe jurkjes geshopt. Woei!

- Crownless
Wauw, wat een vrolijke post. Super dat dat je zo goed motiveert! Goed bezig tessie.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Echt zo stom. Al jaren wilde ik wat kilo's kwijt maar dat lukte niet goed. Tot ik zo'n drie weken terug fikse diarree kreeg. Er zijn 3 kilo's verdwenen. Ik pas weer in oudere broeken (yay!). Ik hoop maar dat het me lukt om ze eraf te houden.
Al vermoed ik dat je de manier waarop toch niet echt gaat aanbevelen als handige afval-methode 

- kitten
Nee en ik vrees dat dergelijke kilo's ook heel snel weer terug zijn... 

- tessie
- Contacteer:
Oh ja, bij mij bleven dat soort kilo's er nooit af, maar als het al 3 weken zo is, ziet het er wel goed uit natuurlijk. Hopen dat ze er neit meer bij komen, boefje.
Ik kwam erachter dat ik, met vorig jaar erbij, gewoon al 20kg afgevallen ben! Best wel veel eigenlijk :-) Ik wil er nog 20/25.
En net heeft Jaap Atkins-proof-chocolade ijs voor mij gemaakt, en het is nog vreselijk lekker ook! Echt zo koel dat ik nu ook zoiets lekkers zoets kan eten! Omnomnom!
Ik kwam erachter dat ik, met vorig jaar erbij, gewoon al 20kg afgevallen ben! Best wel veel eigenlijk :-) Ik wil er nog 20/25.
En net heeft Jaap Atkins-proof-chocolade ijs voor mij gemaakt, en het is nog vreselijk lekker ook! Echt zo koel dat ik nu ook zoiets lekkers zoets kan eten! Omnomnom!
- phedre
- Contacteer:
jeetje, dat is echt al wel veel tessie!!!:) en gaaf van dat ijs!! YEAHHH voor Jay!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- juffie
- Site Admin
- tessie
- Contacteer:
Door de ingredienten, ei, room, 99%chocolade, soja melk en een zoetstof die wel mag :-)
Yay, dat is lief van hem! Ik vond het al zo zielig voor jou toen ik in zijn status zag dat hij ijs ging maken, maar hij had aan jou gedacht
20kg, echt goed bezig!

20kg, echt goed bezig!