WS valt af!
Re: WS valt af!
Goed bezig sabrina, is meer dan ik kan lopen en als je het vaker gaat doen kan je steeds een beetje verder.
- tessie
- Contacteer:
Goed bezig, Sabrina!
Ik ben vandaag ipv te gaan rennen, gaan fietsen. 12 km. Was ook leuk
Afvallen gaat nog steeds mega traag helaas. 4 ons in 2,5 week. Meh.
Ik ben vandaag ipv te gaan rennen, gaan fietsen. 12 km. Was ook leuk

Afvallen gaat nog steeds mega traag helaas. 4 ons in 2,5 week. Meh.
Ga je volgend jaar met SPM de berg op?
Meh van die 4 ons, dat is niet erg motiverend..

Meh van die 4 ons, dat is niet erg motiverend..
- juffie
- Site Admin
Ik woog me daarstraks en ik was een kilo afgevallen. Yay, kilo eraf maar
als je bedenkt dat ik dat heb bereikt met 6 weken strikt lijnen.

MILF 

- tessie
- Contacteer:
Haha Amber, no way! ;-) Nee, maar ik wil wel graag een keer de dijk over fietsen, en dan dus ook weer terug. En das iets van 45 km dan. Dus nog ff oefenen 
Balen juffie, I know how you feel. Je doet zoveel moeite, en zo weinig resultaat. Dat is KUT.

Balen juffie, I know how you feel. Je doet zoveel moeite, en zo weinig resultaat. Dat is KUT.
Ik dacht een tijdje dat mijn weegschaal echt van slag was, maar hij blijft nu consequent in de 2 cijfers voor de komma hangen, dus het zel wel kloppen. Zelfs na dit weekend, met picknick en pannekoek, is het nog minder dan begin deze week. Ben benieuwd hoe het is als ik weer naar de WW ga.
- eireann
- Site Admin
- Sabrina
Tof Lotus! Go you!
Romanticide is weer werken, ik vind dat het tijd is dat ik ook weer in m'n normale ritme ga. Doordat ik niet naar m'n werk hoef, beweeg ik gewoon minder en dat merk ik wel aan m'n gewicht - toch weer iets aangekomen. Daarnaast ook de hippe weegschaal-die-al-tijden-in-de-kast-lag gebruikt i.p.v. m'n oude vertrouwde, en deze meet ook vetpercentage. Ouch. Dan heb ik een BMI (yeah I know, zegt niet veel) van 26-27, dus net boven gezond gewicht, maar volgens dat ding wel een vetpercentage van 40%! Zou dat ding crappy zijn, zou m'n G-cup een rol spelen of heb ik gewoon echt veel body fat ondanks een relatief laag BMI? *confused*
In ieder geval weer de ongezonde meuk de deur uit en proberen echt gezond te eten! *blijft het gewoon proberen*
Romanticide is weer werken, ik vind dat het tijd is dat ik ook weer in m'n normale ritme ga. Doordat ik niet naar m'n werk hoef, beweeg ik gewoon minder en dat merk ik wel aan m'n gewicht - toch weer iets aangekomen. Daarnaast ook de hippe weegschaal-die-al-tijden-in-de-kast-lag gebruikt i.p.v. m'n oude vertrouwde, en deze meet ook vetpercentage. Ouch. Dan heb ik een BMI (yeah I know, zegt niet veel) van 26-27, dus net boven gezond gewicht, maar volgens dat ding wel een vetpercentage van 40%! Zou dat ding crappy zijn, zou m'n G-cup een rol spelen of heb ik gewoon echt veel body fat ondanks een relatief laag BMI? *confused*
In ieder geval weer de ongezonde meuk de deur uit en proberen echt gezond te eten! *blijft het gewoon proberen*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- eireann
- Site Admin
Mijn dalende lijn zet langzaam maar gestaag door. 2.5 kilo kwijt.
**Self Rescuing Princess**
Hoe meet hij je lichaamsvet index? Via je voeten? Dat schijnt ook niet helemaal betrouwbaar te zijn hoor. Naar wat ik begrijp zendt het een electrisch golfje van de ene plaat naar de andere, maar dat gaat natuurlijk via de snelste weg, dus wordt alleen maar je vet in je benen en onderste stukje van je buik gemeten.
Goed bezig Lotus en Eireann_DB!
Hier lijkt het ook wel goed te gaan, mijn gezicht wordt helemaal dun(ner), dat vind ik al superfijn want ik houd niet van een plofkop.
Goed bezig Lotus en Eireann_DB!
Hier lijkt het ook wel goed te gaan, mijn gezicht wordt helemaal dun(ner), dat vind ik al superfijn want ik houd niet van een plofkop.
- Sabrina
Zo'n ding idd, stroompje door je voeten. Zou dat zo onbetrouwbaar zijn? Meh, heb ik nog niets als referentiekader náást m'n gewicht
.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- tessie
- Contacteer:
Volgens mij werken de meeste vet-meet-dingen niet goed. Het maakte geloof ik uit of je wel of niet gegeten had, en ook nog of je veel/weinig gedronken had enzo. In elk geval, de conclusie was volgens mij dat het niet zo betrouwbaar is. En als je je vetpercentage wil weten, dat je dat dan door iemand die ervoor geleerd heeft moest laten meten.
-
Ik val ook nauwelijks af nu. Vorige week wel ietsjes al met al, maar het gaat nog niet heel hard. Ik moet me er even bij neerleggen dat mijn lijf ws. nu druk bezig is met spieropbouw vanwege het fietsen, zwemmen en wandelen.
- Ravelijne
Ik heb het nu niet bij de hand, maar toen ik het met Zarath er over had was hij heel sceptisch over het principe en de betrouwbaarheid. Hij heeft zich helemaal suf gegoogled om maar tegen mij te kunnen zeggen dat het toch niet werkte, maar dat is 'm niet gelukt. Hij moest toegeven dat alle data erop wijst dat het behoorlijk betrouwbare technologie is.
Of de meting van Sabrina klopt weet ik niet, maar de 'ideale range' voor vrouwen gaat tot 33%. Dus 40% zit daar maar 7% boven. Klinkt niet zo heel schokkend hoog, dan.
Of de meting van Sabrina klopt weet ik niet, maar de 'ideale range' voor vrouwen gaat tot 33%. Dus 40% zit daar maar 7% boven. Klinkt niet zo heel schokkend hoog, dan.

- JerryM
Zolang je het bijhoudt, 's morgens direct na het opstaan bv doet, en dezelfde weegschaal blijft gebruiken kan het een trend zichtbaar maken.
Maar de margin of error is iets van 5%, en alleen als je alles naar waarheid invult, precies zoals aangegeven.
Maar de margin of error is iets van 5%, en alleen als je alles naar waarheid invult, precies zoals aangegeven.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln