WS valt af!
- skaoot
Re: WS valt af!
Ik wil ooooook zwemmen! Zo eens googelen maar volgens mij heb ik niks in de buurt. Of ik moet maar bussen...
Edit: gekeken en banenzwemmen is ma en wo en vr 07:00-09:00 en ma t/m vr 12:00:13:00. Dan niet. Alleen voor mensen die niet fulltime werken ofzo? Grmbl
Edit: gekeken en banenzwemmen is ma en wo en vr 07:00-09:00 en ma t/m vr 12:00:13:00. Dan niet. Alleen voor mensen die niet fulltime werken ofzo? Grmbl
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
O yara das wel goed om te horen. Heb maar meteen het aanvraagformulier ingevuld, als het goed is gaan ze me dan sowieso bellen. Eens zien of het gaat lukken, zou wel echt heel fijn zijn.
Vandaag eerste dagje lowcarb dieet, ben benieuwd of dit gaat werken.
Vandaag eerste dagje lowcarb dieet, ben benieuwd of dit gaat werken.
- Sabrina
@Bregje: Ik was net even op de site van het zwembad hier aan het kijken, en toen ik dit tegenkwam, moest ik direct aan jou denken. Is dat niet iets voor jou misschien? En ik kan me goed voorstellen dat je niet meer goed durft als het na één keer proberen meteen zware narigheid is, ik vind 't ook moeilijk om weer te gaan sporten omdat 't gewoon steeds niet lukte en m'n lichaam op de rem trapte. Fingers crossed @ dieet en fiets, trouwens!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- phedre
- Contacteer:
@chell, waarom stap je niet naar een van de instructeurs die er rondlopen tijdens het zwemmen? de meesten zullen niet te beroerd zijn om aanwijzingen te geven.
Het jezelf aan leren is best wel te doen denk ik, maar kans dat je de techniek fout aanleert, is corigeren gewoon lastig en met foute techniek zwemmen kan t juist veel zwaarder maken. Maar k wil wel ff proberen of ik wat op papier kan krijgen. Aanleren van de beenslag werkt wel t beste met zwemvliezen, zodat je goed stuwing uit je benen kunt krijgen, zodat je je daarna concentreren op de armslag.
Het jezelf aan leren is best wel te doen denk ik, maar kans dat je de techniek fout aanleert, is corigeren gewoon lastig en met foute techniek zwemmen kan t juist veel zwaarder maken. Maar k wil wel ff proberen of ik wat op papier kan krijgen. Aanleren van de beenslag werkt wel t beste met zwemvliezen, zodat je goed stuwing uit je benen kunt krijgen, zodat je je daarna concentreren op de armslag.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- phedre
- Contacteer:
@Sabrina en Bregje, dat is idd wat ik bedoelde, al zijn er hier geen fysiotherapeuten bij betrokken. Maar met goede zweminstructeurs kom je er ook en dat lijkt hier goed geregeld te zijn:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
-
Ik heb niet het idee dat die badmeesters iets te doen willen hebben hoor phe
We dwalen overigens wel af, dit is meer iets voor het beweegtopic

Als de gemeente geen geld hoeft uit te geven zijn ze dus wel snel. Elektrische fiets wordt niet vergoed uit wmo, wat je ziektebeeld ook is. 

- Yara
Wat jammer, Bregje! Totaal verschillend per gemeente dus.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- puppie
Ik heb een client die fibromyalgie heeft.
Die had eerst een scootmobiel, maar toen ze een kleintje kreeg hebben ze via de wmo deze ingewisseld voor een electische fiets.
Zeker het proberen waard dus!
Die had eerst een scootmobiel, maar toen ze een kleintje kreeg hebben ze via de wmo deze ingewisseld voor een electische fiets.
Zeker het proberen waard dus!
Dat heb ik dus vanmiddag gedaan, en ben ook vandaag meteen teruggebeld dat ik hem niet krijg
- puppie
Ow sorry, zag dat ik niet op de laatste post van de tread had gereageerd.
Balen dat je 'm niet krijgt :-/
Balen dat je 'm niet krijgt :-/
ik moet vanavond weer naar de WW, ben benieuwd wat er in 3 weken af is. Volgens mijn weegschaal toch wel wat, maar we zullen wel zien
- kitten
Ik ben in mijn eerste maand een kilo kwijt. Niet snel, maar wel minder, dus ik ben blij!
Dit ga ik lekker vol houden!

- tessie
- Contacteer:
Yey, tis toch een kilo die gewoon weg is! En beter langzaam dan helemaal niet.