Het grote WTF-topic
-
Re: Het grote WTF-topic
Haha nee dit waren duitsers en heb ze vorige week vrijdag niet gezien toen ben ik er ook langs gelopen tis een paar vrijdagen dus dat kan niet 

-
En trouwens ik was op dat moment ook al nieuwsgierig wat ze er voor prijs voor vroegen dus dat heb ik ook gewoon gevraagd (ze keken me wel raar aan haha zo van wtf iemand heeft interesse?) ik zou het niet moeilijk vinden om te kopen qua schaamte ofzo maar ik heb dr ook geen fantasieen over dus echt interesse om te kopen had ik ook niet.
Wil ik met een logeetje naar het openluchtzwembad, op wat toch wel 1 van de warmere dagen van de zomer is, is het zwembad notabene gesloten ivm een besloten bijeenkomst. Wie bedenkt zoiets. Het is hier nog vakantietijd en het enige openluchtzwembad in de stad. Ik vind dat onbegrijpelijk!
- Jezebel
Volgens mij heeft dat te maken met de kei-week... Die hebben vandaag iets in het zwembad volgens het programma.
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
nu weet ik weer waarom ik de keiweek niet leuk vind. Gelukkig is het maar 1 week per jaar keiweek
- kitten
Keiweek buiten Brabant? Keistom! Plus, keien zinken! 

Nee, de Keiweek is de Kennis En Introductieweek voor nieuwe studenten. Kennelijk hebben die vandaag een poolparty. Maar dat hadden ze toch wel in 1 van de tig binnenbaden kunnen doen ipv in het enige openluchtbad?
- kitten
WTF, Natya op Facebook??

Ach, in 2008 kon je ook een dag niet terecht in de bios en was je de pineut als je graag naar middagvoorstellingen ging. En verder zijn de mensen die aan de vismarkt wonen ieder jaar de pineut met de filmavond. En voorheen iedereen langs de grote markt ook met de feestavonden.(volgens mij zijn die daarom verplaatst)
En wat is nou werkelijk 1 dagje niet kunnen zwemmen waard? Het staat ook op de site dat ie gesloten was. Zo erg is het niet. Ze hadden ook niet van te voren kunnen weten dat dit een erg warme dag zou zijn.
Ze doen hun best om zoveel mogelijk te verspreiden, juist om overlast te voorkomen. En daarnaast heeft ieder festival of feestweek wel iets waardoor een activiteit, straten etc verstoord wordt van de dagelijkse rompslomp.
(sorry voor de rant, maar vind dat er vaak teveel word afgegeven op studenten.)
En wat is nou werkelijk 1 dagje niet kunnen zwemmen waard? Het staat ook op de site dat ie gesloten was. Zo erg is het niet. Ze hadden ook niet van te voren kunnen weten dat dit een erg warme dag zou zijn.
Ze doen hun best om zoveel mogelijk te verspreiden, juist om overlast te voorkomen. En daarnaast heeft ieder festival of feestweek wel iets waardoor een activiteit, straten etc verstoord wordt van de dagelijkse rompslomp.
(sorry voor de rant, maar vind dat er vaak teveel word afgegeven op studenten.)
het stond gisteren niet op de site, daar had ik namelijk speciaal nog naar gekeken. En als je een logeerkindje hebt met pdd nos, is het even flink improviseren als je het pas merkt als je daar bent. En wat ik zeg, er zijn genoeg binnenbaden en maar 1 buitenbad in de hele stad. En het gaat me niet om de studenten zelf, maar meer om de organisatie
De enige echte keistad is Amersfoort hoor, met Keientrekkers als inwonerskitten schreef:Keiweek buiten Brabant? Keistom! Plus, keien zinken!

- kitten
Nee, Den Bosch jonguh! Kut!
- Daantje
- Contacteer:
Nope Amersfoort.
*Amersfoortse keientrekster doet hand opsteken.*
*Amersfoortse keientrekster doet hand opsteken.*
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Sabrina
Voor 20 euro en wat drankjes een meisje vermoorden, WTF?! Een ander inhuren om een meisje te vermoorden omdat zij iets onaardigs zou hebben gezegd op Facebook, WTF?!?!! En zo kan ik nog wel even doorgaan... Die hele Facebook-moord heeft een zodanig hoog WTF-gehalte dat het nauwelijks onder woorden te brengen is :S. http://nos.nl/artikel/408761-zware-stra ... moord.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Daantje
- Contacteer:
Dat is inderdaad WTF. Ik snap nu waarom de rechter heeft gekozen voor een openbare zitting terwijl de verdachte pas 15 is.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl