Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Knuffel voor nijntje. Dat is wel rottig dan na zo'n middag!
- juffie
- Site Admin
Na Jeejtje zijn Jerry en ik nu beiden ziek. Hij ietsjes erger dan ik (maar da's altijd met mannen..
) maar we voelen ons allebei meh. 

MILF 

Beterschap voor jullie allebei dan maar!!
Waarschijnlijk heeft zij jullie dan ook aangestoken..... Maar wel balen dat jullie nu tegelijk ziek zijn!
Waarschijnlijk heeft zij jullie dan ook aangestoken..... Maar wel balen dat jullie nu tegelijk ziek zijn!
- Peter^
- Contacteer:
Beterschap aan allen. En ik ga voor nijntje duimen dat er toch nog iets positiefs voor jullie vakantie kan komen.
Geniet van de positieve momenten.
- tessie
- Contacteer:
Gister waren Jay en de Erwtjes ziek, en ik dacht dat ze wat verkeerd hadden gegeten, maar blijkbaar was het toch een virusje want nu heb ik het. Bwuh 

- juffie
- Site Admin
Het J-gezin heeft ook zoiets gehad. Een troost, als je hetzelfde had als wij, dan ben je er ook weer snel vanaf. 

MILF 

Ik ben een beetje verdrietig én boos op mezelf.
Ongeveer 4 maanden geleden had ik een corset gekocht, alvast voor de bruiloft van Pester en puppysjors. Helemaal gelukkig, mooi ding en zat ingesnoerd goed. Afgelopen zaterdag ging ik samen met vriendje een pak voor hem uitzoeken, toen vond ik een stropdas met (bijna) hetzelfde motiefje als mijn corset. Leuk, partnerlook, erbij gekocht. Thuis meteen kijken hoe dat ging staan. Pas ik toch niet meer in het corset!
De bruiloft is maandag en nu moest ik dus snel een nieuw corset bestellen (dezelfde in een grotere maat) en hopen dat hij nu wel goed uitvalt "aan de bovenkant", want met een A-cupje heb ik niet veel om zo'n ding op te vullen daar.
Ik baal er echt van dat ik blijkbaar in de afgelopen maanden van mijn stage en scriptie zo slecht voor mijn eigen lichaam heb gezorgd, dat ik niet meer in kleding pas. Gelukkig heb ik het boek van Amber Albarda gekregen, en heb nu al veel meer inzicht in hoe gezond te eten. Maar ik vrees dat dat buikje er niet zo snel af is.
Eigen schuld, dikke buik... ofzo.

Ongeveer 4 maanden geleden had ik een corset gekocht, alvast voor de bruiloft van Pester en puppysjors. Helemaal gelukkig, mooi ding en zat ingesnoerd goed. Afgelopen zaterdag ging ik samen met vriendje een pak voor hem uitzoeken, toen vond ik een stropdas met (bijna) hetzelfde motiefje als mijn corset. Leuk, partnerlook, erbij gekocht. Thuis meteen kijken hoe dat ging staan. Pas ik toch niet meer in het corset!

De bruiloft is maandag en nu moest ik dus snel een nieuw corset bestellen (dezelfde in een grotere maat) en hopen dat hij nu wel goed uitvalt "aan de bovenkant", want met een A-cupje heb ik niet veel om zo'n ding op te vullen daar.
Ik baal er echt van dat ik blijkbaar in de afgelopen maanden van mijn stage en scriptie zo slecht voor mijn eigen lichaam heb gezorgd, dat ik niet meer in kleding pas. Gelukkig heb ik het boek van Amber Albarda gekregen, en heb nu al veel meer inzicht in hoe gezond te eten. Maar ik vrees dat dat buikje er niet zo snel af is.

Gelukkig een beetje getroost: het nieuwe corset kwam vandaag en het zit goed. Wel stom dat deze aan de achterkant weer helemáál dicht kan. Ik heb eigenlijk een tussenmaatje nodig.
- eireann
- Site Admin
- Peter^
- Contacteer:
Ben bezig verkouden te worden. Ik weet inmiddels dat sommige maten corsetten niet bestaan. Wat fijn dat je op zo'n korte termijn een nieuw corset kon kopen. Vriendin van mij heeft zelfde probleem met corset gehad. Ook dikker geworden. Hebben we opgelost door voor het aantrekken knoopje uit veters te halen, veters uit onderste gaatjes te halen. Corset aan achterkant verder uit elkaar te trekken, aan te doen => veters aantrekken en aan onderkant weer door gaatjes voeren.
Geniet van de positieve momenten.
Koter is 2 dagen huilerig geweest, wat dodelijk vermoeiend is. Nu slaapt hij als een zonnetje, het is heerlijk rustig in huis.. en nu lig IK wakker!!! Slapeloze nacht!
Dammit, ik heb mijn rust nodig, als het nu nog Kotertje is die me een slechte nacht bezorgd dan is het nog, noujah.. het gevolg van een baby hebben, baby's houden je soms wakker. Maar dit voelt ZOOOO zinloos, ZOOOO frustrerend!!!

Dammit, ik heb mijn rust nodig, als het nu nog Kotertje is die me een slechte nacht bezorgd dan is het nog, noujah.. het gevolg van een baby hebben, baby's houden je soms wakker. Maar dit voelt ZOOOO zinloos, ZOOOO frustrerend!!!

- Daantje
- Contacteer:
Hoe kan ik nu in vredesnaam een huis inrichten als ikea artikelen uit het assortiment haalt. Vorige maand hadden ze dat werkblad nog in 126cm dat is de maat die ik nodig heb. Nu moet ik een blad van 186cm kopen en dat op maat gaan zagen.
Er is wel een mouw aan te passen maar dit soort kleine tegenslagen zijn gewoon frustrerend.

Er is wel een mouw aan te passen maar dit soort kleine tegenslagen zijn gewoon frustrerend.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Sabrina
Oh meh Daantje! Dat is echt naar!
Ik plof er even bij. Geen grote drama's, maar gewoon de hele week al zo productief als een pinda terwijl ik volgende week tentamenweek heb op de HU en dus dingen in moet leveren. En dan ook nog door de implanonsnijdfeesten van gisteren dood, en vandaag ook nog een verkoudheid erbij gekregen. En het is warm buiten! En hier binnen ook! #nothelpiiiiiiiing
Ik plof er even bij. Geen grote drama's, maar gewoon de hele week al zo productief als een pinda terwijl ik volgende week tentamenweek heb op de HU en dus dingen in moet leveren. En dan ook nog door de implanonsnijdfeesten van gisteren dood, en vandaag ook nog een verkoudheid erbij gekregen. En het is warm buiten! En hier binnen ook! #nothelpiiiiiiiing
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Heerscher-vd-nacht
Hebben ze m bij een andere vestiging misschien nog liggen?.. ws taxi's rijken ver
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
- Daantje
- Contacteer:
Die maat is uit assortiment, de verkoopster vond het ook maar raar. Maar geen nood ik heb al een nieuw plan bedacht en ben nu een manier aan het zoeken hoe ik van het overgebleven plank van 60x80 een leuk bijzettafeltje maak.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl