Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Goed bezig Daantje, tegenslag ombuigen naar positieve plannen 

- Peter^
- Contacteer:
@Sabrina, en dan rijden de trams ook de komende weken nog niet. Ik heb ook zo'n verkoudheid en het warme weer, begrijp hoe je baalt.
Beterschap/sterkte en succes met je tentamens.
Beterschap/sterkte en succes met je tentamens.
Geniet van de positieve momenten.
Volgens mij moet het reiken zijn. Of bedoel je rijden?Heerscher-vd-nacht schreef:ws taxi's rijken ver
- Daantje
- Contacteer:
Vast een combinatie van beiden.
Ik heb me voorgenomen om het weekend van 1 september als verhuisdatum aan te houden. Praat ik net met Mama-D daarover begint ze te ratelen over wat ik allemaal moet en nodig heb en hoeveel keer ik wel niet naar ikea kan en naar bouwmarkten moet en... en... en....
SYSTEM OVERLOAD!
SYSTEM OVERLOAD!
PANIC COMMENCING!

Terwijl ik om er te kunnen wonen maar een paar dingen moet doen: wat inrichting voor de garderobekasten hebben, Kleding verplaatsen en een wasmachine is handig maar nog niet eens kritiek. Donderdagochtend eerst naar de logopedist en daarna naar de Ikea om in elk geval wat roedes en manden te halen voor mijn garderobekast. Dat zal met de trein en tram wel moeten kunnen.
Ik heb me voorgenomen om het weekend van 1 september als verhuisdatum aan te houden. Praat ik net met Mama-D daarover begint ze te ratelen over wat ik allemaal moet en nodig heb en hoeveel keer ik wel niet naar ikea kan en naar bouwmarkten moet en... en... en....
SYSTEM OVERLOAD!
SYSTEM OVERLOAD!
PANIC COMMENCING!

Terwijl ik om er te kunnen wonen maar een paar dingen moet doen: wat inrichting voor de garderobekasten hebben, Kleding verplaatsen en een wasmachine is handig maar nog niet eens kritiek. Donderdagochtend eerst naar de logopedist en daarna naar de Ikea om in elk geval wat roedes en manden te halen voor mijn garderobekast. Dat zal met de trein en tram wel moeten kunnen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Het komt goed! *knuf*
- skaoot
Een heleboel kan inderdaad nog terwijl je er al woont. En dan heb je extra motivatie om het te doen want je hebt er meteen baat bij 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
Meh. Ik mis m'n vriendje
't gaat niet zo goed met hem, en eigenlijk zou hij gisteren blijven slapen, maar hij is uiteindelijk maar 3 uurtjes hier geweest, waarvan hij 2,5 op bed/bank heeft gelegen zonder dat hij iets kon. En vanavond zou ik heel misschien bij hem kunnen langskomen, maar dat was toch teveel gedoe voor hem. Waarschijnlijk zie ik hem pas weer volgende week dinsdag, als ie naar de psych moet (en dan ga ik mee), waarna hij ook op is, en ik dus waarschijnlijk naar huis ga. En ik heb hem vorige week ook maar 1 middag/avond/nacht gezien. Niet fijn.

-
knuff voor faery
ik kom ook ff hier zitten. Mijn collega is een hufter eerste klas. we liggen elkaar al 2 jaar niet maar hij doet allemaal kleine achterbakse dingen die zich opstapelen en waardoor ik me nu aan elk klein dingetje irriteer. Nee ik vind mijn werk niet leuk maar toen hij de afgelopen 2 weken op vakantie was ging ik zonder stress naar mn werk en gingen de dagen nog redelijk ok. Nu is mn baas op vakantie en moet ik dus met alle vragen bij hem zijn en flikt hij weer vanalles. ik heb het gevoel dat ik op een schaal van 1 op 10 in een paar dagen van 2/3 naar 8/9 ben gegaan. En dat vreet energie en ik voel me er ook echt rot onder. Dit komt ook gewoon niet meer goed tussen ons en ik zal moeten doorbikkelen tot 1 nov maar op deze manier heb ik echt de neiging om me ziek te melden en naar huis te gaan. Maar dat gun ik mn baas niet hij heeft nooit vakantie en is nu eindelijk een keer een paar dagen weg met zn gezin dat is ook belangrijk... Ik heb echt geen idee meer wat ik moet doen behalve doorbikkelen en ik weet niet of ik die energie nog wel heb. Voor mn gevoel krijg ik liever een uitkering als dat ik daar nog langer moet werken...
ik kom ook ff hier zitten. Mijn collega is een hufter eerste klas. we liggen elkaar al 2 jaar niet maar hij doet allemaal kleine achterbakse dingen die zich opstapelen en waardoor ik me nu aan elk klein dingetje irriteer. Nee ik vind mijn werk niet leuk maar toen hij de afgelopen 2 weken op vakantie was ging ik zonder stress naar mn werk en gingen de dagen nog redelijk ok. Nu is mn baas op vakantie en moet ik dus met alle vragen bij hem zijn en flikt hij weer vanalles. ik heb het gevoel dat ik op een schaal van 1 op 10 in een paar dagen van 2/3 naar 8/9 ben gegaan. En dat vreet energie en ik voel me er ook echt rot onder. Dit komt ook gewoon niet meer goed tussen ons en ik zal moeten doorbikkelen tot 1 nov maar op deze manier heb ik echt de neiging om me ziek te melden en naar huis te gaan. Maar dat gun ik mn baas niet hij heeft nooit vakantie en is nu eindelijk een keer een paar dagen weg met zn gezin dat is ook belangrijk... Ik heb echt geen idee meer wat ik moet doen behalve doorbikkelen en ik weet niet of ik die energie nog wel heb. Voor mn gevoel krijg ik liever een uitkering als dat ik daar nog langer moet werken...

- juffie
- Site Admin
Het is zo kut als jemet zoveel tegenzin naar je werk gaat...
meis!

MILF 

- kitten
Dat is wel een heftig verschil door 1 collega! Tof dat je dit voor je baas over hebt! Die is wel ok, begrijp ik?
Wat een rotsituatie! Dikke knuffel.
-
Mijn baas is ook niet altijd alles maar die is gewoon niet heel handig met vrouwen ofzo, en hij laat me ook geen witgoed verkopen (al denk ik echt dat het komt omdat ik vrouw ben). Maar aan de andere kant hij heeft me wel een half jaar extra gegeven om te zoeken naar ander werk ipv me op straat gooien, wat zijn goed recht was geweest overigens want mn contract liep toen af. Het werken met hem ging ook best goed de laatste 2 weken. Maar die ene collega maakt nu wel echt heel duidelijk verschil en door hem wil ik ook absoluut niet langer daar blijven. Hij heeft me echt wel voor een groot deel daar weg "gepest".
Het was wel heel fijn dat ik hem in zijn eetpauze 3x heb moeten storen omdat ik geen witgoed mag verkopen en ik toevallig daar net klanten voor had

Het was wel heel fijn dat ik hem in zijn eetpauze 3x heb moeten storen omdat ik geen witgoed mag verkopen en ik toevallig daar net klanten voor had

- kitten
- Daantje
- Contacteer:
Moeten we bellen met suffe vragen over wasmachines tijdens zijn pauzes?

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl