Vannacht werd ik plotseling wakker en ik kreeg geen adem meer! Echt gierend naar lucht happen, zeker 4 keer, en ik dacht even dat ik dood ging....Hele huis in rep en roer, mijn man ook rechtop in bed

Een uur of twee daarvoor had ik met mijn D een héél klein beetje breathplay gedaan, stelde fysiek gezien niks voor, maar emtioneel had het een enorme impact.
Het is niet de eerste keer dat ik na breathplay deze reaktie heb. In mijn slaap dus! Eerst legde ik de link niet, maar die is inmiddels wel duidelijk. En gisterenavond was het echt te erg. Ik had het gevoel alsof mijn adem compleet geblokkeerd was, alsof ik een kurk had ingeslikt. Zo werd ik dus wakker. Geen droom of wat dan ook....
Wat kan dat nou zijn?
(ik had dit even in de slowchat gezet, omdat ik niet gelijk een nieuw topic wilde beginnen

Wat er precies voorviel tijdens die breathplay was het volgende: Nou, niks heftigs hoor! Het was meer een bijna symbolische handeling van mijn D. We hadden namelijk al meer dan een maand geen enkel fysiek contact meer gehad. Gisterenavond raakten we elkaar weer voor het eerst aan....En om mij te laten voelen dat ik zijn sub was, legde hij zijn hand om mijn keel terwijl hij me kuste. Dat had een enorme impact....Ik was gelijk van de wereld. En heel emotioneel daarna.
Ik weet dat ik, toen ik later thuis was, nog steeds in een soort roes was. Ik vond alles heerlijk en geweldig. En zo ben ik in slaap gevallen....En toen gebeurde dit :icon_confused: