Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door eireann »

Balen chell.... knuffels aan Remie. Uitzendkracht zijn zuigt.
**Self Rescuing Princess**
nijntje

Bericht door nijntje »

Dat is echt balen. *knuffelt remie*
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Wat balen! *knuffels voor beiden*
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Dat is kut! :nopompom:
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

@lotus: als dat nog steeds is, zou ik even contact opnemen, klinkt niet goed!

@chell&remie: dat zuigt! :(
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik voel me zo ontzettend gediscrimineerd op mn werk. De nieuwe jongen mag alles waar ik al 2,5 jaar voor aan het vechten ben. En nu ik dat zie ben in er gewoon misselijk van heb hoofdpijn en stijve nek en schouders... Nog ff en ik ontplof op mn werk... Tranen prikken al 2dagen regelmatig en ik moet nog een kleine 2 maanden en mn vrije dagen zijn op... Financieel gezien kan ik niet stoppen maar mentaal is het ook op. :(
kitten

Bericht door kitten »

misselijk, hoofdpijn, stijve nek en schouders. Klinkt alsof je jezelf ziek aan het werken bent. Is deze werkgever dat waard?

Heb je je baas er eigenlijk al eens op aangesproken dat dit discriminatie is? Of nog heftiger... aangifte gedaan? Is nogal een stap, dat snap ik. Maar ze kunnen nu toch écht niet meer hard maken dat je het je inbeeld als die nieuwe jongen het allemaal ineens wel mag! En dag in dag uit te horen krijgen dat je ergens niet goed genoeg voor bent, ook al is het op basis van een totaal irrelevante eigenschap (geslacht) is echt killing voor je zelfbeeld! Wees niet te lief voor ze... dat zijn ze ook niet voor jou!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

is ziekmelden geen optie?
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Je kan een klacht indienen bij Commissie Gelijke Behandeling?

:hug:
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

Leonie, je bent er toch weg over twee maanden, dus wat houdt je tegen om eindelijk eens dat hok met herrie te gaan schoppen waar je al zo lang eigenlijk zo enorm veel zin in hebt? Laat horen wat je er van denkt, wat je er van vindt. Oh.. en bel daarna meteen ff je huisarts of arboarts om je overspannen ziek thuis te melden, kunnen ze je ook niet ontslaan om wat je net gedaan hebt, maar heb jij twee maanden verlof, of een veel betere werksfeer omdat je eindelijk je zegje eens gedaan hebt.

sterkte meis!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
JerryM

Bericht door JerryM »

Ik zou geen enkele klant meer doorsturen, en ze zelf gaan verkopen. Je kan het.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
leonietje

Bericht door leonietje »

En dan ruzie uitlokken? Motivatie om te vechten is terug gelopen naar 0,0 ik wil hier alleen nog maar weg... Ik wil niet meer praten ik wil geen energie meer stoppen in dit bedrijf in deze mensen.. en ergens is er een stemmetje dat zegt nog maar 2maanden als ik me ziek meld heb ik het alweer gedaan... Als ik doorbikkel dan kunnen ze mij niets maken dan heb ik het netjes afgehandeld...
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ja, idd, dn ruzie uitlokken en eindelijk eens je gal spuwen en laten zien wat je waard bent, en ze eens vertellen wat je van ze denkt:) wat maakt die ruzie je nu nog uit, je bent er over twee maanden toch weg!!

Moet je na die twee maanden elders aan de slag of heb je nog geen ander werk, zodat je de tijd hebt om hiervan bij te komen? Want ik wil niet lullig zijn, maar als je dit nog twee maanden vol meot houden, heb je die tijd ook wel heel erg hard nodig. Moet je wel direct elders aan de slag, zou ik me idd eens gaan beraden over je rust nemen voor die tijd.

De eer aan jezelf houden en het netjes afhandelen is best een heel goed streven meis, maar niet als je er zelf aan kapot gaat.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
kitten

Bericht door kitten »

Wat kunnen ze je nu maken dan?
NatyaBE

Bericht door NatyaBE »

leonietje schreef:En dan ruzie uitlokken? Motivatie om te vechten is terug gelopen naar 0,0 ik wil hier alleen nog maar weg... Ik wil niet meer praten ik wil geen energie meer stoppen in dit bedrijf in deze mensen.. en ergens is er een stemmetje dat zegt nog maar 2maanden als ik me ziek meld heb ik het alweer gedaan... Als ik doorbikkel dan kunnen ze mij niets maken dan heb ik het netjes afgehandeld...
Inderdaad, gewoon doorbikkelen totdat je erbij neervalt! Je gezondheid gaat er wel aan onderdoor maar je hebt dan tenminste je trots nog. :banana:

Zonder gekheid: netjes afhandelen als je netjes behandeld bent, is een kwestie van fatsoen. Maar van wat ik heb gelezen is dat verre van het geval. Dan kan je het nog netjes afhandelen omdat je dat zelf graag doet en kan, maar doe het niet omdat je denkt dat zij het zullen opmerken. Want dat zullen ze niet. Ze hebben je niet gewaardeerd toen je vol energie je werk deed, ze zullen je ook niet nu waarderen. Nog iets heel praktisch: wil je echt je laatste energie geven aan deze [vul scheldwoord in] zodat je geen energie meer hebt voor je nieuwe baan?

:hug:
Plaats reactie