Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Dat is ook gewoon vreselijk heftig Daantje. Heel veel sterkte!
- juffie
- Site Admin
Meh, koppijn (behoorlijk) en net sneed ik ook nog eens fiks in mijn duim. Grote jaap, bloeden als een rund en nu een onhandige dikke pleistervinger die pijn doet. Meh. 

MILF 

-
Kusje op, juffie!
- juffie
- Site Admin
Thanx! 
Meh, en ook vanwege algeheel meh-gevoel de maandelijkse eetdate met Sabrina en Romanticide moeten afzeggen. Kutdag.

Meh, en ook vanwege algeheel meh-gevoel de maandelijkse eetdate met Sabrina en Romanticide moeten afzeggen. Kutdag.
MILF 

-
- Contacteer:
Knuffels aan iedereen die hier al/nog zit.
Ik kom er even bij zitten. Voel me bluh. Hoofdpijn, mogelijk door weer constante spanning bij mijn kaken en/of allergie die ineens weer op lijkt te spelen. Verder gewoon somber, krijg niks gedaan, mijn huid doet weer moeilijk, eten gaat slecht als ik niet oplet.. Ik ervaar duidelijk weer veel stress. Somber, grijs en koud weer buiten helpt dan ook niet bepaald mee. Laatste tijd weer weinig (online) sociaal, het voelt geforceerd als ik post/mail/etc. Ik baal, want het ging best goed, totdat een paar negatieve dingen ineens tegelijk kwamen
. En nu breek ik mijn hoofd over hoe ik dit weer om kan draaien.. Meh!
Ik kom er even bij zitten. Voel me bluh. Hoofdpijn, mogelijk door weer constante spanning bij mijn kaken en/of allergie die ineens weer op lijkt te spelen. Verder gewoon somber, krijg niks gedaan, mijn huid doet weer moeilijk, eten gaat slecht als ik niet oplet.. Ik ervaar duidelijk weer veel stress. Somber, grijs en koud weer buiten helpt dan ook niet bepaald mee. Laatste tijd weer weinig (online) sociaal, het voelt geforceerd als ik post/mail/etc. Ik baal, want het ging best goed, totdat een paar negatieve dingen ineens tegelijk kwamen

Balen dat het slecht gaat. Wat betreft het omdraaien: gewoon weer posten en mailen. Ja, het voelt geforceerd, maar door het te doen kom je weer in de flow. Dus dit posten was al een goed beginFeline schreef:Laatste tijd weer weinig (online) sociaal, het voelt geforceerd als ik post/mail/etc. Ik baal, want het ging best goed, totdat een paar negatieve dingen ineens tegelijk kwamen. En nu breek ik mijn hoofd over hoe ik dit weer om kan draaien.. Meh!

- eireann
- Site Admin
- Peter^
- Contacteer:
En rustig genieten van het lekkere wat je allemaal voor jezelf kookt. Je bent vast vaker door zo'n periode heen gekomen. Ik hoor momenteel van veel mensen dat het even tegenzit. Knuff.
Geniet van de positieve momenten.
- Crownless
Mopper. Gisteren leuk feestje gemist, en over 2,5 uur gaat Bryan (die nu nog slaapt) weg op zakenreis en zit ik alleen in huis met zooi. Niet tof.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Ravelijne
Onze levens zijn tijdelijk gesynchroniseerd! Behalve dat Zarath al vanochtend om kwart voor zeven de deur uit ging... Blijft Bryan lang weg?
Meh, dat is niet fijn. *knuffelt*
- kitten

- Ravelijne
Bah, sinds vanochtend al geen berichtje of wat dan ook meer van Zarath in Londen. Ik gok dat hij zijn telefoon op zijn hotelkamer heeft laten liggen of zo, krijg de voicemail als ik bel. Maar zo is het een stuk minder gezellig, met vriendje zo ver weg. 

- Crownless
Eensch. Mijn vriendje was maar tot gisternacht weg, maar vandaag komt hij ook laat thuis en ik krijg hem telefonisch ook niet te pakken vandaag. Muh 

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!