Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
tessie
Contacteer:

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door tessie »

Waaaaarom komen er toch altijd van die kleine gaatjes in (nieuwe) shirtjes??? Zo bij je buik ongeveer. Nu weer een shirtje wat ik pas voor de derde keer aan heb en nog heel mooi is, weer zo'n stom gaatje erin. Ziet t er gelijk uit alsof t een oud shirt is. Bah! Zo irritant. Ik heb toch geen geld om elke keer weer nieuwe shirtjes te kopen, en naaien ziet er ook niet mooi of netjes uit. Bah!
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Draag je een riem Tessie? Vaak ontstaan die irritante gaatjes doordat het shirt langs een riem of knoop schuurt. Bekend probleem hier!
kitten

Bericht door kitten »

Ik gaf mijn droger de schuld...
leonietje

Bericht door leonietje »

Of het is de wasmachine check eens met een panty of kous of er scherpe randjes aan de binnenkant van je wastrommel zitten. Gewoon met kous langs de binnenzijde van de trommel gaan gewoon met de hand kan je heel makkelijk een braampje missen vandaar de tip panty of kous. Geen idee wat je er verder aan kan doen als het zo is.. Maar het is iets wat ik vaker hoor.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Als het door de wasmachine of droger komt, waarom is het dan altijd ter hoogte van mn navel? En nooit op mn rug of schouder ofzo?
Een riem draag ik nooit, en ik heb het ook gehad met jurkjes waar ik dan een legging bij draag en dus geen broek met rits/knoop.
Ik snap er écht niks van. En ik raak er echt gefrustreerd door! En ik vind het zo zonde van mn kleding.
eireann
Site Admin

Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door eireann »

Kan van een tafel, buro, keukenblad, autogordel, handtas met gesp, broek riem, knoop, wasmachine, laptop op schoot komen. Iets waar je ongemerkt regelmatig tegen aan komt.
**Self Rescuing Princess**
Crownless

Bericht door Crownless »

Ja, kijk idd overal waar je met je buik tegen een werkoppervlak komt. En check je riem/broek op scherpe metalen dingen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Kweet niet of je een kat hebt maar die is bij mij meestal de boosdoener.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

bij mij zijn het geen gaatjes, maar vaak vlekken, en idd, van met mn buik tegen t aanrecht staan of commode/tafel bij t luierverschonen (destijds)... altijd voor op mn buik.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

We hebben wel katten, maar de gaatjes zijn echt altijd op precies dezelfde plek, dus dat lijkt me niet logisch dat het door de katten komt.
Het gaatje zit wel altijd in de buurt van waar mn knoop/rits van mn spijkerbroek zit, dus dat lijkt me dan nog het meest logische. Alleen die keer dat het ook bij een jurkje was, kan ik dan weer niet verklaren.
Maar ook wel zwaar kut als het gewoon door mn rits/knoop zou komen, want daar is ook niet echt wat aan te doen ofzo.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Bekend probleem, heeft Romanticide dus ook heel vaak! Echt suf!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Misschien heb je een navelpiercing als mogelijke oorzaak.
Geniet van de positieve momenten.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Haha nee mijn buik is niet geschikt voor een navelpiercing :p
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Geachte heer Murphy,

Wilt u weer even ophouden met mij lastig vallen? Ik geloof in uw wet, sterker nog, dat deed ik hiervoor ook al. Daarvoor hoefde u niet mij eerst bijna te laat te laten komen voor mijn hoorcollege omdat mijn bus weer eens een minuut of acht vertraging had waardoor ik dus half kon gaan rennen met een tas van ik wil niet eens weten hoeveel kilo (maar minstens zes-zeven), daarvoor hoefde u ook niet een flesje vruchtensap in mijn tas kapot te laten gaan, of een bus drie minuten te vroeg weg te laten rijden, een andere bus niet te laten rijden en nummer drie een kwartier te laat, waardoor ik i.p.v. een half uur, ruim anderhalf uur onderweg was van uni naar huis, en door al het wachten overal met gigantisch zware tas aan schouder ook nog vette rugpijn heb gekregen, en daarvoor hoefde u het ook niet op alle momenten dat ik buiten kom spontaan te laten regenen als een idioot. Really.

Now fuck off, will you? :evil: :evil: :evil:

Yours sincerely,
Sabrina
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Is niet alleen Murphy Sabrina, de wet van Jones "Murphey was an optimist" en de wet op behoud van ellende hebben hier ook een duidelijke rol gespeeld!

Cheer up!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WoaktW-Lu38[/youtube]
Plaats reactie