Vrolijk!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Re: Vrolijk!

Bericht door eireann »

Dat je dan met veel moeite (geen zin!) op de fiets zit naar de stad (om naar de leuke stoffenwinkel te gaan) en dat dan een vreemde mevrouw zegt dat je er leuk uit ziet :)

En dat je laarzen die je eigenlijk te groot had gekocht (Want goedkoop) wel passen met je steunzooltjes er in en dat je geen zere teen krijgt :) !

En dat ze dan bij de stoffenwinkel een kiltenstof (al zo bewerkt dat de vouwen er definitief in zitten) hebben voor maar 2.50 :) Ga ik voor DB een kilt maken :)
**Self Rescuing Princess**
chell

Bericht door chell »

Dat maakt het meteen een mooie dag zo Anne :) En een kilt! Gaaf!

Ik ben alweer, nog meer, vrolijk. De studio gaat DOOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static: :static:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Goooooooooooooooooooooo chell!!!
MILF :grin_ani:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Yaay!!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Gaaf!
Geniet van de positieve momenten.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

W00T!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Leuk en leuk Anne!!! enne Stoere mannen in Kilts :yummie:

Ik vind het echt enorm super kei mega tof voor jullie chell! Ik ben echt heel benieuwd wat jullie ervan gaan maken. :static:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Wow! geweldig! :static:
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

gefeliciteerd chell!:) succes!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
chell

Vrolijk!

Bericht door chell »

Donderdag gaan we tekenen en krijgen we de sleutel al. Dan poetsen en inrichten enzo. Nu druk op zoek naar meubels. En een busje om mijn achtergrondrollen vanuit de kelder richting daar te krijgen.
kitten

Bericht door kitten »

Echt zo stoer voor jullie!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wat voor meubels zoek je?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
chell

Bericht door chell »

Van alles! Een grote tafel en stoelen voor in onze keuken, een bank om te relaxen, kasten voor alle spullen en 2 buro's voor ons en daarnaast alles wat verder nog fotografisch interessant/nuttig kan zijn.

Een bank lijkt niet zo'n probleem te worden, we hebben ook al een bed toegezegd gekregen, maar verder moeten we eigenlijk alles nog dus. Vooral de tafel en stoelen zijn wel belangrijk.
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik ben vrolijk en eigenlijk is het gewoon leedvermaak en vind ik het wel een beetje lullig dat ik zo denk. Maar een aardige collega van mij zat precies in de omgekeerde situatie vergeleken met mij. Ik zat altijd uit mn neus te vreten en had nooit iets te doen en hij had het altijd TE druk maar ik mocht niet helpen want ik stond niet op die afdeling. Hij was wel het belangrijkste aanspreekpunt op die afdeling. Er werd hem vanalles door mijn baas beloofd maar niets waargemaakt en nu heeft die collega vanaf 1 november ander werk. En ik ben ook weg op 13 oktober. En nou zit mijn baas met een enorm probleem want hij moet straks op 2 afdelingen 3 nieuwe mensen gaan inwerken. Waarvan er nog 1 gevonden moet worden. En nou denk ik alleen maar nanananananaaaaa lekker puhh had je ons maar anders moeten behandelen...
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

En morgen sollicitatiegesprek!
MILF :grin_ani:
Plaats reactie