Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Knuffelt mee, :hug:
**Self Rescuing Princess**
Daantje
Contacteer:

Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.

Bericht door Daantje »

Oi! wat een narigheid.

*Knuffelen komt*
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

*knuffs* voor Phedre en Ruby.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

heeft iemand nog wat vrolijkheid over voor mij? Ik moet zo vrolijk zitten doen bij mijn ouders, maar zo voel ik me helemaal niet. t Liefst bleef ik thuis, maar dat kan ik vandaag niet maken. Blehhhh, ik wil gewoon in bed kruipen met de dekens over mij heen.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

arghhhhhhhh dubbel gevoel dan bij de hond ook hoor. ik wil niet, ik wil in badjas op de bank blijven hangen, ik wil niet met m uit ik heb geen zin om m aandacht te moeten geven,.. En toch is dat juist o.a. waarom ik zo graag een hond wilde.. dan moet ik mn bed uit, dan moet ik me aankleden, dan moet ik naar buiten, dan kan ik niet wegkruipen in mn coconnetje. Maar soms, he soms, wil ik dat gewoon ff niet, wil ik toe kunnen geven aan wel weg willen kruipen, aan niks moeten.

Dus pakken we over uurtje of twee onze lurven maar weer bij elkaar om lekker met m naar t park te gaan, kan hij spelen en ravotten met andere honden, ekker zn energie weer kwijtraken, ik misschien wat kletsen met andere hondemensen, en dan hoopi k in betere bui terug te komen dan weg te gaan, maar nog even niet, nog ff bankhangen, tv kijken, niks doen, energie verzamelen om overeind te komen
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

park werd strand en dijk, straffe wind om mn hoofd en dan weet ik ook weer waarom ik zo blij ben dat ik in Den Helder woon:) wat kan je daarvan opknappen, gewoon lekker buiten lopen genieten van de vrijheid die de zee biedt, dankzij de bescherming van de dijk een paar meter verderop, wind om je hoofd, gratis schoonheidsbehandelng omdat je wordt gezandstraald door de wind die t zand in je gezicht waait, een hond die speelt met de golven en t zeewier en andere honden.

wel ff balen dat ze dan t terras dichtgooien van Nogal Wiedus, kon dus niet eens buiten genieten van wat drinken, maar dat mocht de pret niet drukkken! Ik ben er wel weer!!

thank voor alle knuffels

en nu weer in staat om anderen te knuffelen hoor!!:)
Dus leonietje, ruby-vita (ja dat stomme kut bdsm ook!!!! wou dat ze t nooit uitgevonden hadden) en lotus, dikke knuffffels!!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
skaoot

Bericht door skaoot »

beetje laat maar je mag best bij mij op bezoek komen leonietje.
Al ben ik niet heel gezellig. Gezelschap zou best fijn zijn. Stomme drop. En stom hoofd dat vooral de mehdingen van feestje herinnert en alle leuke dingen lijkt te vergeten. Denk dat ik gewoon veel te grote, hooggespannen verwachtingen had en uiteindelijk is er eigenlijk heel weinig level2erigs gebeurd (voor mij in ieder geval) en is het nu een beetje "was dat alles" gevoel wat is blijven hangen.
Terwijl ik wel leuk verjaardagscadeautje heb gehad, en fijn mix&match spel had, en vond het wel leuk om Jacco te masseren (al heb ik geen idee waarom toen ik bezig was een aantal Ds riepen oh goed idee wil ik straks ook en vervolgens toen ik niks te doen had niemand daar op terug kwam en ik er beetje bij stond te staan...), en birthdayspanking was leuk, en allemaal mensen leuk zien spelen is ook yay, en ook nog wel eventjes met mijn meneer gespeeld (maar niet heel uitgebreid want ik reed met mensen mee die al weg wilden net toen wij begonnen) en het was wel een heel leuk feestje, fijne sfeer. Maar in mijn beleving niet zo level2 als verwacht. En dat vind ik wel jammer. En dan is zo´n dag alleen thuis moeten zitten gewoon KUT.
En dan zie je op FL iedereen helemaaal weeeeeeej en dan weet ik niet zo goed waar ik heen moet met mijn meh dus dumpen we maar even hier.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik snap het wel hoor skaoot, want ik heb dat ook een beetje gehad wel. Maar ik heb dan wel zoveel andere GROTE dingen meegemaakt gisteren dat die dan voor mij weer overheersen.

Ik had ook zoiets van: al die grote monden, die voorbewerking, kom maar op dan met dat gebruiken. Laat me dan pijpen, of neuk me dan? Maar dat kwam niet echt van de grond. Zoals ik al zei; voor mij zijn er zoveel grote, gave dingen gebeurd dat mijn avond sowieso tof was, maar ik had denk ik ook meer, hogere, andere verwachtingen.

:knuf:
MILF :grin_ani:
chell

Bericht door chell »

Ik heb een enorme kater van gisteren. Voor mij was het hele lvl2 gebeuren een redelijk fiasco. Helaas matchten mijn match en ik niet echt lekker gister (terwijl hij normaal gezien juist degene is die ál het dienende in mij omhoog krijgt). Maar het begon zo verkeerd met meteen straf en direct daarna een paar opmerkingen over mijn grenzen en yes please kaartje die ervoor zorgden dat ik het idee had dat alle gesprekken en onzekerheid over mijn 2+ ook wel achterwege hadden kunnen blijven en ik net zo goed geen plusje had kunnen hebben.

Daarna bedacht meneer dat het leuk was om 200 knijpers aan een touw te gaan knopen voor een reuzezipper. Fucking 20 meter touw! Uiteindelijk deed ik een 'tessie' en verdween huilend roepend dat ik niet meer mee zou doen.

Na een heleboel knuffels van Venom (die ik echt ook te weinig heb gezien gisteren) werd het wel iets beter, maar ik bleef zo huilerig en dwars en elke keer deed ik weeeeeeer iets niet goed, terwijl ik zo graag dat kleine onderdanige meisje de ruimte wilde geven, maar de kans niet kreeg. Ik ben onzeker in mijn onderdanigheid en ga brutaal en dwars en stampvoeterig worden als het allemaal niet goed is wat ik doe.

Uiteindelijk heeft mijn match-D me op een gegeven moment vrijaf gegeven en heeft Jerry mijn avond gered. Pijpen in het midden van de ruimte, woei! Hallo slet-in-mij! En gemept worden door Jerry zorgde zelfs voor een klein beetje zweven! Woei!

En nu is het dus de day after en ben ik huilerig en gefrustreerd en aan het twijfelen over mezelf EN enorm aan het stuiteren...

Buh!
skaoot

Bericht door skaoot »

knuffelt
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Zarath

Bericht door Zarath »

Knuffels voor Skaoot en Chell.

Ergens grappig, wij zijn niet eens geweest en hebben toch een beetje een katerig gevoel daarover ;-)
Maar tegelijk het gevoel dat het ook niet helemaal gewerkt zou hebben.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Mijn rugpijn had gisteravond epische proporties. Ik heb de hele avond met mijn ziel onder mijn arm rond gelopen en dat was gewoon thuis. Was de goeie beslissing om thuis te blijven, idd. Maar wel jammer. *knufft Skaoot, Chell en Phedre*

Edit: Ik hoop dat je niet teveel aan jezelf twijfelt, Chell! Klinkt voornamelijk als een wrong place, wrong time ding, of zo. Niet dat er iets mis is met jou. *knuff*
JerryM

Bericht door JerryM »

Neehoor, ik had niets op je aan te merken :D
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik vond het echt zo jammer voor je chell, dat het zo verkeerd uitpakte. Het had zo leuk kunnen zijn.
Dat van die knijpers was echt gewoon géén goed idee. Ik had echt medelijden met je.
Het was maar goed dat je 'een tessie had gedaan', want dan was het tenminste klaar.
Blij dat je avond toch nog wel een beetje gered is door Jerry. En je hebt echt geen rede om onzeker te zijn of te twijlfelen aan je onderdanige kant, want op deze manier kan zelfs een uber-slavink niet eens haar onderdanige kant naar buiten laten komen hoor, het was gewoon kut.
:kiss:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Toch ook nog even erbij ploffen. Chell, knuffff en een match die niet goed uitpakt maakt je echt geen mindere onderdanige hoor! Nou ja, of anders geldt het voor mij ook, en Romanticide is al sinds gisteravond bezig om dat uit mijn hoofd te praten.
Bij mij pakte het gewoon niet goed uit omdat Romanticide in alle toonaarden had aangegeven dat ik op dat moment niets kon met een puur pijnspel, ook heel veel concrete alternatieven had aangereikt, maar er toch gewoon een rechttoe, rechtaan pijnspel werd gespeeld. Vanuit de gedachte dat ik mijn Meester trots wilde maken, beet ik er doorheen en probeerde ik het te verdragen, maar at some point ging het gewoon niet meer en heb ik gevraagd of de D in kwestie Romanticide wilde halen. Romanticide heeft toen gezegd dat pijnspel gewoon even out of the question was, waarna de D in kwestie met zijn eigen sub ging spelen waar ik bij mocht staan om iets vast te houden. Daarop heeft Romanticide een DM geroepen en die heeft het gelukkig super opgelost waardoor ik toch nog een leuk spel heb gehad, maar de domper zat er goed in, en da's nog niet weg. Gewoon zo'n anticlimax, zo'n desillusie na alle voorpret...
Ik kan het nog steeds niet uit mijn hoofd krijgen. Dit had juist dé ontspanning moeten zijn die ik zo hard nodig heb, maar het werd alles behalve dat. En dat voelt zo ontzettend naar. Ondanks dat ik het ook erg leuk heb gehad! :(
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Plaats reactie