WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
kitten

Re: WS valt af!

Bericht door kitten »

Hartstikke goed!! :static: Niet voor schamen, dit heb JIJ bereikt! :thumbsup:
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

gaaf meis!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Woooohooooo! Supergoed tessie! Da's echt een prestatie om trots op te zijn, en zeker niet om je voor te schamen! Wat een awesome mijlpaal! :static: :static: :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
skaoot

Bericht door skaoot »

Goed bezig! Echt wel :static:

Ik durf niet meer echt de weegschaal op omdat ik wéét dat het tegen gaat vallen. Muh... En in de winter sporten schiet helemaal niet op want koud en vies weer en thuis doe ik niks. Kan het weer lente worden? Ga ik weer rennen!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Het afvallen gaat nog steeds mega traag, maar ik had de afgelopen week twee mensen die, toen ik ze vertelde dat ik streng op dieet ben, zeiden: streng dieet? Waarom? Je bent toch niet dik?
Whihi! Ben het (nog) niet met ze eens, maar vond t wel heel leuk en motiverend om te horen.
kitten

Bericht door kitten »

Maar het verschil is wel al enorm hoor! Mijn ogen rolden bijna uit hun kassen afgelopen weekend! :D Hartstikke knap, respect!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Hihihi! Thnx! :D
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Volgens mij is mijn weegschaal niet goed meer. Elke dag geeft hij minder aan en dat terwijl ik momenteel echt niet zo streng punten tel. Deze week kon ik niet naar de WW dus weet niet of het nou echt zo is. Ben benieuwd volgende week.
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Vandaag heb ik het ziekenhuis gebeld of ze mij al ingepland hadden zodat ik de rest eromheen kan gaan plannen. Het was even zoeken voor ze, maar ik sta al ingepland, het is 6 december, op een donderdag. Dat is dus over 4 weken en 1 dag. Das toch nog best wel snel.
kitten

Bericht door kitten »

Oh, dat is best snel ja!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Spannend Bregje!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Spannend Bregje! Heel veel succes!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Spannend indeed!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
skaoot

Bericht door skaoot »

oeh dat is al bijna!

En ik heb er genoeg van. Dus ik begin maar eens met stug volhouden aan mn geen frisdrank in huis halen plan (gaat best goed laatste tijd, ranja mag en als ik bij andere ben mag fris ook wel). En ook geen snackdingen meer. Simpele koekjes voor bij de thee mag (na een paar van die toch genoeg van), en gisteren worteltjes en soepstengels gehaald om te voorkomen dat ik miserabel en zielig op de bank kom te hangen van Ik wil niets knagen maar er is niiiiks (met risico dat ik volgende dag slechte zooi in huis haal ter compensatie).
En weer beter vasthouden aan mijn NIET in huis halen van vanalles, want ik wéét dat ik slecht ben me aan mijn voornemen om het geportioneerd te eten te houden.

En misschien weer eens wat rennen. Maar koud. Blegh... zat me te bedenken dat ik misschien marktplaats ofzo moet afstropen voor zo´n binnenfiets. Bouw ik woonkamer maar beetje om.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Yayyyyyyyyyyyyyyy, eindelijk maar toch heb ik mijn eerste doel gehaald van het afvallen. Onder de 100 kilo te komen. Ok, het is slechts 99,9 kilo, maar het begin is er.
Op naar het volgende doel!
Plaats reactie