Singlesbankje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Daantje
Contacteer:

Re: Singlesbankje

Bericht door Daantje »

Laat ik deze maar omhoogschoppen. Behoorlijke vorm van aftermeetdip en een gebrek aan knuffels en aaien over de bol enzo.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Knuffel Daantje! Soms is het gewoon klote om geen partner te hebben.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Vooral met dagen als kerst hakt die eenzaamheid erin. Ondanks dat ik lekker drie dagen in Hotel Papa&Mama heb gelogeerd, voelde ik me zelden zó eenzaam. Gelukkig zit die kerst er weer op, helaas volgend jaar weer.
eireann
Site Admin

Singlesbankje

Bericht door eireann »

:hug: wie weet wat 2013 brengt!
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

En oud&nieuw doen we met zijn allen!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

en juist dan voelt t eenzaam vind ik, zie je al die koppels elkaar gelukkig nieuwjaar wensen.. en daar sta je dan.. toe te kijken en te wachten tot je aan de beurt bent voor jouw nieuwjaarswensen. t Is precies waarom ik liefst al om uur of 11 gewoon lekker naar mn bed toe wil. Al ben ik dit jaar op Phee's en ga ik er toch een leuke avond van maken, t is wel een moment waar ik tegenop zie.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Snap ik phee, dat had ik ook toen ik nog single was. Met kerst kon ik me meestal nog wel redelijk vermaken, maar 0:00 uur is echt zo'n moment...
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

Ook als er meer singles zijn?
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

De jaarwisseling, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan. Daar moet ik óók nog doorheen. :nopompom:
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ja ook als er meer singles zijn, juist dan mis 'die ene' die jou ook alle geluk van de wereld wenst voor komende jaar, juist dan zijn de gelukwensen zo... eh.. beladen, omdat je niet gelukkig bent. Hoe goed bedoeld ook, na 10 jaar single zijn en de ene dreun voor mn kanis na de andere, kunnen die gelukwensen me echt gestolen worden, t komt toch niet uit, ook dit jaar weer niet... en dan doet t soms gewoon echt ronduit pijn, ook al weet ik dat ik niet de enige ben, dat er nog veel meer singles zijn.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

eh.. typisch gevalletje feestdagenblues geloof ik he? na maandag is t weer voorbij hoor:)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Feestdagen zijn gewoon... bizar. Volgens mij helpt het ook niet dat we met kerst alle lampen laag zitten om de lichtjes van de kerstboom goed te zien. Zo rond deze tijd heb ik meer behoefte aan lichttherapie. *knuff* in ieder geval. Het is rot om het gemis zo scherp te voelen.
colet

Bericht door colet »

phedre schreef:ja ook als er meer singles zijn, juist dan mis 'die ene' die jou ook alle geluk van de wereld wenst voor komende jaar, juist dan zijn de gelukwensen zo... eh.. beladen, omdat je niet gelukkig bent. Hoe goed bedoeld ook, na 10 jaar single zijn en de ene dreun voor mn kanis na de andere, kunnen die gelukwensen me echt gestolen worden, t komt toch niet uit, ook dit jaar weer niet... en dan doet t soms gewoon echt ronduit pijn, ook al weet ik dat ik niet de enige ben, dat er nog veel meer singles zijn.
Je weet het weer goed te verwoorden!
Dát gevoel is dus wat mij al dagen dwars zit.
phedre schreef:eh.. typisch gevalletje feestdagenblues geloof ik he?
Ik ga er vanuit! Dat het over gaat, dat het de blues is.
Ik ga het gewoon zeggen maandagavond/dinsdag of later in de week bij goede wensen. Vriendelijk en beleefd bedanken voor de wensen, maar uitleggen dat ik er na al die single jaren wel moeite mee heb. Misschien beseffen andere mensen dat helemaal niet.

Hoe dan ook....de laatste weken en dagen voelt het single zijn wel extra moeilijk.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik heb persoonlijk een best wel succesvol te noemen jaar gehad. Waar een boel van die beste wensen uitgekomen is. Maar dat maakt de eenzaamheid er niet minder om, zeker in deze tijd niet.
kitten

Bericht door kitten »

colet schreef:Ik ga het gewoon zeggen maandagavond/dinsdag of later in de week bij goede wensen. Vriendelijk en beleefd bedanken voor de wensen, maar uitleggen dat ik er na al die single jaren wel moeite mee heb. Misschien beseffen andere mensen dat helemaal niet.
Wat hoop je dat mensen dan gaan doen? Je geen geluk meer wensen voor nieuwe jaren?
Plaats reactie