Bril bij bdsm, op of af?

colet

Re: Bril bij bdsm, op of af?

Bericht door colet »

Mack, ik vind jou meer zo: :ugeek:

Mijn bril gaat af totnutoe. Vooral om het gemak en niet om zicht te beperken.
In tegenstelling tot alle voorgangers hier, heb ik dan wel +glazen. (om precies te zijn één +glas) Misschien is dat ook fijn, want het vergroot en anders zouden zwepen wellicht wel héél erg eng lijken ;) Zelfs een wasknijper kan dan gemeen lijken. Of issie dat ook?
Naarmate ik mijn bril langer af heb, zou ik wel wennen en aanpassen qua zicht, ware het niet dat ik meestal mijn ogen dichtdoe (met en zonder blinddoek).
jill

Bericht door jill »

Bril af! Zonder twijfel!

Ik vind mezelf veel mooier zonder bril en tijdens het spel heb ik er last van als ik em op heb.
Het voelt puur.
Het is min 2 ofzo, en ik heb hem altijd op, dat kijkt gewoon veel prettiger.
En omdat ik eigenlijk best verknocht ben aan mn brilletje vind ik het ook weer een fijn gevoel om hem dan in de submood af te (moeten) zetten!
Dominus-D

Bericht door Dominus-D »

Mijn bril ging echt nooit af tijdens spel (voor de laser behandeling dan), want het staat zo raar als je de de verkeerde kant op staat te meppen met je cane of wat dan ook toch?!?!?!
colet

Bericht door colet »

Niet als de sub haar bril ook af heeft gezet, die ziet als ik hier iedereen lees, dan toch niks :)
Ze vindt je hooguit lang duren, omdat er niks gebeurt.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik doe 'm af met wel de reden dat die kapot gaat! Wel vervelend omdat ik begin te raden wat men gaat doen als ik wazig zie, ik verkies eigenlijk goed zien of blinddoek(=niets zien, dus geen zorgen tot HET er is). En ik vind mezelf mooier zonder bril, nooit aan bril kunnen wennen. Lenzen draag ik af en toe omdat ik ze niet lang kan inhouden.
Als dominant blijft de bril gewoon op. Ik zou maar eens heel verkeerde dingen doen met dat mes enzo 8-) wel leuke mindplay: schat zeg jij even stop, ik zie het niet zo!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik heb weliswaar 'maar' -2,5 (en contactlenzen), maar ik probeer wel altijd te zorgen dat ik iets zie. Een bril is heel irritant, zit in de weg met slaan (ik draai nou eenmaal heel soms wel 'ns weg, en dan zit dat ding echt in de weg), zoent niet lekker, ligt niet lekker... Is gewoon niet lekker dus. Zonder geeft mij een mildere vorm van de ervaring van geblinddoekt zijn tijdens een spel. Ik zie nog wel iets, maar lang niet alles meer, en mis eigenlijk alle details.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Guilty

Bericht door Guilty »

rubyvita schreef::shock: -12? Dan ben je practisch blind toch?
Da's wat overdreven, maar zonder bril wordt de wereld er niet overzichtelijker op nee 8-)
ranting

Bericht door ranting »

Ik denk niet dat het een goed idee is als ik met m'n bril op ga subben nee... Niet als ik niet de volgende dag (weer eens) naar de opticien moet om hem recht te laten buigen. Eigenlijk doe ik m'n lenzen ook liever uit. Als ik m'n ogen lang dichtheb beginnen die ook wat te irriteren, en ik wil me gewoon op de pijn en spanning kunnen richten :)
Gesloten