WS valt af!
Re: WS valt af!
Dat valt in mijn eigen ogen wel mee Juffie, wekker ging altijd al om 05:20 en meestal was ik om 05:00 al min of meer wakker 

- eireann
- Site Admin
WS valt af!
Dat zijn geen goede voornemens! Dat zijn uitgedachte plannen!
Succes!
Succes!
**Self Rescuing Princess**
Succes allemaal!
En mijn weegschaal is stuk denk ik.
Het lijkt me zo sterk dat ik onder mijn streefgewicht zit na de kerst en oud en nieuw.
Maar wat ik ook doe hij blijft op 57,5 kg staan.
En mijn weegschaal is stuk denk ik.
Het lijkt me zo sterk dat ik onder mijn streefgewicht zit na de kerst en oud en nieuw.
Maar wat ik ook doe hij blijft op 57,5 kg staan.
- tessie
- Contacteer:
Goede plannen phedre en Guardian!
Ik was wat aangekomen, ik vermoed door de kwark waar ik ws dan toch niet tegen kan (jammer want het was echt ideaal ontbijt ipv groente of vlees ofzo), maar die kilo's zijn er weer af. Mijn BMI is weer net onder de 30, wat inhoudt dat ik 'gewoon' overgewicht heb en geen obesitas meer. Yey. Dat is in elk geval een goed begin van het nieuwe jaar.
Qua eten begint het nieuwe jaar echt slecht, want ik heb door die oorontsteking alleen maar zin in chocoladevla en chocoladekoekjes. Die Jay heel lief wel voor me maakt, atkinsproof en alles, maar gezond is het natuurlijk niet.
Ik was wat aangekomen, ik vermoed door de kwark waar ik ws dan toch niet tegen kan (jammer want het was echt ideaal ontbijt ipv groente of vlees ofzo), maar die kilo's zijn er weer af. Mijn BMI is weer net onder de 30, wat inhoudt dat ik 'gewoon' overgewicht heb en geen obesitas meer. Yey. Dat is in elk geval een goed begin van het nieuwe jaar.
Qua eten begint het nieuwe jaar echt slecht, want ik heb door die oorontsteking alleen maar zin in chocoladevla en chocoladekoekjes. Die Jay heel lief wel voor me maakt, atkinsproof en alles, maar gezond is het natuurlijk niet.
Bedankt voor alle succes wensen, nu doorzetten en volhouden 
@Tessie, heb je ook geen druppels gekregen tegen die oorontsteking?

@Tessie, heb je ook geen druppels gekregen tegen die oorontsteking?
- tessie
- Contacteer:
Nee heb niks gekregen, moet vanzelf over gaan. 3 a 4 dagen pijn zei de dokter. Nou, dit is dag 4, het kan morgen maar beter over zijn dus 

Klooi moten is dat
Hopen dat het dan morgen weg is, anders maar weer aan de bel trekken.
Bij mij is er ooit heul, heul, heul lang geleden een keer een oor doorgeprikt door de KNO arts, ik weet daar nog 3 dingen van:
1- mijn oor deed heel veel pijn
2- het doorprikken deed nauwelijks extra pijn
3- na het doorprikken was de pijn weg

Bij mij is er ooit heul, heul, heul lang geleden een keer een oor doorgeprikt door de KNO arts, ik weet daar nog 3 dingen van:
1- mijn oor deed heel veel pijn
2- het doorprikken deed nauwelijks extra pijn
3- na het doorprikken was de pijn weg

- puppie
Niks gekregen tegen een middenoorontsteking?!
Spartaanse manier, wachten tot het doorbreekt
Spartaanse manier, wachten tot het doorbreekt

- tessie
- Contacteer:
Ja het ging heel stom, want ik vertelde daar dat ik dus zo'n bisolfon bruistablet had gebruikt, en dat het enige was wat hielp (ook al is dta ding tegen hoesten bedoelt), maar dat je er daar maar 1 per dag van mocht, stond op de bijsluiter, want anders ging je kotsen.
Vroeg mn dokter hoeveel mg dat was, maar ik had geen idee. Hij in zn pc vanalles opzoeken, en hij zei: nou ws is het 8 of 16mg en dan mag je er gewoon 3 per dag. Dus ik was blij, want dat hielp. Kom ik thuis, kijk ik op de verpakking, 600mg. Ja. Toen voelde ik me wel genaaid dus.
En later ook nog de huisartsenpost gebeld, en die adviseerden dus paracetamol in combi met ibuprofen. En dat helpt wel, alleen slik ik er wel meer van op een dag dan mag. Maar ja, anders word ik echt gek.
*neemt nog een chocoladekoekje*
Vroeg mn dokter hoeveel mg dat was, maar ik had geen idee. Hij in zn pc vanalles opzoeken, en hij zei: nou ws is het 8 of 16mg en dan mag je er gewoon 3 per dag. Dus ik was blij, want dat hielp. Kom ik thuis, kijk ik op de verpakking, 600mg. Ja. Toen voelde ik me wel genaaid dus.
En later ook nog de huisartsenpost gebeld, en die adviseerden dus paracetamol in combi met ibuprofen. En dat helpt wel, alleen slik ik er wel meer van op een dag dan mag. Maar ja, anders word ik echt gek.
*neemt nog een chocoladekoekje*

Is er een specifieke reden waarom jij geen antibiotica kreeg? Te vaak gebruikt voor andere dingen ofzo? Of overgevoelig/allergisch voor het spul?
Zo het "7 minutenpunt" is ook bepaald, zal in de komende weken langzaam verderop komen te liggen als het goed is 

- tessie
- Contacteer:
Mijn huisarts moet nodig met pensioen. Geen specifieke rede dus.
Maar ik las ook dat antibiotica lang niet altijd helpt. Maar ik ga zo nog even een nieuwe afspraak maken voor morgen, want dan is het dag 5. Dus als het dan nog steeds pijn doet, gaat ie er toch maar wat aan doen.
Maar ik las ook dat antibiotica lang niet altijd helpt. Maar ik ga zo nog even een nieuwe afspraak maken voor morgen, want dan is het dag 5. Dus als het dan nog steeds pijn doet, gaat ie er toch maar wat aan doen.
- Crownless
Wat is het zeven minuten punt? De afstand afgelegd in zeven minuten tijd?
Mijn benen willen maar niet. Het blijft gevoelig en overbelast. Terwijl ik braaf oefeningen doe, verder niet ren. Volgens de fysio is het stress.
Vanavond ga ik voor het eerst in tijden weer yoga-en, ben benieuwd.
Mijn benen willen maar niet. Het blijft gevoelig en overbelast. Terwijl ik braaf oefeningen doe, verder niet ren. Volgens de fysio is het stress.
Vanavond ga ik voor het eerst in tijden weer yoga-en, ben benieuwd.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!