WS valt af!
Re: WS valt af!
Op de vorige pagina schreef ik dat ik vanaf maandag direct na het opstaan een kwartier ga hardlopen, om niet op een horloge of stopwatch te hoeven kijken heb ik dus vandaag een punt bepaald wat ongeveer 7 min. van huis af ligt, dat wordt voorlopig dus het keerpunt 

- Crownless
Ah, check 
Mopper, ik wil ook hardlopen.

Mopper, ik wil ook hardlopen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- JerryM
Die 20kg moet lukken Guardian, zelfs zonder veel bewegen (al fietste ik wel een paar keer per week in de stad voor boodschappen etc). Vooral het minder aardappelen en chips en gewone Coca Cola drinken hielp bij mij al, net wat minder snoepen. Ben toen ook geswitched naar Light.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
Gaat ook wel lukken Jerry, ik moet gewoon minder eten opscheppen en minder bier drinken 
Light Cola drink ik al jaren, net als koffie zonder suiker/melk, daar is dus niet veel te winnen.
Wel weer in minder Wiener melange met slagroom en geraspte chocolade
Meer bewegen wil ik sowieso gaan doen, want ook de conditie mag wel even een schop hebben

Light Cola drink ik al jaren, net als koffie zonder suiker/melk, daar is dus niet veel te winnen.
Wel weer in minder Wiener melange met slagroom en geraspte chocolade

Meer bewegen wil ik sowieso gaan doen, want ook de conditie mag wel even een schop hebben

Ik ga ook afvallen dit jaar. Ben vorige week (heel handig voor de feestdagen, niet!) begonnen. Ben door medicijngebruik en weinig gaan bewegen de afgelopen jaren behoorlijk aangekomen. Dus ik wil volgend jaar met oud en nieuw 20 kg kwijt zijn.Bite gaat ook afvallen, dus hoef het gelukkig niet alleen te doen.
Succes Guardian met jouw afvalproces!
Succes Guardian met jouw afvalproces!
- JerryM
Die conditie is hier ook belabberd, meer bedgymnastiek doen dit jaar...
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
- Abraham Lincoln
- STM
- Abraham Lincoln
ik ga ook weer bezig. Nog niet echt fanatiek, want volgende week ben ik jarig. Maar daarna worden de teugels even weer flink aangetrokken.
- kitten
Ik weet mezelf nét onder de BMI-30 grens te houden. Dat is obesitas. Maar eraf wil maar niet. Ik vind het moeilijk mezelf dingen te ontzeggen...
- phedre
- Contacteer:
ik zit op bmi van 32 geloof ik, maar ik vind t ook erg moeilijk om me dingen te ontzeggen, zeker in perioden dat ik wat minder in mn vel zit, ben echt wel een emotie-eter. Daarnaast ben ik een vrij slechte eter, vooral wat warm eten betreft en hou ik niet van koken. Nu mn dochter thuis woont en alle dagen werkt, heb ik haar beloofd zeker 4x per week een knappe maaltijd op tafel te zetten, dat lukt me vrij goed, maar als zij er niet i, kook ik ook niet. Als ik dan wat warms wil, is het al snel vette hap. Daarnaast ontbreekt het me enorm aan energie en doorzettingsvermogen en zelfdiscipline. Kortom... t wordt best een heel gevecht met mezelf om dit voor elkaar te gaan krijgen, ik moet de motivatie echt halen uit t belang voor mn enkels/knieen, om mobiel te kunnen blijven.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Crownless
Ja, het niet lekkere dingen eten is hier ook lastig. Sowieso mag ik van mezelf op therapiedagen chocola en gewone cola, want anders wordt de neiging om weg te rennen heel groot. En dan beter een twix of een nuts dan naar huis gaan. Maar dan de chips. Oh my, ik houd van chips! Het liefst met dipsaus.
Ik ga het maar eerst weer terugbrengen naar elke dag fruit eten. Lijkt me wat meer te overzien dan meteen het hele spartaanse strenge dieet.
Oh, en yoga was fijn! Het is van die heerlijke zweefteven yoga, met 'ben lief voor je lijf' mantra's. Wel een enorme uitdaging, want ik vind mezelf en mijn lijf helemaal niet mooi, krachtig, waardevol of kostbaar. Ik ben eigenlijk vooral boos op mijn lichaam. Op het gewicht wat eraan komt, op de haren die overal groeien, op zweetluchtjes (vooral als ik ongesteld ben) op de onderbenen die zeer blijven doen waardoor ik niet kan rennen, op de jeukende wratjes onder mijn voeten, op mijn stijfheid, op mijn nek en schouders die zo vaak vast zitten en pijnlijk zijn, kortom, geen: dit is mijn lijf, en het is awesome!
Dus zo nu en dan een keertje verplicht jezelf moeten zeggen dat je wel lief, leuk, mooi en krachtig bent is denk ik niet eens zo verkeerd. Mijn sarcasme stond zowaar uit, nadat ik mezelf al op de kop had gegeven over mijn gebrek aan conditie en mijn onvermogen om in kleermakerszit te zitten. Nadat ik dat (zo goed en kwaad als het ging) had uitgezet ging het best goed eigenlijk.
Dus. Yoga elke woensdagavond. En een sportschool die erbij zit. Komt goed met die conditie.
Ik ga het maar eerst weer terugbrengen naar elke dag fruit eten. Lijkt me wat meer te overzien dan meteen het hele spartaanse strenge dieet.
Oh, en yoga was fijn! Het is van die heerlijke zweefteven yoga, met 'ben lief voor je lijf' mantra's. Wel een enorme uitdaging, want ik vind mezelf en mijn lijf helemaal niet mooi, krachtig, waardevol of kostbaar. Ik ben eigenlijk vooral boos op mijn lichaam. Op het gewicht wat eraan komt, op de haren die overal groeien, op zweetluchtjes (vooral als ik ongesteld ben) op de onderbenen die zeer blijven doen waardoor ik niet kan rennen, op de jeukende wratjes onder mijn voeten, op mijn stijfheid, op mijn nek en schouders die zo vaak vast zitten en pijnlijk zijn, kortom, geen: dit is mijn lijf, en het is awesome!
Dus zo nu en dan een keertje verplicht jezelf moeten zeggen dat je wel lief, leuk, mooi en krachtig bent is denk ik niet eens zo verkeerd. Mijn sarcasme stond zowaar uit, nadat ik mezelf al op de kop had gegeven over mijn gebrek aan conditie en mijn onvermogen om in kleermakerszit te zitten. Nadat ik dat (zo goed en kwaad als het ging) had uitgezet ging het best goed eigenlijk.
Dus. Yoga elke woensdagavond. En een sportschool die erbij zit. Komt goed met die conditie.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- skaoot
Goed bezig Crownless!
Ik ga eerst eens beginnen volgende week denk ik met mn poging tot op tijd en meteen met de wekker opstaan. En als dat lukt kijken of ik 's ochtends rennen ingevoerd krijg. Koud of niet. Zolang het niet regent of sneeuwt... krijg het toch wel warm!
En anders beginnen we daar in het voorjaar weer mee. Beetje balen dat ik in een hoek van Den Bosch woon waar weinig sportvoorzieningen zijn
Ik ga eerst eens beginnen volgende week denk ik met mn poging tot op tijd en meteen met de wekker opstaan. En als dat lukt kijken of ik 's ochtends rennen ingevoerd krijg. Koud of niet. Zolang het niet regent of sneeuwt... krijg het toch wel warm!
En anders beginnen we daar in het voorjaar weer mee. Beetje balen dat ik in een hoek van Den Bosch woon waar weinig sportvoorzieningen zijn

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ik stond vanochtend na een aantal dagen weer op de weegschaal en ik was zelfs lichter als voor de feestdagen. Was wel een klein yippie moment. Nu ga ik het dus echt wel een beetje in de gaten houden en alleen op mijn verjaardag een beetje de teugels laten vieren.
- Sabrina
Ik heb weer de nieuwe lijst voor op de koelkast uitgeprint (daarop houd ik bij of we gezond gegeten hebben 's avonds, onze gewichten elke week en of we pizza/zoetigheid/chips hebben gegeten), en net al even gewogen. Op naar onder de 90 kg voor m'n bruiloft! (eigenlijk wil ik dan onder de 85, maar haalbare doelen enzo)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You