Nerveus voor een date of om een andere reden...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
chell

Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...

Bericht door chell »

Wat stom skaoot. Hopelijk wordt het snel beter!
skaoot

Bericht door skaoot »

Eigenlijk is het volgens mij alleen slechter geworden. Proef ook niet zoveel. Meestal best weinig. Denk ik. Maar als mensen vragen van goh proef je dan ook niks, houd ik het maar op "ik proef wel nog maar wat minder uitgesproken, afgevlakter". Dan klinkt het niet zo erg. Beetje ontkenning. Als ik zeg dat het meevalt valt het ook wel mee. Terwijl ik eigenlijk best veel dingen niet goed proef. Muh. Dadelijk is er iets echt stuk en kunnen ze het niet maken ofzo.
Doemscenarios. Waar is mijn optimisme naar toe?!
En is ook stom, want het is niet iets wat pijn doet of gevaarlijk is. Toch vind ik het best eng en naar. :nopompom:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
kitten

Bericht door kitten »

Moh, niet gevaarlijk... Ik herinner me toch een post waarin je schreef dat Jay de aanbrandende broodjes rook en jij niet. Geur is toch best belangrijk!
skaoot

Bericht door skaoot »

Ja op die manier wel. En ik heb ook geleerd hoe extreem doorgekookt/verbrande melk eruit ziet.
Maar ik bedoelde vooral gevaarlijk qua eigen gezondheid direct. Zoals met een ontsteking ofzo.
En ik ben ook bang in een medisch circus terecht te komen :nopompom:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
cinderella

Bericht door cinderella »

Qua gezondheid is het toch wel belangrijk dat je het ruikt als iets bedorven is. Ik heb een leerling gehad die het pas merkte dat de melk bedorven was toen ze de klontjes in haar mond voelde. En reuk is ook heel belangrijk bij intiem contact, het niet kunnen ruiken was voor haar een behoorlijke handicap.
toen doet er nu niet meer toe
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik ruik dat dus ook (bijna) niet en had laatst ook vieze melk binnen.
Het is niet dat ik niks ruik, het wisselt ook beetje. Maar over het algemeen ruik ik slecht...
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Onderweg naar bloodplaymeet. Geen idee of mijn nieuwsgierigheid gerechtvaardigd is. ENG! :panic:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ok, not good: over een uur begint mijn tentamen, ik ben nu vast op de uni, en mijn hart bonkt mijn borst uit en mijn ontbijt vliegt zo over de tafels... Wtf?! Ik heb het vak nota bene al gehaald, dit slaat nergens op. Die, faalangst, diiiiie!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
chats

Bericht door chats »

inmiddels is je tentamen begonnen. Ik hoop dat als je klaar bent, het is meegevallen!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Ik hoop ook dat het meevalt!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Pfoeh, ik weet 't niet, wordt even afwachten. Ik denk wel dat 't goed ging though, die faalangst sloeg ook nergens op maar was gewoon wel heel stom.

En zenuwen part two: Ik heb nu een interview met iemand van het NRC over kinky stuff!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Toi toi, Sabrina! :)
artemis

Bericht door artemis »

Succes Sabrina!
En Lief is de agenda aan het volplannen met tripjes naar het buitenland.
En ik mag mee gelukkig, weet alleen nog niet wat ik van al dat vliegen ga vinden.
Jezebel

Bericht door Jezebel »

Knuff Sabrina, faalangst is echt zo naar :( Krijg jij ook altijd van die 'bemoedigende' commentaren als: 'ja, iedereen is zenuwachtig voor dit tentamen, dat is normaal' en dat soort dingen? Daar kan ik altijd heel boos om worden, want het is níet normaal dat je een hartslag krijgt van boven de 180 als je er alleen maar aan denkt, en dat je misselijk wakker wordt omdat je die dag een tentamen/presentatie hebt, en dat je black-outs krijgt waardoor je niet eens meer 'eh' kan zeggen.
[/rant]

Ik zag laatst een programma over mensen met een fobie, voor ratten/vleermuizen/kakkerlakken. De reacties daarop waren hetzelfde als de reactie van iemand met faalangst die een toets moet maken, maar tegen iemand met een spinnenfobie zeg je toch ook niet: 'ja, niemand vindt spinnen echt leuk, dus ik snap je wel hoor'
[nu echt /rant]

Ik hoop dat je je beter voelt zo als je klaar bent! :knuf:
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Thanks Jezebel! Ja, het is ofwel inderdaad "Ah joh, iedereen is zenuwachtig" of "Jij, zenuwachtig? Je haalt toch alleen maar hoge cijfers, waar maak je je druk om?" Allebei ongeveer even irritant, zeker op die momenten. Tegen iemand met een spinnenfobie zeg je, in lijn met de tweede, ook niet "Ah joh, dat spinnetje doet je niets, waar maak je je druk om?" Dus bekende frustratie ;).

Het ging gelukkig wel goed (denk ik), dus yay for that! Same goes for interview met NRC, al moet ik daarvan nog eerst even afwachten wat ze ervan maakt als ze het uitgewerkt heeft.
Plaats reactie