WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Deleted User 178

Re: WS valt af!

Bericht door Deleted User 178 »

Succes kitten! Je kunt het!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Succes kitten!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Succes kitten!

Ik sta hier nog steeds stil. Ik dacht dat het weer ging, er was een kilo af, maar die is er ook gewoon weer bij. En het duurt echt al best wel lang. Frustrerend.
kitten

Bericht door kitten »

Heb je (behalve hier) een support systeem? Een begeleider die er verstand van heeft of een groep die hetzelfde dieet volgen? Mensen die je op dit soort moeilijke momenten kunnen bevestigen dat het goed komt?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Nee, ik ken niemand die ook Atkins doet. En sowieso niemand die zo moeilijk afvalt als ik. Ook geen begeleider of dietiste ofzo.
Ik ga ook wel gewoon door, dus wat dat betreft redt ik het wel, maar tis wel gewoon echt frustrerend.
Heb net even terug gezocht, ik weeg nu net zoveel als op 20 november. Dus das gewoon bijna 2 maanden voor niks een streng dieet volgen, das best wel zuur.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ugh, ja logisch dat ik niet afval. Ben uit ketose.
Dus weer 1 of 2 weken terug naar fase 1 (nog minder koolhydraten en niks zoets ook niet met zoetstof). Net de gister door Jay gemaakte atkinsproof chocoladevla in de gootsteen weggespoeld. Meh. Niet leuk.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Uit wat?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ohja, google, juist.
Dus je bent er teveel aan gewend en daarom verbrand je geen vet meer, zoiets. Balen zeg :(. Maar wel fijn dat je een oorzaak hebt voor het stilstaan, hopelijk ga je nu weer omlaag.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik weet niet of ik er teveel aan gewend ben geraakt. Geen idee hoe het komt.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Om ook nog een leuk afval-ding te delen. Waar ik wel erg blij mee was, dat ik toch wel een paar kledingmaten kleiner heb nu. Broeken moest ik altijd in een grote maten winkel/afdeling halen, en nu niet meer. En nu kon ik dus gisteren bij de Primark gewoon een broek kopen, voor maar 6 euro! Ik heb nog nooit in m'n leven zo goedkoop een broek gekocht, ik vind het helemaal leuk! :static:

Oohh ennn wat ook leuk was, juffie postte net op FB bij een foto van mij: 'slankie'. Whihihi! :mrgreen:
Xay

Bericht door Xay »

Gaaf tessie! Dat is dan wel weer leuk. Ik hoop voor je dat een kleine verandering in je Atkinsdieet je lichaam weer tot afvallen aanzet. Ga je helemaal terug naar fase 1?

Ik ben net met m'n neus op de feiten gedrukt bij het winkelen. Ik had altijd maat 40 (met lengte maat 34/36 dus geen Primark voor mij) maar nu zijn een aantal spijkerbroeken versleten. Nieuwe kopen dus. Maat 40 krijg ik niet eens over m'n bovenbenen heen en maat 42 zit heel strak om m'n buik. Maat 44 dan maar... Is er de afgelopen 3 jaar iets veranderd in de mode-industrie of ben ik echt zoveel aangekomen? :shock: Misschien moet ik nog meer gaan letten op wat ik eet. Voor mijn gevoel doe ik al mijn best, maar misschien ben ik een soort van "secret eater".
:nopompom:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ja ik ga weer terug naar fase 1. Minder kh en helemaal niks zoets. Minimaal 1 week. Even kijken of ik dan in ketose ben, anders 2 weken.

Qua broekmaten merk ik wel verschil per winkel. Misschien ligt het daar ook aan? Anders had je het aan je oude broeken toch ook wel gemerkt, lijkt me?
artemis

Bericht door artemis »

Ik merk ook dat ze de maten en modellen van broeken wel eens willen veranderen.
Bijvoorbeeld paste ik 2 jaar terug in maat 36 van de standaard collectie van Miss Etam en een jaar later precies de zelfde broek en model niet meer.
Best frustrerend als je denk net een model te hebben wat lekker zit en ook nog goed staat.
cinderella

Bericht door cinderella »

Laatst kon een mevrouw van de Hunkemoller me vertellen dat om de zoveel jaar de bh-maten veranderen. En iemand anders dat zelfs in de zelf-maakmodebladen de maten ook veranderen. Dus het verbaasd me niks meer eigenlijk.
toen doet er nu niet meer toe
Plaats reactie