WS valt af!
- Voleuse
Re: WS valt af!
Ja, bij de hunkemöller heb ik inderdaad ineens cup B 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Verjaardagskadootje.
Jij gaat ook lekker he? 

Ja, nu wel na een hele tijd stil gestaan te hebben en na de dagen Maastricht was het zelfs omhoog gegaan (niet verwonderlijk ook hoor)
Maar ondanks kerst en oud en nieuw (en sushi) gaat het naar beneden en daar ben ik dan wel weer blij mee
Maar ondanks kerst en oud en nieuw (en sushi) gaat het naar beneden en daar ben ik dan wel weer blij mee
ik moet eigenlijk ook wel weer eens op de weegschaal gaan staan. Heb ik niet zoveel zin in.
Wat betreft kledingmaten is het gewoon vreselijk in de winkels, want bijna elke winkelketen heeft zijn eigen variatie.
Laatst ook nieuwe bh's bij de hunkemöller gehaald, de bh's waren hetzelfde als de oude die ik een jaar geleden gekocht heb alleen ze zijn nu een omvangsmaat kleiner en een cupmaat groter.
ik had 95C, trek een 90C aan puilt er een borst uit, dus toen maar de 90D aangetrokken en die zitten weer prima, behalve dat de omvang daar heel snel te groot van zal gaan zijn, als ik meer ga afvallen. maar in de 85D kon ik geen adem meer halen.
momenteel is nieuwe kleren kopen zowel leuk want kleinere maat en frustrerend omdat ik de mode niet leuk vind.
Miss etam verkoopt zowel bij de reguliere collectie als bij de plus collectie dezelfde maten, 44/46/48.
Verschil tussen plus en regulier is dat bij regulier wel aan de taille gedacht wordt en die bij de pluscollectie niet. dat zijn van die 4kante shirts.

Wat betreft kledingmaten is het gewoon vreselijk in de winkels, want bijna elke winkelketen heeft zijn eigen variatie.
Laatst ook nieuwe bh's bij de hunkemöller gehaald, de bh's waren hetzelfde als de oude die ik een jaar geleden gekocht heb alleen ze zijn nu een omvangsmaat kleiner en een cupmaat groter.
ik had 95C, trek een 90C aan puilt er een borst uit, dus toen maar de 90D aangetrokken en die zitten weer prima, behalve dat de omvang daar heel snel te groot van zal gaan zijn, als ik meer ga afvallen. maar in de 85D kon ik geen adem meer halen.
momenteel is nieuwe kleren kopen zowel leuk want kleinere maat en frustrerend omdat ik de mode niet leuk vind.
Miss etam verkoopt zowel bij de reguliere collectie als bij de plus collectie dezelfde maten, 44/46/48.
Verschil tussen plus en regulier is dat bij regulier wel aan de taille gedacht wordt en die bij de pluscollectie niet. dat zijn van die 4kante shirts.
Ik had eerst precies dezelfde broeken die ik al had (merk & maat) besteld via internet, juist omdat die zo lekker zaten en perfect waren voor mij. Maar die passen dus niet meer. Wel raar hoor, dat ze dat zomaar veranderen. Jullie ervaren dat dus ook.
Dag 8
102,2kg schoon aan de haak.
Hardlopen bevalt nog prima en gaat steeds beter/makkelijker, conditie verbetering is al duidelijk merkbaar.
We gaan verder
102,2kg schoon aan de haak.
Hardlopen bevalt nog prima en gaat steeds beter/makkelijker, conditie verbetering is al duidelijk merkbaar.
We gaan verder

-
Ik ben de eerste vijf kilo ook kwijt. Nog maximaal 7,5 te gaan.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
Ik ben vanmorgen ook maar weer eens op de weegschaal gaan staan en was eigenlijk verbaasd om te zien welk gewicht dat erop stond.
120,7 kg
daar ben ik heel blij mee.
120,7 kg

- tessie
- Contacteer:
Mijn geheugen is niet zo goed, dus ik onthou niet van iedereen hoeveel ze wegen/wogen.
Tis dan denk ik handiger om te zeggen hoeveel je bent afgevallen en niet alleen dus je huidige gewicht. Mij zegt dat in elk geval dan niet zoveel...
Maar yey voor het (blijkbaar) afvallen van jullie!!
En bites, goed bezig. Bijna op de helft!
Ik ben ook weer terug in ketose, dus das ook fijn.
Tis dan denk ik handiger om te zeggen hoeveel je bent afgevallen en niet alleen dus je huidige gewicht. Mij zegt dat in elk geval dan niet zoveel...
Maar yey voor het (blijkbaar) afvallen van jullie!!
En bites, goed bezig. Bijna op de helft!
Ik ben ook weer terug in ketose, dus das ook fijn.

- tessie
- Contacteer:
Ik zeg al tijden (voor mijn gevoel) dat ik bijna 30 kg ben afgevallen. Maar nu ben ik ook écht 30 kilo afgevallen. En één ons! Woei!
Nog 8,9 kilo tot mn (eerste) streefgewicht!

Nog 8,9 kilo tot mn (eerste) streefgewicht!
- juffie
- Site Admin
Je hebt gelijk tessie, zo maar een gewicht roepen is niet handig nee.
Ik heb mezelf vanmorgen weer gewogen om weer een peilpunt te hebben en nu weer bij te houden of ik bijkom/afval.
Ik ben nu nog 0,7 ons verwijderd van mijn eerste doel en dat is om de 120 te halen.
Als ik de 120 gehaald heb dan ben ik in 2 jaar tijd 25 kilo afgevallen met een aantal ups en downs.
Ik heb mezelf vanmorgen weer gewogen om weer een peilpunt te hebben en nu weer bij te houden of ik bijkom/afval.
Ik ben nu nog 0,7 ons verwijderd van mijn eerste doel en dat is om de 120 te halen.
Als ik de 120 gehaald heb dan ben ik in 2 jaar tijd 25 kilo afgevallen met een aantal ups en downs.
- tessie
- Contacteer:
Nou, dat lijkt me dan vooral een hoop downs, qua gewicht dan ;-) Goed bezig, Tigerlily!! 7 ons is echt bijna niks meer!
Heb je al een volgend doel? Of even pauze dan ofzo?
Heb je al een volgend doel? Of even pauze dan ofzo?
Die 7 ons lijken niks maar die zijn al zo vaak zo frustrerend dichtbij geweest tot de 120.
de laatste keer dat ik me hiervoor gewogen had was alweer in november er toen was het 121.1 dus het gaat nu zo frustrerend langzaam.
Ik wil eerst onder de 120 halen en dan kijken dat ik dat "stabiel" kan houden dus even pasje op de plaats
Daarna wil ik door naar de 115 en zo door in kleine stapjes naar onder de 100 kilo. Alleen denk ik dat ik daarvoor nog meer mijn patronen om moet gooien.
Ik vind jou 30 kilo afvallen met het Atkinsdieet ook echt indrukwekkend.
ik zelf zou dat denk ik niet kunnen volhouden om geen koolhydraten voor een tijdje te eten.
Vrees dat ik niks meer overhoudt om te eten.
de laatste keer dat ik me hiervoor gewogen had was alweer in november er toen was het 121.1 dus het gaat nu zo frustrerend langzaam.
Ik wil eerst onder de 120 halen en dan kijken dat ik dat "stabiel" kan houden dus even pasje op de plaats
Daarna wil ik door naar de 115 en zo door in kleine stapjes naar onder de 100 kilo. Alleen denk ik dat ik daarvoor nog meer mijn patronen om moet gooien.
Ik vind jou 30 kilo afvallen met het Atkinsdieet ook echt indrukwekkend.
ik zelf zou dat denk ik niet kunnen volhouden om geen koolhydraten voor een tijdje te eten.
Vrees dat ik niks meer overhoudt om te eten.